Vuurwerk uit de oude doos

Mooi spulletjes weer allen! Hier een fontein uit 2006. Typisch z'n groot stuk vuurwerk waarvan de inhoud zeer mager is ... :D

Bekijk bijlage 65465

Ondanks de mogelijk magere uitwerking, een prachtding. Ik weet nog dat mijn allereerste Diamond Collection stukje vuurwerk, de Flashing Diamonds waren en daarna de "Star Light Final"; een kleine roze ronde fontein. Wat zou ik daar graag een dummy van willen hebben. Mijn 2e stukje vuurwerk van Diamond Collection was een klein rond, groen potje dat gecombineerd fontein/meerschots was. De naam was iets met Crackling geloof ik.

Trouwens, deze labels van je foto, zijn de premium labels. Ook zeer professioneel en verzorgd in elkaar gestoken. De latere labels werden steeds minder, zeker nadat Vulcan e.e.a. ging herdesignen/gebruiken.

De ene is verbleekt of hoort dat zo?

Airport.png

(Bron: Google)

(Video is van: Eric Stone)

Ik heb niet het hele filmpje bekeken, maar ik vond er niet veel aan.

Kennen we deze nog?
de super 4 (2 verschillende assortimenten) van Broekhoff. Prachtige 200 grams potten toentertijd.
deze komen uit 2005.
P1010048.jpg

P1010014.jpg
P1010004.jpg

Leuk setje fonteinen is dit. Vroeger kreeg je die gratis bij een bestelling. Erg leuk om weer eens af te kunnen steken. Prima fonteintjes.

Gaaf fompert, leuk BKV item!

Thanks! Ik begrijp alleen één ding niet. Dat fonteintje is zo te zien uit 2011 en heeft BKV als importeur, terwijl de grondbloemen zo te zien uit 2007 van GBV zijn. Ik dacht dat GBV gewoon de nieuwe naam van BKV was. Hoe zit de historie van die 2 importeurs in elkaar?

Back
Bovenaan