Vuurwerkcenter

Mischien beetje laat om nog te posten maar vuurwerkcenter bestaat idd niet meer. Niet in Emlichheim in elk geval, alle winkels al dan legaal of onder de toonbank zijn in die regio aangepakt. De Nederlandse overheid en Duitse overheid werken samen om de invoer van vuurwerk uit die regio tegen te gaan. Dat is ook de reden dat men lastig meer aan knalpatronen en Corsairs bij de bekende winkels in die regio kan krijgen.

Ben zelf 2 jaar geleden paar keer bij vuurwerkcenter geweest, was best een grappig zaakje maar ik had er eigenlijk nooit vetrouwen in dat dat lang goed ging gaan. Zoals hij me toen vertelde mocht die enkel aan Nederlanders verkopen, en de meeste Nederlanders gingen toch echt eerder naar een concurrent in de buurt waar hij dan ook flink over klaagde in die tijd. In de keren dat ik daar was was er ook weinig tot niks te doen, in tegenstelling tot een andere zaak daar in de buurt waar je wachttijden van een uur had zo druk was het.

Ronald Blaauwbroek Groß- und Einzelhandel Westersand 15
49824 Emlichheim
staat dat hij in lederwaren zit...

probeer hem te vinden maar is erg lastig pfffff.
zou graag nog x met hem willen praten maja

Laatst bewerkt:
Ik weet niet of iemand anders nog wat heeft gevonden? Ik heb dit telefoonnummer bij het adres weten te vinden van de lederwaren groothandel. Mensen die hem kennen kunnen hem misschien hierop bereiken?
Tel.: 05943/984630Fax: 05943/984631

Ik weet niet of iemand anders nog wat heeft gevonden? Ik heb dit telefoonnummer bij het adres weten te vinden van de lederwaren groothandel. Mensen die hem kennen kunnen hem misschien hierop bereiken?
Tel.: 05943/984630Fax: 05943/984631

Als je even boven deze posts leest dan zie je dat deze winkel niet meer bestaat :wink:

jullie zullen wel denken wat nu???
ron en vuurwerkcenter is iets wat mij nog altijd bezig houd.
waar was hij opeens wat is er gebeurd?
ik heb destijds bij hem gewerkt en daarna niks meer vernomen.
nu ben ik eigenlijk elk jaar rond deze tijd ron wel aan het opzoeken op internet.
maar hij lijkt wel spoorloos.

tot dat ik hem vanavond vond.
dit is iets waar ik jaren naar heb gezocht.
een stukje nostalgie voor mij(hoe het allemaal begon)

ik ga proberen in contact te komen als hij daar voor open staat.

greeetz

nou het zal mij benieuwen, van wat ik er van gehoord zijn er wel meer die met hem willen praten. ik kwam hier ook wel regelmatig. laat maar weten hoe het loopt.

Ff googlen... Altijd leuk... Hij is nu Ron de bollenkoning met rijdende hollandsche gebakskraam
0686419***

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan