Vuurwerk uit de oude doos

64ef68a301d5c71142c952f807cb8337.gif

Nog wat Ground Bloom Flowers.
Bekijk bijlage 71617
Geweldige items weer hoor!
Dat zijn toch wel de artikelen waar mijn hartje sneller van gaat kloppen��..
Bekijk bijlage 71618Bekijk bijlage 71619

Ik besef nu pas goed dat er verschil is tussen het doosje van Janniekske en Ballie92. Die van Janniekske zal een (veel) ouder doosje zijn. Die van Ballie92 komt té perfect aka "plastic fantastic" over. Zou niet meer weten welke ik heb gehad, waarschijnlijk een variant van de 2e, want die 1e lijkt een echte Red Lantern versie.

Ik kan me de oranje en roze tollen nog herinneren (ben van 82). Heb ze ook wel eens gemixed in een doosje gezien

Het stomme is dat ze nog volop worden geproduceerd net als andere artikelen waar wij helemaal warm van worden en die al jaren niet meer te krijgen zijn. Veelal voor de Amerikaanse markt maar het zal vast zo voor de Europese markt geregeld kunnen worden. Ik denk dat het ook wel tijd is om wat meer klein F2 spul te importeren nu er weinig meer overblijft, de markt is niet alleen geinteresseerd in compounds ( al blijft dat wel een groot aandeel natuurlijk ). En dan spreek ik voor alle consumenten, niet alleen voor de freaks. Funke bewijst het dat er vraag is naar dat soort spullen en ook gewoon naar de oldschool labels in plaats van die zogenaamde ( lelijke ) moderne labels.

Het stomme is dat ze nog volop worden geproduceerd net als andere artikelen waar wij helemaal warm van worden en die al jaren niet meer te krijgen zijn. Veelal voor de Amerikaanse markt maar het zal vast zo voor de Europese markt geregeld kunnen worden.

In Spanje (Valencia) heb ik wel het een en ander aan novelties zien staan.
Zoals de Hula gril fontein o.a.

Deze was ik nog niet tegen gekomen.
De blauwe pet en tas kende ik wel al.
Voor zover ik weet is schuurmans in 2007/2008 bezig geweest met een veiligheids lijn met een led pet.
Ik neem aan dat deze ook uit deze periode komt
Batterij kastje heeft de jaren niet overleefd maar blijft een leuke pet, stukje jeugd sentiment.
Diamond collection is voor mij toch het begin van het grote mensen vuurwerk geweest.

20230215_170236.jpg

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan