Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ga wel vroeg heen...
1bak ellende deze winkel, je zoekt de mooiste producten uit, met de belofte dat alles er zal zijn. Maar op het moment dat je er staat wimpellen ze je af met slechte producten. Ik raad dan ook niemand aan om hier een bestelling te plaatsen!
Wisselende ervaringen. Maar kies wel altijd voor betalen bij afhalen ��. Valt het tegen, neem ik niks mee. Maar voor het kleine spul in de vooravond prima gokje voor mij. Genoeg keus in de ongeving om wat anders te kopen.
Maar op het moment dat je er staat wimpellen ze je af met slechte producten.
Met alle respect hoor, maar hier ben je toch zelf bij ? Als je daar staat en de vervangers niet accepteert, dan zullen ze toch echt met een oplossing moeten komen. Ik ga desnoods op de grond of nadrukkelijk op de toonbank zitten.
Wel bizar dat een winkel zo iets probeert of heeft gedaan, hoop voor deze winkel dat jij een uitzondering was :(
Met alle respect hoor, maar hier ben je toch zelf bij ? Als je daar staat en de vervangers niet accepteert, dan zullen ze toch echt met een oplossing moeten komen. Ik ga desnoods op de grond of nadrukkelijk op de toonbank zitten.
Wel bizar dat een winkel zo iets probeert of heeft gedaan, hoop voor deze winkel dat jij een uitzondering was :(
Niet iedereen is zo mondig of een durfal.![]()
Nu was er van die boxen maar 1 aanwezig, maar de vervangers die ze hadden waren van VULCAN wel duurder maar zeker niet mooier. Wat doe je dan, ga je niks meenemen en gokken dat je de 31ste nog ergens doorlontboxen kan krijgen die naar je zin zijn. Je word gewoon voor het blok gezet, je wilt uiteraard wel vuurwerk hebben!