Vuurwerkbranche steunt oproep politie en burgemeesters

Zeggen waar het op staat, iemand die geen oogkleppen op heeft en gewoon kneiterharde taal spreekt. Niet alleen het vuurwerk is top, ook de persoon achter het bedrijf is dat!

Ik ben blij dat er eens een producent hier tegengas gaat geven, een producent die er wel voor wilt vechten en opkomt voor de liefhebbers. Dat had al veel langer geleden moeten gebeuren Niet alleen in de achterkamertjes, de strijd moet publiekelijk worden gemaakt nu, het volk moet in actie gaan komen.

Dan kun je wel zeggen makkelijk scoren maar dat is onzin, ik heb nog geen reactie van andere importeurs gelezen dat ze zeggen tot hier en niet verder we gaan hier strijden tot de laatste snik want dat is wat er nu moet gebeuren, er is al zoveel ingeleverd de laatste jaren maar het heeft geen zin.

Ik had al veel respect voor funke maar dat is alleen maar groter geworden. Mijn funke collectie zal groter worden puur uit protest.

mr funke thanks!!!! :)

Deze verkopers zijn het er niet mee eens.
Als alle verkopers nou eens massaal in de media tegengas geeft maar dan geen leugens verkopen zoals deze 2 ook doen dat iedereen in duitsland en belgie zwaar vuurwerk halen.
Ik snap dat ze hun inkomsten zien wegvloeien naar deze buurtlanden en dat ze daarom zeggen dat het zware vuurwerk daarvandaan komt.
[video]https://www.facebook.com/groups/1183209705206922/permalink/1187187224809170/[/video]

Jullie kunnen allemaal wel meer Funke kopen maar zolang dat via Lesli binnenkomt spek je alleen maar de BPN toch :p

Lesli zorgt alleen maar voor de distributie etc voor Funke NL. Wat weer binnen komt via Zena Belgie, dat verder los staat van Lesli. Je 'spekt' helemaal niks voor Lesli oid door Funke over de grens te kopen.

Deze verkopers zijn het er niet mee eens.
Als alle verkopers nou eens massaal in de media tegengas geeft maar dan geen leugens verkopen zoals deze 2 ook doen dat iedereen in duitsland en belgie zwaar vuurwerk halen.
Ik snap dat ze hun inkomsten zien wegvloeien naar deze buurtlanden en dat ze daarom zeggen dat het zware vuurwerk daarvandaan komt.
[video]https://www.facebook.com/groups/1183209705206922/permalink/1187187224809170/[/video]

Pagina verwijderd?

While the firework discussion is up and running the 5G network is rolled out and within 50 years we all walk around with chips in our asses.
Dumb people.
Everything Funke says is right... Top notch

Back
Bovenaan