Vuurwerkdemo,s 2007

moontan

VWC lid
De datum van de eerste demo voor 2007 is al bekend.

Dinsdagavond 11 december 2007 zal een vuurwerkshow plaatsvinden van Woon en Doe het zelf centrum Reigersbos. Tijdens deze show zal het vuurwerkassortiment gedemonstreerd worden. De locatie is op het Renooiplein (achter C1000) in winkelcentrum Reigersbos. De aanvang is 18.30 uur en de toegang is gratis!

Ook in 2007 zal de website om vuurwerk te bestellen weer actief zijn. www.vuurwerkreigersbos.nl.
Het assortiment kan vanaf 15 september online worden bekeken.

Spectaculaire vuurwerkshow in winkelcentrum Reigersbos

Op 11 december is er in winkelcentrum Reigersbos veel te beleven.
Een grote kerstmarkt met vele verlichte kramen zal Gaasperdam helemaal in de kerststemming brengen. Om deze dag feestelijk te besluiten zal de winkeliersvereniging in samenwerking met WOON en DHZ Centrum Reigersbos een schitterende vuurwerkshow organiseren.

Deze show zal plaatsvinden op het Renooiplein achter C1000. In deze show zullen alle nieuwe ontwikkelingen op vuurwerkgebied te bewonderen zijn en zult u kunnen genieten van de meest schitterende geluids- en lichteffecten. Op het eind zal er een grote finale plaatsvinden waarin een combinatie van verschillende effecten u vol verbazing naar de lucht zal doen kijken.

Natuurlijk zullen al deze artikelen verkocht worden bij WOON en DHZ Centrum Reigersbos tijdens de verkoopdagen die dit jaar op 28, 29 en 31 december vallen. Let op zondag de 30-ste mag er geen vuurwerk verkocht worden.
Wilt u zeker zijn dat u alle artikelen kunt krijgen dan kunt u vanaf 6 december uw bestellingen plaatsen in de winkel of via internet www.vuurwerkreigersbos.nl

Laatst bewerkt:
Zo. Die datum is vroeg bekend. En ik neem aan dat het achter de C1000 is:p

Inderdaad vroeg Jeko. Maar vergeet niet dat de meeste winkeliers/handelaars nu al druk bezig zijn met hun collectie voor het nieuwe seizoen.
Reigersbos heeft Wolff produkten in het assortiment.
Ik weet niet of het achter de C-1000 is, maar ik zal er naar gaan informeren.
De locatie is overigens perfect bereikbaar met openbaar vervoer.

En er zullen ongetwijfeld vele data volgen.........

:bye:

ALGEMEEN

De vuurwerkhandelaar (groothandel/kleinhandel) demonstreert (een deel van) zijn vuurwerkcollectie welke hij tijdens de verkoopdagen gaat verkopen.
De sfeer tijdens een demo avond is over het algemeen erg gezellig. Vooraf wordt meestal een schietlijst aan de bezoekers verstrekt en worden de vuurwerkartikelen voor het afschieten bij de naam genoemd.
Het gebeurt nog wel eens dat er op zo,n demo avond oliebollen worden verkocht of gratis verstrekt.
Meestal kan je tijdens de demoavond je vuurwerk al voorbestellen met kortingen variërend van 10 tot 30%
Een demo duurt gemiddeld zo,n 30-45 minuten.

VRAAG:
Zodra iemand informatie heeft over een demo welke dit jaar gehouden gaat worden vermeld het dan hier in dit topic. Je helpt er vele mensen mee.

Ik verwacht zelf dat de eerste demo,s al over 2 maanden, dus in september gehouden zullen gaan worden.

Het is nog niet officieel, maar ik weet dat er de 2e dinsdag van December (11e) de demo in Apeldoorn weer aanwezig is.
De demo is van Robin Hood vuurwerk.
Het schijnt nog groter/mooier te worden dan vorig jaar.

Meer info volgt.

http://www.robinhoodvuurwerk.nl/

Dank je Lev-He voor de info over Robin Hood.
We houden die datum in de gaten.

Een ander bedrijf wat elk jaar een demo geeft is Coppens Waren huis in Volkel.Meestal 2 dagen na Sinterklaas.
Coppens verkoopt een ruim assortiment. Lesli,Broekhoff en B&W

De demo van vorig jaar staat op hun website.

http://www.coppenswarenhuis.nl/vuurwerk/

De link naar de demo in 4 delen: Met vermelding van artikel en prijs.
Nuttige info.!!!

http://www.coppenswarenhuis.nl/wmv/coppens_vuurwerk_demo_deel_1.wmv

http://www.coppenswarenhuis.nl/wmv/coppens_vuurwerk_demo_deel_2.wmv

http://www.coppenswarenhuis.nl/wmv/coppens_vuurwerk_demo_deel_3.wmv

http://www.coppenswarenhuis.nl/wmv/coppens_vuurwerk_demo_deel_4.wmv

He moontan,
Het is zeker wel de moeite waard om Coppens warenhuis te bezoeken.
Jammer dat ze wel meerdere potten tegelijk afsteken maar ze jagen heel veel vuurwerk in de finale er door heen.

ik vind het ook altijd erg vervelen als ze meerdere potten tegelijk afsteken, kun je nooit goed zien wat het effect nou eigenlijk is...

