Vuurwerkdemonstratie 2010 Royal Fireworks

Goed, deze dag staat dus al geheel rood omcirkeld in mijn agenda!!
Een zeer fijne en net gebaar naar ons vuurwerkliefhebbers, respect!

Als ik met iemand mee kan rijden vanuit Noord-Holland ( hoofddorp ) dan ben ik er uiteraard ook bij.
Mocht het niet lukken dan zullen er genoeg duidelijke reacties komen op het forum:)

Ik denk dat men goed kan afspreken met elkaar over carpoolen want ik ga ervan uit dat er vele liefhebbers,Freaks,en winkeliers zullen komen.

Heb er zelf ook reuze zin in:p

Ik zal er hoogstwaarschijnlijk ook bij zijn, valt in mijn vakantieweek, dus moet wel te doen zijn vanaf mijn vakantieadres!

Als we kijken naar de eerste ontwikkelingen mbt de nieuwe producten van royal, de shows die ze schieten en uiteraard de workshop kan dit alleen maar iets worden waar we zeker als freaks naar uit kunnen kijken.... en daarbij komt een demo in de "achtertuin" wil je niet missen. Tot 25 september

mannen

nog heel even geduld en dan zullen wij bekend maken waar de grote demo plaats zal gaan vinden.

mvg

team royalfireworks

gigabom weet het?

dichtbij zijn achtertuin iig :p

ik heb wel een speelveld achter het huis:p...maar ik denk dat we uit moeten gaan van een eventuele recreatieplas, terrein bij de UT of bij onze oosterburen gezien het feit dat het geen gewone demo gaat worden als we de woorden van de heren van Royal mogen geloven.

Nu ik er over nadenk alles wat ze hebben gezegt hebben ze ook waargemaakt:D

Ik heb ook zo'n vermoeden en hoop dat het de recreatieplas :D word !
Lekker op het fietsje , biertje :biertje: en een mooie show erbij van Royal .
Deze freak heeft er zin aan !!!!

dit gaat een leuk feestje worden,ik heb er ook al zin in.
iedereen is benieuwd waar het nu zal zijn.
leuk hoor Royal, vertel het nu gewoon :p

nee grapje, we houden het goed in de gaten hier.. :wink:
en dan zullen we de plaats vanzelf weten.

Back
Bovenaan