Vuurwerkcrew.nl - Nieuwe software en template

Het bladeren in topics is wat minder uitgebreid geworden kwam ik achter. Zo is het bijvoorbeeld niet mogelijk om gelijk naar de eerste of laatste pagina te gaan als je ergens midden in een topic bent. In grote topics (Transbomber bijvoorbeeld) kun je slechts per pagina voor of achteruit bladeren. Die knoppen zijn echter wel handig als je snel de specs van een product erbij wil pakken of snel door een topic heen wil bladeren bijvoorbeeld. Kan hier nog naar gekeken worden?

Het bladeren in topics is wat minder uitgebreid geworden kwam ik achter. Zo is het bijvoorbeeld niet mogelijk om gelijk naar de eerste of laatste pagina te gaan als je ergens midden in een topic bent. In grote topics (Transbomber bijvoorbeeld) kun je slechts per pagina voor of achteruit bladeren. Die knoppen zijn echter wel handig als je snel de specs van een product erbij wil pakken of snel door een topic heen wil bladeren bijvoorbeeld. Kan hier nog naar gekeken worden?

Ik deel dit. Een knop binnen topic naar eerste en laatste pagina mis ik ook.

Misschien ook ff een topic doen voor bugs/wensen? Met dan een openingspost waarin aangegeven wordt wat (tzt) wordt opgepikt en wat niet mogelijk is?

Ik heb gisteren een nieuwsbericht gepost, maar die is nu niet meer te zien.
Is deze verwijderd door een mod of een bugje?

Ik deel dit. Een knop binnen topic naar eerste en laatste pagina mis ik ook.

Misschien ook ff een topic doen voor bugs/wensen? Met dan een openingspost waarin aangegeven wordt wat (tzt) wordt opgepikt en wat niet mogelijk is?

Ik zie gewoon de eerste en laatste pagina als een nummer staan, is dat voor jullie anders?

the cigarman; die is verwijderd inderdaad, had op één woord na niets met vuurwerk te maken. :wink:

Ik zie dit, voorbeeld van een topic met dik 50 pagina's.
Dat zien jullie niet?

Bijlagen

• photo73720.png
    photo73720.png
    90,5 KB · Weergaven: 0
Is idd wel op Android (pc gebruik ik vrijwel nooit)

Nou ja kunnen altijd nog naar 1e pagina door op topictitel te klikken....denk ik, hoop ik

Edit; toch niet dus... En ik kan m'n cursor in de edit niet voorbij onderstaande eerdergeplaatste smiley krijgen lol
:D

Is het ook niet zichtbaar als je de telefoon in landscape houdt? Dat het aan resolutie ligt.
Even uitsluiten wat het is, dan kunnen we er gerichter naar kijken. :wink:

Is het ook niet zichtbaar als je de telefoon in landscape houdt? Dat het aan resolutie ligt.
Even uitsluiten wat het is, dan kunnen we er gerichter naar kijken. :wink:

Dat is ‘em inderdaad, dan zie je wel wat je wilt zien. Hopelijk kunnen jullie hier wat aan doen. Wordt anders een gehannes met constant blijven draaien van je telefoon :wink:

Dan blijft diezelfde balk bovenin scherm aanwezig, das wel cool natuurlijk op zich :D maar ook zonder eerste/laatste pagina optie. Als nou topictitel klikbaar was, kon je zo naar startpost.

Back
Bovenaan