Vuurwerkcenter

Ik ga ieder jaar weer naar Emlichheim, maar niet naar vuurwerkcenter.
Je bent hier toch behoorlijk meer geld kwijt dan elders in Duitsland.
Het is wel goedkoop, maar kan nog goedkoper.

Paar voorbeelden:

Thundercat kost bij vuurwerkcenter 19,95 en bij de grenzlandmarkt 15,00
Crown king 17,95 tegen 15,00
Maniac 7,95 tegen 5,50

Sommige artikelen zijn wel iets goedkoper of gelijk in prijs, maar over het algemeen ben je stukken duurder uit.
Maar vergeleken met de prijzen in Nederland heb je ook bij Vuurwerkcenter natuurlijk véél meer voor hetzelfde geld...:)

Nieuwsbericht.

goedenavond allemaal!

Na de goede reakties van het plaatsen van youtube filmpjes op de site zijn we het wat proffesioneler aan gaan pakken en vele effekten in flashfilms staan nu al op de site (bij weco vuurwerk). Dit betekend dat de film vele malen duidelijker is en in vol beeldscherm wordt gepresenteerd. de films zijn NIET getrukeerd (bijv 2 baterrijen in eenmaal aan) wat je ziet krijg je ook minimaal, want in het echt ziet het er nog veel mooier uit natuurlijk! We hopen op vele positieve reakties. Er zijn veel nieuwe artikelen bij gekomen, helaas is de dochteronderneming "Pyro Maxx" van Weco de kraan dichtgedraaid (omdat ze winst draaiden) maar we hebben er toch nog enkele artikelen van weten te bemachtigen... Verder zijn er al weer veel nieuwe artikelen op de site en wil hier graag nog een keertje op terugkomen. Mochten er nog suggesties zijn dan mail dit aub aan ons door! Wij wensen iedereen een fijn weekend toe en uiteraard veel kijkplezier op vuurwerkcenter.nl Mvrgr, Team Vuurwerkcenter!

NIEUWSBRIEF 1 JULI 2008

Freaks, verzamelaars en andere gekken..

Goedenmiddag allemaal!
ik heb nog een klein beetje oud vuurwerk weten te bemachtigen mochten er verzamelaars zijn die hier interesse aan hebben wil ik het wel graag onder de geinteresseerden verloten, het is Nederlands vuurwerk dat in de bunker in een hoekje stond varierend van 1996 tot 2005 van sishing crackers, kinder vuurwerk, tolle lola, festival balls tot enkele batterijen aan toe...
Mochten er geintereseerden zijn mail me even, de winnende loten mogen natuurlijk de artikelen gratis en voor niets ophalen.
1 deelname per klant.
nog een fijne dag gewenst!
Mvrgr,
Ron

[email protected]

mocht het aanslaan....

mocht het aanslaan....

mocht deze verloting nu positief uitvallen, we zijn ook nog bezig met een bezichtiging in de vuurwerkfabriek van weco duitsland, het is nog niet helemaal duidelijk wanneer dit zal plaatsvinden omdat dit zeer ongebruikelijk is en vrijwel nooit wordt gedaan door weco... Echter als het lukt gaan we ergens in augustus en willen we misschien 1 a 2 plaatsen verloten. lijkt me wel een leuk idee! hiervoor kan men zich nog niet inschrijven de mensen die mee kunnen doen (iedereen die staat ingeschreven bij ons) worden gemaild via de nieuwsbrief van vuurwerkcenter.nl

mocht deze verloting nu positief uitvallen, we zijn ook nog bezig met een bezichtiging in de vuurwerkfabriek van weco duitsland, het is nog niet helemaal duidelijk wanneer dit zal plaatsvinden omdat dit zeer ongebruikelijk is en vrijwel nooit wordt gedaan door weco... Echter als het lukt gaan we ergens in augustus en willen we misschien 1 a 2 plaatsen verloten. lijkt me wel een leuk idee! hiervoor kan men zich nog niet inschrijven de mensen die mee kunnen doen (iedereen die staat ingeschreven bij ons) worden gemaild via de nieuwsbrief van vuurwerkcenter.nl

