Waar haal jij je vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Verdeeld in heel Nederland zijn er honderden vuurwerkwinkels die elk zoveel mogelijk klanten willen trekken. Sommige winkels hebben er heel veel voor over om klanten uit heel Nederland over te laten komen, en soms wel uit het buitenland!

Waardoor laat jij je beinvloeden? Reis jij het hele land door om zo goedkoop mogelijk aan vuurwerk te komen, of blijf je liever in de buurt en neem je genoegen met het vuurwerk van de plaatselijke vuurwerkboer om de hoek?

Dit jaar eigenlijk voor het eerst veel in de freakacties gekocht, op dit moment nog alles gekocht bij Piroshop Arentz (30min rijden)

Maak sinds 3 jaar serieus gebruik van de freak acties. Ik reis echter niet het hele land door op zoek naar de laagste prijs. Goede service en communicatie is voor mij heel belangrijk. Dit jaar haal ik al mijn vuurwerk bij Vuurwerk Almere Haven

Elk jaar heb ik 2 winkels waar ik hoe dan ook bestel. Goudvuur Vuurwerk Gouda en Mulder Vuurwerk Haastrecht. Dit vooral omdat ik goede banden met ze heb en al meer dan 10 jaar klant ben. Plus, elke keer als ik er kom, is het zoveel meer dan alleen vuurwerk ophalen. Het is een gezellig/leuk gesprek, wat foto's maken, soms een presentje. Verder, is er niet echt een redenatie of wat dan ook.

Tot nu toe alleen besteld bij de vuurwerkbunker in de freak actie.

Zal sowieso nog wolff bij komen via vuurwerk Edam en wat andere merken via Meloria.

En wellicht nog eea in een freak actie :)

Vuurwerkland Steenbergen en Haokan vuurwerk Roosendaal, waarschijnlijk ook nog Ed Raket BoZ en Vuurwerk Zevenbergen.

Outlet Haulerwijk
Outlet Roden
VuurwerkGiezen Hoogkerk
Runge Feuerwerk Meppen
Vuurwerkalmerehaven

Waarschijnlijk komt Vuurwerkgigant Franeker er ook nog wel bij

In elk geval Vuurwerkland Steenbergen en Haokan Roosendaal. Daar komt misschien nog een winkel bij. Of een GBV verkooppunt voor St8ment spul, wat er goed uit ziet. Of Ed Raket te Bergen op Zoom, omdat hij China Red verkoopt en die compounds mijn interesse wel hebben gewekt.

Bij vuurwerk Almere haven koop ik all mijn vuurwerk top assortiment met vriendelijk personeel, ieder jaar mooie acties bestel iedere maand wat bij mijn voorkeur gaat uit naar de evo lijn en st8ment lijn. Ll

heb een aantal vaste winkele,s zoals zeven7kamp en de knalle ketel en steenbergen zijn toch wel mijn vuurwerk winkel,s en voor de rest meestal gewoon in de buurt even kijken bij de dealers

Mega uurwerk
Haulerwijk
Zutphen
Almere Haven
Vuurwerk Vathorst

En zal plaatselijk ook nog wel langs wat shops gaan.

Zoals het er nu naar uitziet:

Vertrekpunt Zuid-Holland:
- 27-28 dec 's nachts naar Vathorst (Amersfoort) en Orthen (Den Bosch).
- 28 dec 's ochtend naar De Driesprong in Zoetermeer
- 28 dec 's avonds naar Piroshop (Zutphen) en Kuiper-vuurwerk (Koekange).
- 30 dec 's ochtends naar Haokan Pijnacker

Aardig wat kilometer, maar het verhoogt de sfeer voor mij alleen maar (plus dat ik mezelf de laatste jaren de ritjes naar Belgie bespaar door alleen nog gebruik te maken van de freakacties in NL).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan