Vuurwerkbranche steunt oproep politie en burgemeesters

ik wil ze wel overnemen hoor...
Ik begrijp er helemaal geen zak van, het betekend dat ik straks en meerdere met mij strafbaar die niet zijn pijlen ivm de mist af heeft geschoten en deze op zolder heeft liggen..... kopen ze die terug van ij, wie stelt mij schadeloos???

Hey, misschien klagen wij met z'n allen de regering aan? En idd, burgerlijke ongehoorzaamheid zorgt er wel voor dat men de regeltjes terug gaat draaien. Eerst dingen legaliseren om illegaal vuurwerk tegen te gaan en dan weer snel terugdraaien omdat er een aantal zure pruimen die niemand het daglicht gunt, onze traditie willen kapot maken. Zwarte Piet, dit en dan weer dat. Klaar is klaar!

If the government already tries to ban it this year, I promise to ask my lawyer to check the possibility to sue them in a european court,

Please let us know if this is going to happen.

Mooie tekst van mister Funke natuurlijk, en natuurlijk denken wij zo allemaal, alleen die kleine groep azijnzeikers van de linkse kant willen iets er door heen drukken. en dat dat doen ze veelal met onwaardigheden, dat merk ik in mijn omgeving ook nu op het moment, veel al weten mijn hobby maar vinden dat het nu klaar moet zijn en dat het wordt verpest door een kleine groep en dat ik daar maar onder moet lijden.

Ook al doe ik het zo goed en veilig, omstanders zijn meestal de slachtoffers en dit wordt in de media volop verteld. Het zal ook deels wel kloppen maar door dit soort media berichten en social media berichten wordt onze hobby om zeep geholpen.

Maar ik ben het met Funke eens, hopelijk komt er een nieuwe vereniging die ons als vuurwerkliefhebbers wil helpen om de traditie in eren te houden.

Funke hits the nail on the head.. wow! Is het mogelijk dat funke een soort woordvoerder wordt ofso voor de nederlandse pyro community? Aangezien BPN het niet echt snapt...

"I make it short: There are tons of real problems, which they want to hide, so they just blow up something unimportant (in this case fireworks) to look bad, and distract from the real issues"

Hehe, we zijn wakker, Funke slaat de spijker op z'n kop. Nu nog een georganiseerd blok vormen met alle importeurs die niet (meer) zijn aangesloten bij BPN en van daaruit, op basis van de door Funke geadviseerde strategie, d.m.v. het inbrengen van feiten en tegen argumenten de strijd aan gaan. Ik pleit dan ook voor het oprichten van een nieuwe belangenvereniging als tegenhanger voor BPN, waarin ik al mijn vertrouwen inmiddels wel heb verloren.

I will take out all products from my wishlists related to BPN members. Funke will leading on my wishlist.

Wow, I totally agree with Funke. Maybe we should send his statement to other distributors tot let them see how THEY should react! I hope THEY read this and think to themselves: "Fuck! I should have been the one who wrote this!"
Funke, you made me a little bit happier after all these fucked up days!

Ik zal minimaal 50% van mijn budget aan Funke spenderen. Funke heeft niet alleen kwalitatief zeer goed vuurwerk, hij staat ook voor de liefhebber omdat hij er zelf een is. Hulde aan Funke die nu al meer heeft gedaan en gezegd dan die hele club van de BPN!

Zou Funke weten, dat Lesli ook in de BPN zit,.. ?:rolleyes:

" We will continue to produce all items as we intended to, including rockets etc. If Lesli doesn´t want to distribute it, then I don´t care, I will find a way to sell it by ourselves, fuck that BPN decision, we are not in this clown association, so for us it doesn´t matter anyways"

Ja dat weten ze wel....

Back
Bovenaan