VuurwerkBLIJE zones!

Dit is een supergoed initiatief! Zojuist 2 nieuwe vuurwerkblije zones opgegeven, Ik hoop dat in heel nederland iedere gemeente flink groen gaat kleuren :D.

Wanneer komen de posters?

Weet wel waar ik die moet hangen voor een groot bereik.

Working on it, maar heeft nu niet onze top-prio aangezien de meeste winkels pas over 2 weken open gaan.

Iedereen heel hartelijk bedankt voor het vele werk dat jullie erin steken! Dagelijks ontvangen wij meerdere mails en belletjes van media voor een artikel of item. Het aantal zones groeit nog elke dag, en achter de schermen zijn wij ons klaar aan het maken voor december. Blijf ons delen, naar media en op onze social media. Nogmaals onze dank, en we gaan er een spetterend december van maken!

Working on it, maar heeft nu niet onze top-prio aangezien de meeste winkels pas over 2 weken open gaan.

Ik weet niet hoe andere winkels hun kassa systeem verzorgt hebben, maar ik ben aan t uitvogelen of ik voor tijdens de verkoopdagen een sluit tekst op onze kassabon kan zetten. zodat iedereen die vuurwerk koopt een bon meekrijgt waar onder op vermeld wordt hoe ze een vuurwerkBLIJE zone kunnen aanvragen.

Wat is momenteel het plan van aanpak? Ik zou juist zeggen hang die posters op gezien de actie maar tot 17 dec reikt. Hebben jullie nog grootse plannen of zijn die geheim?:p

Ik weet niet hoe andere winkels hun kassa systeem verzorgt hebben, maar ik ben aan t uitvogelen of ik voor tijdens de verkoopdagen een sluit tekst op onze kassabon kan zetten. zodat iedereen die vuurwerk koopt een bon meekrijgt waar onder op vermeld wordt hoe ze een vuurwerkBLIJE zone kunnen aanvragen.

Ik zal tevens morgen kijken of ik hier ook aandacht aan kan geven op mijn website.

Wellicht zijn meer winkels in staat om een post/link te plaatsen op hun site?

De mensen die onze site’s/winkels bezoeken zijn de mensen uit de doelgroep die nodig is om de kaart groen te krijgen.
Wellicht is het mogelijk dat er een mailing naar winkeliers uit gaat met daarin mogelijkheden genoemt hoe de vuurwerkblije zone is te promoten?

Ik zal tevens morgen kijken of ik hier ook aandacht aan kan geven op mijn website.

De mensen die onze site’s/winkels bezoeken zijn de mensen uit de doelgroep die nodig is om de kaart groen te krijgen.
Wellicht is het mogelijk dat er een mailing naar winkeliers uit gaat met daarin mogelijkheden genoemt hoe de vuurwerkblije zone is te promoten?

Naar het schijnt gaat Vuurwerkcheck er in een nieuwsbrief iets mee doen.

Is het voor jullie winkeliers te doen om een computer/laptop in de zaak te zetten? Daar iedereen laten tekenen. Ik denk dat mensen dat sneller zullen doen dan thuis.

Zelf denk ik dat er voor volgend jaar gekeken moet worden, wanneer iemand een bestelling plaatst er automatisch een blije zone word aangevraagd. En met de laatste 3 dagen bij het afhalen mee geleverd word. Maar voor dit jaar door pakken met winkeliers benaderen enzv !

Zet hem op met ze allen:handsup:

Is het voor jullie winkeliers te doen om een computer/laptop in de zaak te zetten? Daar iedereen laten tekenen. Ik denk dat mensen dat sneller zullen doen dan thuis.

Goed idee, ga ik naar kijken of ik daar ruimte voor heb.
Brengt me wel op een goed idee, mijn pa helpt nog altijd mee maar meer met catering etc.
Hij kan ook met tablet aan klanten vragen of ze willen invullen wellicht :idea::idea:

Back
Bovenaan