Vuurwerk TV TIP de week van Filemon!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wilde niet reageren voordat ik het gezien had.
Nu net gekeken.
Vond het echt niet kunnen.
Voor iemand die keihard roept te stoppen met illegaal spul.
Omdat die kids heeft.
Kids waren ook in beeld, maar een kijker weet de geschiedenis niet, die ziet een vader met ukkies zwaar illegaal spul stoken.
En de constante glimlach, je ziet hem genieten.

Eerlijk gezegd zou ik ook doen als je de kans heb, maar dit soort media aandacht moet je echt niet doen.

Dit is voer voor de taskforce, de regering, de onwetende burger....

Heeele slechte stap in mijn ogen.

Ik zat stiekem vol verwachting te wachten op een krachtig pleidooi tegen illegaal spul en wat de media al snel als illegaal bestempeld, dit was een kans om alles te ontkrachten.
Goed onderbouwt, met voorbeelden, maar nee, wat doet hij....

Hij heeft het alleen maar krachtiger gemaakt...

Sorry dat ik het zeg, kraak niemand graag af, maar man, zelfs je kleding met naam, ach ach ach, je kids erbij en dan zo´n filmpje....
Voor de liefhebbers leuk, maar voor de andere 95 procent not.
Hou dit op Youtube als je zo graag wilt, maar zeker niet in de main stream media.

Heel jammer, een serieus gemiste kans!

Wat een moraalridders hierzo zeg hahaha, 'een echte freak stunt niet met vuurwerk' dat is nogal een uitspraak zeg want wat is stunten dan? Doorlonten? Modden? Een titanium salute shell op de grond leggen? Komaan zeg.. spreek lekker voor jezelf. En Brianiac, bijna al je reacties die je hebt geplaatst richten zich op de persoon Ruben, ik vind je maar kinderachtig bezig zeg en ben bijna bang dat Xtremerides gelijk begint te krijgen, nogal jaloerse trekjes begin je te vertonen.

Ik vond het juist wel een goed stuk over het vuurwerk in de tijdsbestek die hij kreeg. Vind maar een andere video waarin vuurwerk word tentoongesteld waarvoor het is gemaakt. Vind maar een ander stuk gefilmde media waarin geen onwaarheden worden uitgesproken of waarin aangedikte uitspraken worden gedaan. Alleen hierom al vind ik het een leuke video.

Oja en van youtube wordt hij echt niet rijk hoor, hooguit verdient hij er 20 euro per maand mee.

Dat hij overigens is gebanned op verschillende vuurwerkfora betekent eerder dat hij niet wordt gewaardeerd dan dat hij echt regels overtreed. Hier, op AVP en FPM zitten genoeg moderators die vaak genoeg niet de regels uitvoeren maar puur oordelen naar hun eigen mening.

Ik denk niet dat dit echt alles was wat opgenomen is, ik denk dat er zeker zulke stukken inzitten, maar dat het geschrapt is om meer van die bikerclub te laten zien?

Dat de man ze niet allemaal op een rijtje heeft mag duidelijk zijn. Dan Original op een toch wel foute (en in mijn ogen) negatieve manier onder aandacht brengt via zn vest... ik denk niet dat ze daar in Olen heel erg blij mee zullen zijn.

Dan ook nog roepen dat je deze knallers niet in een woonwijk moet afsteken, terwijl zn kanaal er vol mee staat... Dan ook nog even reclame maken voor de Cobra 7.. En een website laten zien waar je ook nog verboden vuurwerk kan bestellen..Ik vind dat BNN hier echt compleet de fout ingegaan is. En wie weet de nodige personen weer aangezet heeft heeft om die zaken dan maar te bestellen op de getoonde website...

Maarja, op de bekende vuurwerk fora heeft hij inmiddels een ban te pakken. Dus dat podium is hem ontnomen. Dus dan maar via zo een TV item..

