ajaxciedjuhh
VWC lid

Bron: Vuurwerkmuseum.nl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tv torentjes.
Nog nooit van gezien, of gehoord, maar dit lijkt me vrij uniek:
https://www.catawiki.com/en/l/56002...0-years-jubileum-1837-1987-collectable-object
![]()
![]()
![]()
Bekijk bijlage 65785
Dit is ook echt een item wat ieder jaar wel in een pakketje zat.
echt mooi, heb nog een pakje liggenJeugdsentimentje.
Ik mis de spinning salvo vroeger combineerde ik bij bestellingen. Ze waren te koop bij Ted Bogers was een sigarenwinkel. Ik kocht zowel de spanning salvo de star Ball contribution later spinning meteoor en de twister en een voorraad jumping jacks en grondbloemen. En verderop kocht ik ze bij Prins lijstenmakerij.
Leuke video van de spinning salvo wordt er blij van dank je wel voor het delen van het filmpje.
Wolff - Shocks. Velen zullen ze wel kennen denk ik. Voor mij was dit de eerste kennismaking met een single shot. Deze gingen gelijk mee in het tasje voor overdag. Tussen de donderslagen, shisings en grondbloemen door, werd er af en toe een Shock afgestoken, was altijd even een hoogtepuntje. Mooie tijd...
Bekijk bijlage 65889
Dacht er precies zo over. Scapino zit bij mij om de hoek. Maar heb er nooit vuurwerk gekocht. Spijt? Nou een klein beetje wel ja.
Zie trouwens nog dat doosje grondbloemen. Daar heb ik er nog 1 van.