Vuurwerkcenter

moontan

VWC lid
Vuurwerkcenter. Dit bericht las is op Marktplaats

Kijk naar de website www.vuurwerkcenter.nl

Een duitse winkel waar je nu on line kan bestellen.
Kent iemand dit bedrijf?
De duitse markt is toch ook maar 3 dagen open?
Ik ga denk ik even mailen of bellen.
Jullie horen nog van mij

:cool:

Deze winkel heeft de afgelopen dagen zijn website aan een update voorzien en bevat de nieuwe artikelen voor het komende seizoen.

:bye:

inderdaad, de producten zien er goed uit en ik dacht nog altijd dat kanonslagen alleen met lont waren, maar hij prijst ze aan met strijkkop.

Die eigenaar zit ook wel eens op FPM forum, misschien zou je daar moeten kijken. Volgens mij stond deze winkel ook te koop meen ik?

Er zijn meer dan genoeg mensen van OA avp die er besteld hadden en hebben gekregen alleen is ie volgensmij ermee gestopt omdat ie ook het pand nu tekoop heeft staan :bonk:

Maar het verhaal ging toch ook dat hij meer opzoek is naar een andere locatie? Kan dit ook totaal mis hebben hoor.

ja ik zit er ook aan te denken een paar dingen te bestellen. sowieso de wat betere potten daar, want in duitsland zijn die altijd zo snel weg. dan weet ik in ieder geval zeker dat ik het heb.

ik heb gister nog gemaild met die man van vuurwerkcenter, en kon nog gewoon bestellen hoor.

iemand ervaring met de pijlen van die site? kan er niks over vinden.

pyro-freak

bestellen

bestellen

bedrijven kunnen bij ons het gehele jaar kopen, particulieren uitsluitend de laatste 3 verkoopdagen van het jaar of men moet met een "antrag auf Gehnemigung zum abbrennen eines feuerwerkes" langskomen dan mogen wij gewoon leveren.
deze antrag moet door de dienstdoende gemeente ondertekend worden.
(wat voor ons in nederland wel heel moeilijk te kontroleren is omdat we een duits bedrijf hebben).
hiervan zal ik een afbeelding op de site zetten die men zo kan uitdrukken en mee naar de betreffende instanties te gaan.
mvrgr,
ron

Word je hier echt niet mee gepakt als je bestelt, ik bedoel ze laten illegaal vuurwerk toch niet toe in nl?

Word je hier echt niet mee gepakt als je bestelt, ik bedoel ze laten illegaal vuurwerk toch niet toe in nl?
Ik denk dat de post boven je alles duidelijk maakt.
Even een stukje gekopieerd uit de post van "vuurwerkcenter".

"bedrijven kunnen bij ons het gehele jaar kopen, particulieren uitsluitend de laatste 3 verkoopdagen van het jaar of men moet met een "antrag auf Gehnemigung zum abbrennen eines feuerwerkes" langskomen dan mogen wij gewoon leveren."

Nieuwsbericht 20 november 2007

goedenmiddag allemaal, we kunnen sind gisteren filmpjes op onze site laten zien via you-tube.com.
er staan reeds enkele op echter ons leek het leuk als jullie filmpjes zouden maken en wij deze (uiteraard de mooiste) bij het juiste artikel zouden plaatsen... mocht er iemand al wat links en filmpjes gemaakt hebben stuur ze dan naar ons toe en wie weet staat straks jouw film wel bij ons op de site indien gewenst met je naam!
veel plezier op vuurwerkcenter.nl!

Wat ik weet over Vuurwerkcenter.

Deze winkel zit vlak over de grens bij Schoonbeek. In het Duitse dorpje Emlichheim.
Er worden producten verkocht van Weco en Nico, deze zijn voor de consument ook te koop op de Duitse toegestane verkoopdagen, welke het zelfde zijn als in Nederland.
Voor de mensen met een papiertje met de opdruk KvK is er ook meer verkrijgbaar, shells, blokken enz.

In de winkel staat in een U vorm een soort kast. Daar boven op liggen glasplaten. Onder de glasplaten staan alle potten netjes uitgestalt met een nummertje, de prijs en (effect)beschrijving. Onder het vuurwerk, dat onder de glasplaten ligt is een beperkte voorraad waar je alleen aan de achterkant bij kan (dus als klant niet kan zien). In het midden van de U vorm staan nog schappen met klein vuurwerk met dingen als bijtjes, maar ook vuurpijltjes en rotjes.

Verder is er achter de winkel nog een grote bunker met nog meer extra voorraad. deze heb ik nog nooit gezien.

Misschien dat ik een keer wat foto's mag maken. Dat zal ik dan even moeten vragen.

Zo gezegt, zo gedaan. Vandaag zijn we langs geweest voor een foto en filmreportage:)

We werden enthousiast welkom geheten door Ron die deze zaak runt.
Eerst een leuk praatje, over de zaak en alles er omheen, en toen was het tijd voor de foto's.

Hier een aantal:
IMGP2435.JPG

IMGP2379.JPG

IMGP2418.JPG

IMGP2415.JPG

IMGP2402.JPG

In de winkel staat bij ieder product netjes hoe en wat.
IMGP2399.JPG

Lees meer in ons verslag: Vuurwerkcenter Verslag
Of bekijk meer foto's in ons fotoalbum: Fotoalbum
Onze filmbeelden van de winkel komen later.

Laatst bewerkt:
Geweldige bijdrage dit Jeroen.
Ontzettend leuk en informatief.
Ik kijk uit naar de beelden die je gemaakt hebt.
Bedankt voor het delen.

:applause::applause:

Geweldige bijdrage dit Jeroen.
Ontzettend leuk en informatief.
Ik kijk uit naar de beelden die je gemaakt hebt.
Bedankt voor het delen.

:applause::applause:

Geen dank Fred. Ik ben er vergeten bij te zeggen dat we midden in hun verbouwing langs kwamen. Ze zijn nog druk bezig alles netjes en overzichtelijk in de winkel te plaatsen. Zodat er 28, 29 en 31 december makkelijk geshopt kan worden daar:cool:

Back
Bovenaan