Ik zat stiekem vol verwachting te wachten op een krachtig pleidooi tegen illegaal spul en wat de media al snel als illegaal bestempeld, dit was een kans om alles te ontkrachten.
Goed onderbouwt, met voorbeelden, maar nee, wat doet hij....

Dat had die ook gedaan alleen helaas is er teveel op vermaak gericht. De intentie was van hem om meer een pleidooi tegen de media te houden. Had die ook gedaan want ze zijn 4 uur op pad geweest. Alleen is er dus veel geknipt.

Kijk, vele kunnen hier huilen maar zij staan niet op en gaan naar de media om vuurwerk een positief beeld te geven. Ik vraag me ook af waar er gestunt zag?

Ik zou nogmaals serieus nadenken over het illegale vuurwerk gedeelte want deze club is echt door tweeën, met name die zo hard schreeuwen dat Ruben een debiel is heb ik mijn twijfels of zij wel fair zijn. Waarschijnlijk staan ze zelf ook met strijkers, nitraatbommen en vlinderbommen. Misschien nog wel Cobra 6.

Nee, ondanks het niet helemaal uit de verf gekomen is zoals die verwacht had was het toch een grappig stukje.

Dat had die ook gedaan alleen helaas is er teveel op vermaak gericht. De intentie was van hem om meer een pleidooi tegen de media te houden.

Joh, in de media? Wie had dat nou verwacht?! Heeft 'ie het ooit voor review gekregen voor 't uitgezonden werd?

Apart gebeuren.
Echter wat je mening ook mag zijn..
Het is wel een erg vreemde lokatie om vuurwerk af te steken!
Gelukkig ging de salute wel de lucht in, en niet op de grons.

Tsja ik geloof best dat Ruben goede bedoellingen had!.
Helaas is het alleen niet echt lekker in beeld gebracht.
Maar als hij een beetje had na gedacht dan had hij zelf ook kunnen bedenken dat de media veel knipt en plakt.

Jammer maar ondanks alles heb ik tog ff genoten van het kleine stukje vuurwerk op tv.

Dat hij overigens is gebanned op verschillende vuurwerkfora betekent eerder dat hij niet wordt gewaardeerd dan dat hij echt regels overtreed. Hier, op AVP en FPM zitten genoeg moderators die vaak genoeg niet de regels uitvoeren maar puur oordelen naar hun eigen mening.

Laat ik even kort zijn! Op AVP is die niet geband door Mods met hun eigen mening maar omdat Xtremerides gewoon dingen heeft gezegd die niet door de beugel kunnen! Op AVP wordt iedereen het zelfde bahandeld en ook hij dus!

Sorry dat ik even off-topic ging maar ik moest deze reactie even maken.

O ja? Waarom vond je dat?

Ik bedoelde dit sarcastisch, het is alleen maar weer koren op de molen en reclame voor harde knallers.

Ook zegt die weer een aantal dingen die totaal niet kloppen. Hou toch op! Dat hij zich hier niet kan verdedigen zegd meer dan genoeg over hem zelf.

Jongens niet zo negatief allemaal en niet allemaal naar elkaar uithalen.
Marc is lid sinds 2007 tis niet iemand die zomaar joined om een punt te maken.
Een discussie heeft geen zin het zal niks veranderen gewoon lekker dit topic negeren.

Jongens, ik heb het gevraagd.

Al zijn zinnen zijn ingekort, zelf zinnen gemaakt, woorden weggelaten.
Goed staaltje media.
Hij wou meer over de media praten maar dat stond er niet in.

Hij heeft zich moeite gedaan deze stap te nemen.
Dat het dan meteen zo wordt beoordeeld vind ik niet echt zoals het hoort.

