VuurwerkBLIJE zones!

Zelf denk ik dat er voor volgend jaar gekeken moet worden, wanneer iemand een bestelling plaatst er automatisch een blije zone word aangevraagd. En met de laatste 3 dagen bij het afhalen mee geleverd word. Maar voor dit jaar door pakken met winkeliers benaderen enzv !

Zet hem op met ze allen:handsup:

Dat zou prima kunnen, moeten de importeurs wel mee willen werken.

Dat is juridisch onmogelijk en met het oog op AVG zelfs wettelijk verboden. Wel een leuk idee, maar de invulling zal anders moeten zijn. Iets namens een burger aanvragen kan/mag alleen als door vooraf schriftelijk door de burger een akkoord voor is gegeven.

Dat is juridisch onmogelijk en met het oog op AVG zelfs wettelijk verboden. Wel een leuk idee, maar de invulling zal anders moeten zijn. Iets namens een burger aanvragen kan/mag alleen als door vooraf schriftelijk door de burger een akkoord voor is gegeven.

Misschien als optie aan kunnen vinken, of voldoet dat niet? Trouwens een praktisch puntje, het aanvragen van vuurwerkblije zones loopt tot 17 december ofzo, dus denk dat het deze verkoopdagen weinig nut gaat hebben.

Is het voor jullie winkeliers te doen om een computer/laptop in de zaak te zetten? Daar iedereen laten tekenen. Ik denk dat mensen dat sneller zullen doen dan thuis.
Zelf denk ik dat er voor volgend jaar gekeken moet worden, wanneer iemand een bestelling plaatst er automatisch een blije zone word aangevraagd. En met de laatste 3 dagen bij het afhalen mee geleverd word. Maar voor dit jaar door pakken met winkeliers benaderen enzv !

Zet hem op met ze allen:handsup:

Wordt een moeilijk verhaal. Om misbruik/manipulatie a la Meldpunt Vuurwerkoverlast te voorkomen, wordt er volgens mij door de Vuurwerk Federatie zwaar gefilterd op meerdere meldingen vanaf één ip-adres. Goede zaak trouwens, komt de geloofwaardigheid zeer ten goede.

Misschien als optie aan kunnen vinken, of voldoet dat niet? Trouwens een praktisch puntje, het aanvragen van vuurwerkblije zones loopt tot 17 december ofzo, dus denk dat het deze verkoopdagen weinig nut gaat hebben.

Naar het schijnt, is er een kans dat het aanvragen van blije zones ook na 17 december nog kan.

Zou wel een gemiste kans als je het tot de 17de doet lijkt me, zou juist iedere winkelier aan moeten sporen om te laten tekenen in de winkel. Ik denk echt dat daar de winst valt te behalen.

Zou wel een gemiste kans als je het tot de 17de doet lijkt me, zou juist iedere winkelier aan moeten sporen om te laten tekenen in de winkel. Ik denk echt dat daar de winst valt te behalen.

't Is wel de bedoeling dat je in overleg met je buren een zone aanvraagt. Mensen laten tekenen in een winkel maakt de zaak er niet geloofwaardiger op. Met een petitie ligt dat anders, daarvoor is laten tekenen in de winkel ideaal. Toch?

Net werd er op Radio2 over gesproken, ze denken dat de importeurs en vuurwerkbedrijven achter deze actie zitten.

De presentatoren. Man en vrouw...namen ken ik niet.
Staat bij ons op het werk aan, vandaar dat ik het hoorde.

ik denk vooral vrije invulling. Zo van, de vuurwerkwereld zal er wel achter zitten althans zo kwam het op mij over.

ik denk vooral vrije invulling. Zo van, de vuurwerkwereld zal er wel achter zitten althans zo kwam het op mij over.

Nou, lekker dan. En dat van mijn belastinggeld.

Maar kennelijk begint het wel rond te zingen. Zou wat zijn als elke vuurwerkkoper in dit land een aanvraag doet.

Laatst bewerkt:
Het was tijdens het nieuws van Matijn Nijhuis. Zal hem wel even berichtje doen via Twitter ����

Ja, na het nieuws hebben ze altijd een rubriekje: goed of slecht nieuws. Dit was goed nieuws, voor de vuurwerkliefhebber. Hij had het alleen over Zeeland, alsof het alleen daar was.
Heb er inmiddels een berichtje aan gewaagd. Meestal is hij zeer goed bereikbaar via de sociale media.

Ja, na het nieuws hebben ze altijd een rubriekje: goed of slecht nieuws. Dit was goed nieuws, voor de vuurwerkliefhebber. Hij had het alleen over Zeeland, alsof het alleen daar was.
Heb er inmiddels een berichtje aan gewaagd. Meestal is hij zeer goed bereikbaar via de sociale media.

Dus in het officiele ANP-nieuwsbulletin op NPO 2 radio is gezegd dat het in Zeeland mogelijk is om vuurwerkblije zones aan te vragen? En dat is in die nababbel ter sprake gekomen?

Back
Bovenaan