Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mij zal het niks verbazen als leo op dit forum zit en ik vermoed dat hij is geschrokken van onze reacties.
Ik heb hem namelijk op de tv gehoord dat dat hij zei 'het is maar 15 procent van het totale vuurwerk dus er blijft nog altijd 85 procent over'
Mij zal het niks verbazen als leo op dit forum zit en ik vermoed dat hij is geschrokken van onze reacties.
Ik heb hem namelijk op de tv gehoord dat dat hij zei 'het is maar 15 procent van het totale vuurwerk dus er blijft nog altijd 85 procent over'
In mijn tiener jaren mocht ik voor 20 Gulden uitzoeken. 2 slof rotjes. Een pak grondbloemen. Een pak babypijltjes. En nog wat ander klein bijzonder spul.
De media verdraait toch altijd het nieuws over vuurwerk en zo ook over zwarte piet, geen aandacht aan schenken houden ze vanzelf op, is het niet meer interessant.
Carbied schieten is niet verboden, dat knalt wel harder dan een kanonslag.
Leo Groeneveld 2015!
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/knalvuurwerk-raakt-verder-uit-de-gratie
Praatjesmaker!
Nou ja de romeinse kaarsen en babypijlen waren toch ook geen probleem.Wat ik dan wel weer hypocriet vind is dat NL importeurs ze op de duitse markt alsnog droppen.
Met de babypijlen en de Romeinse kaarsen deed echt niemand meer normaal en daarom zijn ze uit de handel gehaald.
Stunten 40 grams pijlen zie ik niet zoveel en het legale knalvuurwerk is totaal niet geschikt om gevaarlijk mee te doen. Buiten de Thunder Kings dan. Maar om dat dat ook te verbieden gaat te ver in mijn ogen.
Toch heeft het verbod op babypijlen en romeinse kaarsen niks uitgehaald als je naar de cijfers van slachtoffers en oogletsel kijkt. Dus dat het aan dat vuurwerk lag klopt ook niet en de de problemen met dat vuurwerk was dus ook maar incidenteel. Nu roepen de oogartsen zoals Tjeerdfaber al dat een verbod op vuurpijlen en kknalvuurwek niks uitmaakt want dat is volgen hen niet de oorzaak..... Dus voor wie is dat verbod dan? En wie moeten we daar tevreden mee stellen?