Snap sowieso de heisa in dit topic niet. Het is gewoon een onderhoudend itempje over illegaal vuurwerk. Ze gaan er hier nog goed mee om ook, en geven duidelijk aan dat het illegaal is en hoe zwaar de straffen zijn. Wij kunnen als liefhebbers wel willen dat zo'n programma een item van een uur maakt waarin alle voors en tegens uitgebreid aan bod komen, maar daar kijkt geen hond naar. En dat was duidelijk ook niet de bedoeling van BNN. Wij zien op zo'n filmpje niets waar we nog nooit van gehoord hadden, maar heel veel mensen waarschijnlijk wel.

Zijn "we" als vuurwerkliefhebbers geholpen met dit filmpje? Nee. Werkt het tegen ons? Nee.

lachen dit topic. Iedereen jaloers, omdat zij de aandacht niet krijgen. Iedereen met een youtube kanaal wilt zoveel mogelijk kijkers. Dus iedereen met een youtubekanaal is aandachtgeil?

ben ik niet met je eens ik upload de filmpjes om te delen wat ik gefilmd heb. Niet om dat ik aandacht wil.
Kijken er veel mensen naar is het leuk word het minder bekeken en gedisliked jammer dan ken mensen die om een dislike gaan janken dus er zijn ook wel ergere mensen..

Dat hij dingen sloopt klopt niet inderdaad,maar ik weet zeker dat veel mensen hier ook illegaal stoken.
Die zouden zich moeten schamen om dan de moraalridder uit te gaan hangen hier en te gaan vertellen hoe het dan wel moet.

Jongens, ik heb het gevraagd.

Al zijn zinnen zijn ingekort, zelf zinnen gemaakt, woorden weggelaten.
Goed staaltje media.
Hij wou meer over de media praten maar dat stond er niet in.

Hij heeft zich moeite gedaan deze stap te nemen.
Dat het dan meteen zo wordt beoordeeld vind ik niet echt zoals het hoort.

Je bent hartstikke naïef als je vantevoren denkt dat er een item gemaakt zal worden waarin jij uitgebreid je zegje kan doen. Bij vuurwerk gaat het de Media alleen om de sensatie. Dat zal altijd zo blijven. Maarja het is in sommige aspecten ook een erg naïefe jongen.

Dat hij dingen sloopt klopt niet inderdaad,maar ik weet zeker dat veel mensen hier ook illegaal stoken.
Die zouden zich moeten schamen om dan de moraalridder uit te gaan hangen hier en te gaan vertellen hoe het dan wel moet.

Kijk kwintos jij snapt hem !

Je bent hartstikke naïef als je vantevoren denkt dat er een item gemaakt zal worden waarin jij uitgebreid je zegje kan doen. Bij vuurwerk gaat het de Media alleen om de sensatie. Dat zal altijd zo blijven. Maarja het is in sommige aspecten ook een erg naïefe jongen.

Helemaal in een stukje van 5 minuten. Die redactie wil een zo mooi mogelijk item neer zetten. Een uitgebreid pleidooi valt daar uiteraard niet onder. Als ze kunnen kiezen tussen het laten afsteken van nitraten, cobra's en een salute of Ruben laten vertellen hoe slecht de media is, dan is de keuze makkelijk.

nog ff voor de gein, hoe ruben over ons denkt;
Ja, raken ze op die forums nog gekker de dwazen :) Ik heb het gehoord en even zitten lezen maar wat een zielige kneuzen zitten er tussen. Allemaal huilen terwijl ik juist eens vuurwerk in een positief daglicht zet. Kijk en begrijp BNN ook wel. Het moet ook vermaak zijn, als er alleen een pleidooi van mij uitgezonden wordt is het ook saai en kijken mensen niet. Mensen willen toch zien wat het is. En Filemon eindigde ook met: Dit is... Dit is pas vuurwerk! En daar slaat die spijker wel mee op zijn kop. Vuurwerk en geen bom!

Als je mij daar dan ook mee bedoeld, dan ken jij me ontzettend slecht, bedankt he! Hij sloopt wel degelijk zaken. een van zn kanalenm is destijds niet voor niks gesloten. Daarbij.. speur zn kanaal eens goed af.. kom je nog wel iets tegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan