Vuurwerkdemonstratie 2010 Royal Fireworks

mannen

nog heel even geduld en dan zullen wij bekend maken waar de grote demo plaats zal gaan vinden.

mvg

team royalfireworks

Is er misschien al iets bekend betreft de locatie en tijdstip aangezien ik die dag met verplichtingen zit en ik eventueel plannen kan gaan maken om die verplichtingen iets in te korten.

Ik denk dat het in de buurt van de Boeskoolstad is :D
Dus ik moet het fietsje maar even voor elkaar maken , het komt steeds dichterbij :devil::devil:
Ik heb er zin an !!!!!!:handsup::biertje:

Oldenzaal dus?
140 km rijden, maar dat wordt het wel waard. Toch?

Dan is het voor mij 206 km, denk nie dat het gaat lukken jammergenoeg.

Maarja, veel shows in men buurt, demo's enzovoorts.
Dus komt goed:p

Er zullen zeker wel mensen zijn die gaan filmen toch?

Van een dealer die Royal producten verkoopt hoorde ik inderdaad dat de demo zal plaats vinden in Oldenzaal

Laatst bewerkt:
Leuk voor de enkeling die in de buurt woont als het inderdaad Oldenzaal wordt.
Ik weet niet wie op de afdeling Marketing deze uithoek van het land uitgekozen heeft? Een locatie centraler in het land had mij handiger geleken.

Erg ver helaas, maar ik heb wat geregeld met mijn ouders en ik kom zeker. Ik hoop dat de show de 225 kilometer goedmaakt.

Leuk voor de enkeling die in de buurt woont als het inderdaad Oldenzaal wordt.
Ik weet niet wie op de afdeling Marketing deze uithoek van het land uitgekozen heeft? Een locatie centraler in het land had mij handiger geleken

Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren ,
uit het kaf en de resten schiep hij die mensen uit het Westen

Harmelen waar ligt dat dan ??? :bonk:

Voor mij is het +/- 165 km rijden.
Kan wel vertellen dat het de moeite waard gaat worden aan de aantal cake's die het luchtruim in gejaagd gaan worden,Ik zou zeggen kom kijken en laat je zeer aangenaam verassen:p

Ik hoop ook hierbij aanwezig te kunnen zijn, ligt niet echt naast de deur mocht het oldenzaal gaan worden.... Maar ik heb dr zeker zin in :-)

geen idee waar harmelen ligt.....
maar centraler in Nederland was voor iedereen handiger en is eerlijker....
maar goed je bent een vuurwerkfreak of niet he?!

Back
Bovenaan