Fegefeuer
VWC lid
Welke merken zijn er van Lesli? Ga ik die boycotten
Je kunt beter de merken van Achmea gaan boycotten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Welke merken zijn er van Lesli? Ga ik die boycotten
Check ook even punt 9 uit "REACTIES OP CONCEPTRAPPORT"
https://www.onderzoeksraad.nl/uploa...526-jaarwisseling-inzagetabel-171124-cpdf.pdf
BPN/Lesli is nota bene zelf een grote leverancier in de landen die bedoeld worden.
Deze man geeft niks om de branche in mijn ogen en zet met dit soort uitspraken andere importeurs buitenspel!!
Tja, ben het er totaal niet mee eens. Eerst de babypijlen en romeinse kaarsen, toen werd de single shot een twijfel geval en nu de pijlen en knalspul. Totaal kansloos, heeft niets met de veiliheid of overlast problemen te verbeteren. Kijk wat we de afgelopen jaren ingeleverd hebben, om nog maar niet over de 10:00 regeling te beginnen.
Ik ben benieuwd ergens...komt dit bericht wel vanuit de BPN? Ik kan het mij echt niet voorstellen eerlijk gezegd.....
Ik denk dat of Leo wellicht op eigen initiatief heeft gereageerd of dat er lukraak iets in de media is gezet (beide zouden niet de eerste keer zijn).
Verder ben ik reuze benieuwd naar het rapport!
Zorgelijk passage in het gehele verhaal (het kost wat tijd en pijn in de buik om te lezen):
De komende jaren zal de overheid nauwlettend moeten monitoren in hoeverre het nog toegestane vuurwerk zorgt voor letsel. Voor een goede besluitvorming is het onontbeerlijk dat er betrouwbare kwantitatieve informatie beschikbaar komt over het verband tussen het type vuurwerk en de omvang en aard van het letsel. Jaarlijks kan dan bezien worden of, behalve vuurpijlen en knalvuurwerk, mogelijk meer vuurwerkartikelen voor een verbod in aanmerking moeten komen of dat andere maatregelen noodzakelijk zijn.