Vuurwerkdemo,s 2007

Er is weer een nieuwe datum bekend van een vuurwerkdemo:
14 december 2007
Kwekerij Souman te Hattem

Bij slecht weer of veel wind wordt de demo verplaatst naar 21 december 2007.
Er worden circa 50 producten geshowd van de Hardix,Diamond,Crown en Proline collectie.

Locatie en tijdstip worden tijdig bekend gemaakt.

Kwekerij Souman V.O.F.
Zuiderzeestraatweg 34
8051 SN Hattem

038-4449042
[email protected]

Brave & Wichers geven op

14-09-2007

een demo avond op dit adres:

Kanaaldijk 52 te Wapenveld

Het is alleen mogelijk om er aanwezig te zijn met uitnodiging.

(Ik heb toevallig uitnodiging gekregen dus ik ben er aanwezig) :cool:

lesli

lesli

Ik zal over een week eens vragen aan mijn lesli dealer , die vorige week vroeg of ik mee wou naar de demo . Wanneer het is en hoelaat enzv . Hij zei dat hij het toen nog niet wist dus dat word afwachten.

Grtz , Eric

Ps .zoals misschien al een paar mensen weten heb ik 12 augustus de eerste vuurwerk krantjes van zijn winkel dit jaar ... ben benieuwd en kan niet wachten :D

Een nieuwe datum van een vuurwerkdemo is bekend:
De Houtshop te Hasselt
Vrijdag 14 december om 19.00 uur.
Collecties: Wolff en Breeschoten.
Afsteeklijst wordt tijdig bekend gemaakt.

Een nieuwe datum van een vuurwerkdemo is bekend:
De Houtshop te Hasselt
Vrijdag 14 december om 19.00 uur.
Collecties: Wolff en Breeschoten.
Afsteeklijst wordt tijdig bekend gemaakt.

Ahh ik ben zeer blij met deze datum. Afgelopen jaar was het op de zelfde dag als een andere demo werd geschoten. Nu kan ik dus naar beide demo avonden toe!
Bedankt Moontan, voor het delen van de informatie.

All right Lev-He.
En als ik aan Hasselt denk komen direct de gedachten naar Ut Bunkertje naar boven. Vanwege de perfecte filmregistratie die jullie voorgaande jaren gemaakt hebben daar.

:bye:

All right Lev-He.
En als ik aan Hasselt denk komen direct de gedachten naar Ut Bunkertje naar boven. Vanwege de perfecte filmregistratie die jullie voorgaande jaren gemaakt hebben daar.

Bedankt voor de complimenten. Ik weet nog niet of we dit jaar weer voor hen mogen filmen. Ik zal eens informeren.

Vuurwerkdemo

Vuurwerkdemo

Hallo,

Op Zaterdag 10 november a.s. is er wederom de grote vuurwerkdemo van de Fa. Rohan in Landgraaf.
Dit vindt plaats op Evenemententerrein Megaland te Landgraaf.
Meer info is binnenkort te vinden via: www.vuurwerkshow.info

Hallo,

Op Zaterdag 10 november a.s. is er wederom de grote vuurwerkdemo van de Fa. Rohan in Landgraaf.
Dit vindt plaats op Evenemententerrein Megaland te Landgraaf.
Meer info is binnenkort te vinden via: www.vuurwerkshow.info

Ha die Ben. Wat leuk om te horen dat je weer zo een mooie demo gaat schieten! Ik hoop dat ik er weer bij mag zijn. Want ik vond echt heel erg gezellig die dag!

demo

demo

He Red Baron,

Ik zou het erg leuk vinden als je wederom van de party wilt zijn.
groetjes

is dit van de vuurwerkgigant in de beverwaard ???:bye: , het is naar mijn weten de enigste vuurwerkgigant in rotterdam maarja wil het toch even weten :p

Klopt Mikeyvwfreak. De demo is van de vuurwerkgigant in beverwaard.
We houden je op de hoogte als er meer informatie bekend wordt.

Hardix Vuurwerk schiet in midden September ook een demoshow. Ik ben de exacte datum vergeten, daarom een mailtje gestuurd. Locatie: Kampen!! (bij de fietscrossbaan, op het industrieterrein)

Hardix Vuurwerk schiet in midden September ook een demoshow. Ik ben de exacte datum vergeten, daarom een mailtje gestuurd. Locatie: Kampen!! (bij de fietscrossbaan, op het industrieterrein)

Is bekend T&J, maar in ieder geval bedankt.
Vuurwerkcrew zal bij alle demo,s aanwezig zijn en een filmopname maken.
Deze kunnen jullie straks op ons forum gaan bekijken.

Heb je dan een uitnodiging nodig of is het openbaar voor iedereen tot er gene plek meer is .

Grtz , Eric

Demonstratie Vuurwerk Zoetermeer Herwijnen
De demo wordt dit jaar op 13 december gehouden.
Indien het weer het niet toelaat, verplaatsen zij de demo naar de 17e.

Tijdstip,locatie en schietlijst worden nog bekend gemaakt

http://www.vuurwerkzoetermeer.nl/index.html

Dank je ! echt vet om te weten ik woon daar vlakbij :D .. dat is dan mijn tweede demo wat haalbaar is op de fiets ;)

Greetz , Eric

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je dan een uitnodiging nodig of is het openbaar voor iedereen tot er gene plek meer is .

Grtz , Eric

Voor sommige demo's heb je wel een uitnodiging nodig en voor de andere niet. Voor zover ik weet heb je voor de Hardix demo wel een uitnodiging nodig. Maar weet het niet 100% zeker.

Onze crewleden plaatsen hier alleen data van shows die voor een ieder toegankelijk zijn. Besloten demoavonden vermelden wij om begrijpelijke reden niet.
:wink:

Back
Bovenaan