Top idee Ron, dit wil iedereen natuurlijk, een bezoek aan de fabriek van Weco
Dus mensen registreer je bij www.vuurwerkcenter.nl

Goedenmorgen lezers van de Nieuwsbrief!
de Trekking van de verloting zal uiterlijk woensdag zijn. Voor de vele navragen U hoeft alleen maar een mailtje te sturen naar ons om mee te doen er zijn geen kosten aan verbonden. De winnaar(s) mogen het vuurwerk hier afhalen.
Men kan maar 1 keer meedoen. Verder hebben we nauurlijk ook een deel naar het vuurwerkmuseum geschonken die hier uiteraard heel erg gelukkig mee waren....

[email protected]

En? Wie zijn de gelukkigen?

Ik heb helaas geen bericht gehad...
Dus ik heb niks gewonnen.
Of er is nog helemaal geen loting geweest :wink:

En? Wie zijn de gelukkigen?

Ik heb helaas geen bericht gehad...
Dus ik heb niks gewonnen.
Of er is nog helemaal geen loting geweest :wink:

Ik zit er helaas ook niet bij.
Er waren 4 winnaars.
Ik heb bericht van Vuurwerkcenter gekregen via de Nieuwsbrief.
Ik zal later op de dag de namen van de winnaars vermelden

Uitslag verloting

Goedenmorgen, zoals beloofd vandaag de uitslag van de verloting.
Ik wil graag iedereen bedanken voor deelname. We hebben 4 prijzen gemaakt. en volgende mensen zijn winnaar;

dhr. Geertman uit Neede
dhr. Schomaker uit Emmen
dhr. Bequ uit Oostburg
dhr. Hofland uit Zwolle

De winnaars worden door ons van Harte Gefeliciteerd!
Het was een groot succes er hebben vele mensen meegedaan, we zullen nog eens een keertje wat leuks bedenken.
Wij wensen iedereen een fijne vakantie toe en mochten er mensen naar het o zo prachtige duitsland gaan mogen jullie gerust een kijkje bij ons komen nemen!
mvrgr,
ron

Lees hier mijn tripreport naar de Vuurwerkcenter:
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=6725

Afgelopen zaterdag heb ik opnieuw deze winkel bezocht.
Ik was toch in de buurt en ik dacht even naar Ronny.
Winkel is startklaar nu, er is al heel veel vuurwerk binnen.
Veel Weco en Nico, maar ook veel divers vuurwerk.

Een tip van Ronny:
Door je klantgegevens op te geven bij vuurwerkcenter.nl kan je sneller winkelen en kun je profiteren van kortingen en speciale aanbiedingen die alleen voor geregistreerde klanten gelden.

http://www.vuurwerkcenter.nl/login.php

Hallo allemaal ,ik kom hier nu 2jaar het is een super zaak.
En Ron is een wereld gozer.(eerlijk ,en als hij te duur is zegt hij dan moet je naar die andere winkel).
En hij heeft alle tijd voor je .
mvd paulus (die kale ut het oosten):bye:

NIEUWSBRIEF

Goedenavond nieuwsbrieflezers van vuurwerkcenter!
Bijna is het zover we gaan eind van de week met vuurwerkveilingen beginnen op de site! Hier kun je net als op bijvoorbeeld e-bay bieden op een bepaald artikel en na een bepaalde tijd wordt de hoogste bieder winnaar van de kavel en wordt gevraagd het artikel te betalen. Zodra dit is gebeurd word de kavel voor afhaling klaargezet. Er worden enkele artikelen maar ook partijtjes aangeboden. In het begin zal het voor ons een beetje aftasten zijn maar we zijn dol enthousiast om op deze unieke manier vuurwerk te kunnen aanbieden! Men dient zich wel opnieuw in te loggen om mee te kunnen bieden.
Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden. Mochten er iedeen of suggesties zijn dan horen we het graag!
Veel plezier op onze site!
Mvrgr,
Ron Blaauwbroek.

