Magnumvuurwerk.nl: Welcome to our WCKD WORLD!

@vpyrofan Ik mag hopen dat dit je beroep is, zoniet moet je maar snel een carrière switch maken. Manman wat gaaf gemaakt, zelfs de muziek klopt! :biertje:

Wauw inderdaad een heel erg gaaf filmpje, prachtig ge-edit. Ik zag ook al een aantal interessante artikelen voorbij komen.. ben benieuwd! :yes:

Hele gave trailer/film. Supermooi gemaakt en het schiet z'n doel niet voorbij: ik ben nieuwsgierig !! :p

Echt heel gaaf gemaakt! Aan jou hebben ze zeker een goede investering gehad.

En Wen Chang spreekt prima Engels :D

Waar gaat dit vuurwerk allemaal verkocht worden m.a.w zijn er straks veel verkooppunten waar dit te verkrijgen is?

Vraagje wanneer gaan jullie de webshop online gooien>? ik ben zeer geïnteresseerd in jullie mooie lijn WCKD en met name deze producten. 2"inch fall out. WCKD six ass. WCKD Warlord .

*** SPOILER ALERT ***

Onze webshop gaat later deze maand open, en dat willen we natuurlijk graag samen met jullie vieren: speciaal voor de leden van vuurwerkcrew zullen wij 30% (!) korting geven op de online prijzen in de eerste week dat we open zijn.

De kortingscode volgt zodra we online zijn, dus houd dit topic in de gaten!

De online prijzen staan vermeld in de topics van de producten.

Magnumvuurwerk.nl - Welcome to our WCKD webshop!

*** SPOILER ALERT ***

Onze webshop gaat later deze maand open, en dat willen we natuurlijk graag samen met jullie vieren: speciaal voor de leden van vuurwerkcrew zullen wij 30% (!) korting geven op de online prijzen in de eerste week dat we open zijn.

De kortingscode volgt zodra we online zijn, dus houd dit topic in de gaten!

De online prijzen staan vermeld in de topics van de producten.

Magnumvuurwerk.nl - Welcome to our WCKD webshop!

ook op de Wicked Six? :angel: :shy:

Mooie aktie heren, hopelijk beetje eind van deze maand ivm salaris:wink:

Neem aan dat dan de afhaalwinkel geselecteerd kan worden?

Back
Bovenaan