Ik kijk nu al uit naar de demo's, maar hoe je aan al die info komt, Moontan blijft voor mij een raadsel :wink: :D .

volgens mij staat je favorieten lijst helemaal vol met vuurwerk-achtige sites :P

Vincent

Ik kreeg net een bericht door van Robin Hood

Beste Fred,

Altijd de 2e dinsdag van december. Dit jaar nog extremer dan vorig jaar. We
schieten een finaleshow computergestuurd met 750 cakes van 200 tot 500 gram.

Dinsdag 11 december 2007, 19.30 uur
Parkeerterrein LIDL, Kanaal Noord Apeldoorn

Met een vriendelijke groet,
Robin Hood

Laatst bewerkt:
Duidelijk Fred! 750 cakes in de finale belooft absoluut nog wat.
Ik ben uitgenodigd om te filmen voor hun, dus dit zal uiteraard hier online komen.

Ik ben uitgenodigd om te filmen voor hun, dus dit zal uiteraard hier online komen.

Geweldig Lev-He. Dat belooft een groot spektakel te worden.
750 cakes is nogal wat.
En mooi dat je film hier on line komt te staan.
Geweldig nieuws allemaal.

Ik ben vorigjaar ook benaderd... voor één 500 grams cake mocht ik dan helemaal naar Apeldoorn komen.. maar er moest dan wel een hele DVD van gemaakt worden. Toen ik daarna mijn tarief voorlegde om mijn reiskosten toch een beetje te kunnen terug verdienen werd het stil ( en zo duur ben ik niet, een professional vraagt het 10 voudige) Ik weet niet waar jij vandaan moet komen lev-he, maar beddenk goed dat er veel druk op je gelegd wordt om zo iets te fabriceren.

Ik werd destijds wel gewaarschuwd door mensen dat dit soort getallen 750 stuks(!?) wel wat aan de overdreven kant is.

Ik heb de demo van Rohan vorigjaar in Landgraaf gedaan voor Rohan, met veel plezier overigens, en dit bedrijf heeft me toen netjes vergoed kwa mijn reiskosten. Filmen best, maarvoor zulke dingen wil ik graag uit de kosten komen als men mij benaderd.

Laatst bewerkt door een moderator:
Lev-he zelf woont in Apeldoorn als ik me niet vergis, dus veel kosten zullen het niet zijn:wink:

Bij deze demo zal ik ook wel aanwezig zijn

Klopt ik woon in Apeldoorn zelf. Maar ik ben alleen uitgenodigd om te filmen, niet om een DVD te maken. Haha, dusja moeten ze maar wat duidelijker wezen.

Er is weer een nieuwe datum bekend van een grote vuurwerkdemo.
12 december 2007 Coppens Warenhuis.
Lokatie,schietlijst en verdere informatie worden tijdig bekend gemaakt.

Coppens Warenhuis
Lagenheuvelstraat 11
5408 RJ Volkel
Tel: (0413) 27 29 14
[email protected]

Een nieuwe datum is bekend:

Over ruim 3 maanden al.
De Vuurwerkgigant in Rotterdam
Datum: 30 oktober 2007
Collecties: Wolff en Ferro Style.

Locatie, en tijdstip worden tijdig hier bekend gemaakt.

Binnenkort heb ik informatie over de demo avond(en) van Lesli Vuurwerk,

heb ze een e-mail gestuurd en ze hebben terug geantwoord dat ze hun collega's vragen om contact met mij op te nemen

dus binnenkort weet ik de datum(s) van Lesli Vuurwerk BV voor demo avond(en) :)

Binnenkort heb ik informatie over de demo avond(en) van Lesli Vuurwerk,

heb ze een e-mail gestuurd en ze hebben terug geantwoord dat ze hun collega's vragen om contact met mij op te nemen

dus binnenkort weet ik de datum(s) van Lesli Vuurwerk BV voor demo avond(en) :)

Vergeet niet, dat niet iedereen daarvoor bevoegd is om langs te komen. Zulke demo-avonden zijn bestemt voor detaillisten en andere personen die een uitnodiging hebben gekregen van Lesli zelf. Vorig jaar hebben VWC en UB wel een uitnodiging gekregen, dit geld ook voor Hardix, Wolff en Broekhoff.

Vergeet niet, dat niet iedereen daarvoor bevoegd is om langs te komen. Zulke demo-avonden zijn bestemt voor detaillisten en andere personen die een uitnodiging hebben gekregen van Lesli zelf. Vorig jaar hebben VWC en UB wel een uitnodiging gekregen, dit geld ook voor Hardix, Wolff en Broekhoff.

ik weet het dat voor sommige demo's uitnodiging nodig is maar ik ben gewoon aan rond speuren voor demo avonden datum's :D

Edit:

heb wat extra info over de Robin Hood vuurwerk demo

E-Mail:

Beste M. *********,

Altijd de 2e dinsdag van december. Dit jaar nog extremer dan vorig jaar. We
schieten een finaleshow computergestuurd met 750 cakes van 200 tot 500 gram.

Dinsdag 11 december 2007, 19.30 uur
Parkeerterrein LIDL, Kanaal Noord Apeldoorn

Met een vriendelijke groet,
Robin Hood

---------------------------

dus als je goed leest 750 cakes (potjes) is als finale :rolleyes: die demo avond ga ik niet missen dat is zeker :wink:

Edit:

Ben net gebeld door Schuurmans Vuurwerk en heb begrepen dat er een prive demo avond in september komt in lelystad en nog 1 plaats.

je komt er alleen op het terrein met uitnodiging.

meer info volgt!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan