jakhal
Banned
Deel desnoods even de mailadressen. Zodat iedereen eventueel een (algemene) mail kan sturen![]()
L1; [email protected]
1Limburg; [email protected]
RtvRoermond; [email protected]
Tvellef; [email protected]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deel desnoods even de mailadressen. Zodat iedereen eventueel een (algemene) mail kan sturen![]()
Wat ook erg veel helpt, je eigen kring op de hoogte stellen. Dit heeft voor mij al zo'n 20 aanmeldingen opgeleverd![]()
Wanneer komen de posters?
Weet wel waar ik die moet hangen voor een groot bereik.
Working on it, maar heeft nu niet onze top-prio aangezien de meeste winkels pas over 2 weken open gaan.
Deze kwam ik zojuist tegen, Inclusief eeen poll erin verwerkt.
http://www.ed.nl/brabant/vuurwerkbl...es~adb7c0eb/?referrer=https://www.google.com/
Ik weet niet hoe andere winkels hun kassa systeem verzorgt hebben, maar ik ben aan t uitvogelen of ik voor tijdens de verkoopdagen een sluit tekst op onze kassabon kan zetten. zodat iedereen die vuurwerk koopt een bon meekrijgt waar onder op vermeld wordt hoe ze een vuurwerkBLIJE zone kunnen aanvragen.
Ik zal tevens morgen kijken of ik hier ook aandacht aan kan geven op mijn website.
Wellicht zijn meer winkels in staat om een post/link te plaatsen op hun site?
De mensen die onze site’s/winkels bezoeken zijn de mensen uit de doelgroep die nodig is om de kaart groen te krijgen.
Wellicht is het mogelijk dat er een mailing naar winkeliers uit gaat met daarin mogelijkheden genoemt hoe de vuurwerkblije zone is te promoten?
Ik zal tevens morgen kijken of ik hier ook aandacht aan kan geven op mijn website.
Wellicht zijn meer winkels in staat om een post/link te plaatsen op hun site?
De mensen die onze site’s/winkels bezoeken zijn de mensen uit de doelgroep die nodig is om de kaart groen te krijgen.
Wellicht is het mogelijk dat er een mailing naar winkeliers uit gaat met daarin mogelijkheden genoemt hoe de vuurwerkblije zone is te promoten?
Is het voor jullie winkeliers te doen om een computer/laptop in de zaak te zetten? Daar iedereen laten tekenen. Ik denk dat mensen dat sneller zullen doen dan thuis.