Vuurwerkcenter

Die site bestond vorig jaar ook al volgens mij...
Lijkt verdacht veel op vuurwerkcenter's site. De producten ook trouwens.
Misschien is e.e.a. overgenomen?

vuurwerk centro is gewoon een wederverkoper ,die zijn vuurwerk inkocht bij vuurwerkcenter, maar verder hebben ze niks met elkaar temaken , en aangezien vuurwerk center er niet meer is , is de kans groot dat vuurwerkcentro er ditjaar ook niet meer zal zijn,
de reden dat de sites op elkaar lijken is puur omdat beide sites door één en de zelfde persoon gemaakt zijn meer niet , en de reden dat ik dat kan weten is omdat ik de mensen achter centro en center persoonlijk ken .

mvg

subarufreak

nou mischien fred.. maar je hebt een standaart pagina maar verder klikken gaat helaas niet!
dus mischien een fout mischien wel een comback.

als je naar aanbiedingen gaat zie je nog meer vuurwerk maar ik vermoet ook een foutje want kijk maar naar de toevoeg data van de producten :P die zijn allenmaal van 2008.

:D

Mvg O

Da's vreemd inderdaad. Ik heb al maanden (eigenlijk sinds januari) niets meer vernomen van Ron. Emails bouncen en de website was uit de lucht. Zijn winkel was dicht (was er eerder dit jaar langsgereden voor een babbeltje). Natuurlijk zou het super zijn als hij een comeback maakt OF hij gewoon nooit weg is geweest, maar bijvoorbeeld hostingproblemen heeft gehad.

Cameo

ik heb ron destijds geholpen emt oud en nieuw en wist dat hij bezig was met www.vuurwerkcenter.net
en dit lijkt er veel op....!!!!
en heb nooit wat van hem gehoord over sluiten enzo...
mischien willen mensen soms even alles op een rijtje zetten..

Lijkt me sterk dat het zo is,want ik las laatst op een forum dat de posters van de muren waren gerukt en dat het pand helemaal was en er op de deur een briefje hing dat er een andere winkel zou komen.
Was trouwens vandaag nog in emlichheim,maar heb het pand helaas niet kunnen vinden.
Dus als iemand mij uit zou kunnen leggen hoe je er komt kan ik binnenkort wel weer even langs gaan?

twijfelachtig verhaal...

beter wachten we effe tot iemand langs is gereden,
en wat fotootjes ter bewijs geschoten heeft

als e.e.a. weer open zou zijn, dan had ik wel een nieuwbrief van hem verwacht

Klik maar eens wat rond op de site...
Er is niets wat fatsoenlijk werkt.
Reken er maar niet op dat je iets kan bestellen op dit moment.

Wat ik al zei, mocht het wel zo zijn dan is Ron wel zo om dat kenbaar te maken middels zijn nieuwsbrief.

jongens kijk eerst even naar de site hij zit heel ergens anders ...
niet meer in emlicheim...!!!
maar in ems!!!
ben er bijna 100%zkr van dat hij nu daar zit...
ken ron redelijk goed..ook al heeft hij mij dit nooit verteld...
maar heb de site al eerder gezien!
toen hij er mee bezig was...
als ik er wel langs kom zal ik jullie fotos geven

www.vuurwerkcenter.nl bekeken, maar zie nergens Ems... alleen Emlichheim

de .net site is locked op dit moment,
de .nl versie actief (al is die maar 10% gevuld lijkt het)

Beide gehost bij TotallyHosted, met dezelfde contactpersoon, geadresseerd te Emlichheim.

Al met al niets wijzer geworden... lijkt geen activiteit te zijn hoor.

Back
Bovenaan