Ja leuk en aardig maar vuurwerk mag je nu niet verkopen en ophalen en dus ben je strafbaar bezig. Vuurwerk uit Nederland is 1, maar vuurwerk uit Duitsland wat naar Nederland gaat is Illegaal en ben je bezig met een strafbaar feit! Pas op.............

NIEUWSBRIEF

Aan die die niet langer wachten kan, als jullie ons komen bezoeken kom dan niet allemaal op een zaterdag, het is leuk om een keer een kijkje te komen nemen maar we zijn er de hele week op afspraak. Zet niet allen de auto voor de deur er zijn van die mensen die kicken op nummerborden noteren! Dan willen ze 1 meter in NL graag in je kofferbak kijken.. Overigens mag drank zoveel er maar in de auto kan worden meegenomen gekocht worden. U kunt weer komen kijken en voorbestellen.
De folder (nou jah prijslijst) kunt U vanaf eind van de week afhalen echter staat hij ook op de site. Het veilen van artikelen begint aardig druk te worden, men dient zich echter wel weer opnieuw in te loggen omdat dit een kompleet andere site is. afhalen hiervan kan na ontvangst betaling vanaf de 29 december, bedrijven eerder echter op afspraak.
Wij hopen U ook dit jaar weer bij ons te mogen begroeten!

mvrgr,
ron

Hij was deze week op de radio te horen :) via radio continu een spotjes :)

Overigens mag drank zoveel er maar in de auto kan worden meegenomen gekocht worden.

Is NIET waar Vrij ingevoerd mag worden:

* 1 kilo koffie
* 400 sigaretten of sigaren
* 5 liter alcohol

Alles daarboven dient bij de douane aangegeven te worden :)

Haha dus dat komt neer op zo'n 12/13 liter sterke drank:p. Tenminste als dit zo letterlijk vermeld staat.

Ik ben nu al een paar keer bij Ron langs geweest.
En Vuurwerkcenter is echt een dagje uit in Duitsland wat Zena Baarle is voor Belgie
Topper van een vent, die alle tijd voor je neemt, smeert je niets aan, geeft goed advies, en je krijgt altijd wat leuks mee.

En op de hoek van de straat is een goedkoop, maar heerlijk restaurantje, met Nederlands sprekende eigenaren.

Wat ik weet over Vuurwerkcenter.

Deze winkel zit vlak over de grens bij Schoonbeek. In het Duitse dorpje Emlichheim.
Er worden producten verkocht van Weco en Nico, deze zijn voor de consument ook te koop op de Duitse toegestane verkoopdagen, welke het zelfde zijn als in Nederland.
Voor de mensen met een papiertje met de opdruk KvK is er ook meer verkrijgbaar, shells, blokken enz.
In de winkel staat in een U vorm een soort kast. Daar boven op liggen glasplaten. Onder de glasplaten staan alle potten netjes uitgestalt met een nummertje, de prijs en (effect)beschrijving. Onder het vuurwerk, dat onder de glasplaten ligt is een beperkte voorraad waar je alleen aan de achterkant bij kan (dus als klant niet kan zien). In het midden van de U vorm staan nog schappen met klein vuurwerk met dingen als bijtjes, maar ook vuurpijltjes en rotjes.

Verder is er achter de winkel nog een grote bunker met nog meer extra voorraad. deze heb ik nog nooit gezien.

Misschien dat ik een keer wat foto's mag maken. Dat zal ik dan even moeten vragen.

Betekent dit dat je met een KVK uittreksel én professioneel vuurwerk kunt krijgen én dit het hele jaar door kunt kopen?
Of lees ik weer alleen wat ik wil lezen ? ;)

U mag natuurlijk nu al langskomen, een kijkje nemen en uiteraard voorbestellen zodat u vanaf 29 december alleen uw bestelling hoeft af te halen en geen lange wachtijden hebt.
we zijn er elke dag tussen 10.00 en 17.00uur. Voor andere bezoektijden graag op afspraak.
mvrgr,
Ron Blaauwbroek!

http://www.vuurwerkcenter.nl/

Back
Bovenaan