Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Breeschoten Kruiterij Veendenaal. Mooi pakket titanium! Een en al jeugdsentiment.
Bekijk bijlage 71454
Bekijk bijlage 71455
Bekijk bijlage 71456
Klopt dragon, dat waren deze 2:
Bekijk bijlage 71457
Erg mooi om te zien, vooral de Air Base, de Victory potjes die vanwege hun vorm en label heel goed in mijn geheugen staan gegrift, de grote en kleine romeinse kaarsen, de "Train Fireworks", de "Small Paradise", de "Flying Cranes", enz. P-R-A-C-H-T-I-G!
Zo te zien heb jij wel wat dingen uit die grote pakketten waar Black Dragon het over heeft.
Die Victory's, wat voor uitwerking hadden die? Grote fonteinen of ook batterijen (gecombineerd)?
In elke Halfords folder waren dit dé dikst verkrijgbare pakketten en gelijk de duurste. Een beetje vergelijkbaar met de dikste Schuurmans/Diamond Collection pakketten, alleen hadden deze meer variatie (door o.a. de single shot, fonteinen en romeinse kaarsen).
Wat ik nog weet is dat zeker 10-15 jaar lang, Halfords via BKV altijd hetzelfde assortiment had. Vrijwel geen nieuwigheden, geen gewijzigde/nieuwe labels... toch wel opmerkelijk in vuurwerkland?
Nu ik trouwens die Flying Cranes zie, mis ik dat setje van Wolff, alwaar 4 stuks mixed single shots in voorkwamen, waaronder 1 Flying Cranes, 1 Parachute, en nog 2 andere (naam vergeten).
Wil eigenlijk niet vragen, maar mocht iemand weten waar dit soort BKV, Schuurmans of Mercurius dummies (uitsluitend dummies) te krijgen zijn, dan hou ik mij aanbevolen.![]()
- Foto -
- Foto -
Ik vind dit nu al de vondst van het jaar
Wat een heerlijke dummy uit 2011 toen alles nog,kon,mocht en bestond.
Bekijk bijlage 71474
Flower Thunders oh zo mooiVanuit een andere hoek