Vuurwerkcenter

NIEUWSBRIEF

Vanaf maandag 29 december aanstaande gaan de deuren voor verkoop open! Rond 8 uur (ik denk wel eerder) kunt u uw bestelling doen en meenemen!
We hopen u bij ons te mogen ontmoeten en te adviseren, mocht u ons niet kunnen bezoeken, Wensen wij u een fijne jaarwisseling en een gezond en succesvol 2009!
Your Team Vuurwerkcenter!

Wat ik weet is dat hij afgelopen jaar rond halverwege december is gepakt maar dat hij nog wel gewoon verkocht rond December en ook met oud en nieuw. Laatst ben ik er nog langs gereden toen ik onderweg was naar Enschede maar niet gekeken maar ziet er verder gewoon nog normaal uit ? mischien heeft ie even vakkantie ?

Ik had dezelfde constatering van de site en heb Ron hierover een paar dagen geleden een mail gestuurd. Normaal krijg je vrij snel een mail terug, maar tot op dit moment nog niks vernomen. Misschien is die inderdaad met vakantie maar e.e.a. geeft wel te denken. Als ik een reactie krijg vernemen jullie het.

gr.
Chevre

Wat ik weet is dat hij afgelopen jaar rond halverwege december is gepakt maar dat hij nog wel gewoon verkocht rond December en ook met oud en nieuw. Laatst ben ik er nog langs gereden toen ik onderweg was naar Enschede maar niet gekeken maar ziet er verder gewoon nog normaal uit ? mischien heeft ie even vakkantie ?

hey mensen

ron is NIET gepakt halverwege december ,maar hij heeft controle gekregen ivm de opslag ,en het bleek dat hij teveel per bunker had op geslagen ,dat is het enige.
wat de site betreft ik heb hem ook al een sms gestuurd en normaal reageerd hij meteen terug maar ook ik heb tot op heden niks van hem vernomen dus ik weet niet wat er aan de hand is.

zodra ik meer hoor zal ik het ook laten weten.

grtzz

om het kort te houden!

vuurwerkcenter is niet meer

heb je dat van ron zelf gehoord of denk je dat omdat de site uit de lucht is.

wat de caffetaria ernaast betreft dat is wim en die huurt van ron dus als ron weg is dan zou hij dat denk ik wel weten,maar goed alles is mogelijk natuurlijk.

grtzzz

Laatst bewerkt:
Ik heb zonet maar even poolshoogte genomen bij de winkel zelf. Of naja het adres van de (ex)winkel. :)

De winkel zelf zag er zeer verlaten uit. Er hing wel een briefje op de deur met de volgende tekst.

Hier Kommst demnächst Handelsfirma Antiko UG. 0151-51871918

De winkel lijkt van de buitenkant leeg. Het leek net of de posters met veel haast van de muren en ramen zijn getrokken. De hoeken van de posters zaten nog wel op het raam.

Op de binnenkant van de ramen heeft iemand papier/karton geplakt zodat je niet meer naar binnen kunt kijken. Ik wou even informeren bij de zonnestudio wat ook van hem is, maar die is woensdag om 15:00 gesloten.

De snackbar/kebabzaak Efes zat er nog wel. Bij deze 2 zaken zag alles er normaal uit. Alles stond er nog.

Ik heb geen idee wat er gebeurt is. Misschien is er wel helemaal niets aan de hand. Maar daar is maar 1 iemand die daar antwoord op kan geven. En dat is Ron zelf.

Tot zover mijn speurtocht. Over en sluiten. :bye:

Ik vrees ook het ergste. Ik heb de afgelopen dagen Ron diverse malen geprobeerd te bellen, maar krijg geen gehoor.
Ik ben bang dat het doek gevallen is voor Vuurwerkcenter, helemaal na het lezen van het bericht van Ralph.

Ik ben vorig jaar oktober, samen met een andere freak bij Vuurwerkcenter langs geweest.

We kwamen toen op het verhaal, dat de eigenaar vroegah een winkel had in leer.
Jassen, tassen, riemen, enz.
En dat na de invoering van de euro is gestopt, met zijn leeswinkel, omdat het niks meer opbracht, na de invoering van de euro.

Ook vertelde hij, dat hij zijn zaak nog steeds te koop had staan.
En we als we geinterseerd waren de zaak zo konden overnemen.

Ik denk dat hij de hele handel verkocht heeft aan, die andere firma: Handelsfirma Antiko UG.
Ik vermoed dat hij naar die controle er geen zin meer in had.

Wel jammer en misschien gaat die: Handelsfirma Antiko UG, ook vuurwerk verkopen.
Het is afwachten.

Ik snap zijn plotselinge vertrek ook wel, ik denk dat hij geen zin heeft/had om vragen van ons te beantwoorden.

Ik vond het een leuke winkel.
Hij had leuk vuurwerk, maar hij was wel wat aan de dure kant.

Hij is vorig jaar rond nov of dec gepakt met oa teveel opslag en met spullen die niet voldeden aan de afgegeven vergunning (1.3 enz).

Dat is jammer om te horen! Was een leuke zaak. In ieder geval bedankt Ron voor de afgelopen jaren(mocht je dit lezen...) en succes met alles.

Groet,
Chevre

:)
wat hebben julie er aan,om hier een hele prive situatie neer te schrijven,hij is gepakt,met te veel opslag,en opslag,waar hij geen vergunningen voor had.

de boete die hij kreeg was niet misselijk,en dan praat ik over een flink bedrag,en heeft ron de handoek in de ring gegooit
Nouja aangezien we toch sommige betrokken waren met de zaak,zoals ik was in het eerste begin.
Wil nog zeggen Ron bedankt voor alles ,spreek niet voor mezelf maar me vrouw ook en me kids die vonden vooral de hond leuk:)

Laatst bewerkt:
vuurwerk

vuurwerk

IK kwam altijd graag bij ron ,maar de laatste keer was het pand al leeg.
Graag wil ik hem en zijn familie weer zien.
Hij is een super gooser ,jammer dat alles weg is .
Maar nu word het zeer moeilijk om een vuurwerkdealer te vinden
mvg paulus die kale:bye::bye::bye:

Back
Bovenaan