Vuurwerk TV TIP de week van Filemon!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie liever die gast die een watje is dan de moraal ridders hier.

Gelukkig slaat het weer nergens op wat je zegt. Ik denk dat elke echte liefhebber wil dat zijn hobby positief in beeld komt. Dit is echter weer niet het geval hier, het gaat weer om de harde knallers, om de sensatie. Lijkt eens een echte liefhebber aan het woord, maar dan is het niet meer zo boeiend.

Dit is echter weer niet het geval hier, het gaat weer om de harde knallers, om de sensatie. Lijkt eens een echte liefhebber aan het woord, maar dan is het niet meer zo boeiend.

Die jullie nog steeds op het forum bespreken en ieder aanmoedigt om te kopen. Pot verwijt hier de ketel!

Die jullie nog steeds op het forum bespreken en ieder aanmoedigt om te kopen. Pot verwijt hier de ketel!

Dat ligt toch iets anders hoor. Vuurwerk is vuurwerk, echter zijn hier ook beperkingen opgelegd. Wij moedigen helemaal niemand aan om illegaal vuurwerk aan te schaffen, laat dat duidelijk zijn. Deze knallers bespreken wij hier nog, omdat wij mensen graag de vrijheid gunnen om ook over dit vuurwerk te kunnen praten. Het is gewoon zonde dat de 'retard' juist op de buis komt om als een 'zogenoemde liefhebber' zich te profileren. Zijn account zegt totaal iets anders.

Wat ik vooral wilde zeggen is dat de media wederom puur op de sensatie gericht is. Laat ze eens een artikel maken over hoe geweldig Nederlands vuurwerk is, dat wordt echter niet gedaan, gebrek aan spanning, omdat het toch legaal is.

Gelukkig slaat het weer nergens op wat je zegt. Ik denk dat elke echte liefhebber wil dat zijn hobby positief in beeld komt. Dit is echter weer niet het geval hier, het gaat weer om de harde knallers, om de sensatie. Lijkt eens een echte liefhebber aan het woord, maar dan is het niet meer zo boeiend.

Wat is volgens jou dan een liefhebber?

Ik denk dat de man van het filmpje ook een liefhebber is alleen het beleeft op een andere manier.
Mischien wou de man ook wel een positief gesprek voeren met het presentatortje, en het er gewoon uitgeknipt is kan ook he.:rolleyes:
Iedereen doet domme dingen in zijn leven en leerd van zijn fouten,nu zie je toch niks meer op het kanaal van de man?

Mischien moet jij het heft in eigen hand nemen en op de nationale tv het goede voorbeeld proberen te geven en uitleg over het gebruik van vuurwerk?

Ik denk dat het onzin is of je het nou links of rechtom probeerd te doen het werkt toch niet of je moet in een live uitzending zitten.

De media is 1 grote sensatie beluste boevenkliek!

Wat is volgens jou dan een liefhebber?

Ik denk dat de man van het filmpje ook een liefhebber is alleen het beleeft op een andere manier.
Mischien wou de man ook wel een positief gesprek voeren met het presentatortje, en het er gewoon uitgeknipt is kan ook he.:rolleyes:
Iedereen doet domme dingen in zijn leven en leerd van zijn fouten,nu zie je toch niks meer op het kanaal van de man?

Mischien moet jij het heft in eigen hand nemen en op de nationale tv het goede voorbeeld proberen te geven en uitleg over het gebruik van vuurwerk?

Ik denk dat het onzin is of je het nou links of rechtom probeerd te doen het werkt toch niet of je moet in een live uitzending zitten.

De media is 1 grote sensatie beluste boevenkliek!

Een liefhebber is iemand die zorg draagt voor zijn hobby, het positieve naar voren haalt. Hij ziet zichzelf vast ook als een liefhebber, maar om te zeggen dat hij zorg draagt voor zijn hobby, niet echt. De films ga ik hier niet posten, maar als je door zijn account scrollt dan zie je genoeg films die bewijzen dat deze man het in zijn bovenkamer niet goed op orde heeft.

Het probleem ligt hem vaak in de sensatie-waarde, zo zijn de heren van het vuurwerkmuseum ook wel eens uitgenodigd om hun zegje te doen, echter werden ze elke keer ruw onderbroken en mocht de 'tegenstander' weer zijn verweer geven. Het is een stuk sensatie en daar kunnen we ook niets aan veranderen. Dus met je laatste uitspraak ben ik het zeker eens!

Gelukkig zijn wij het deels eens.
Maar ik vind zijn bijdrage best positief te noemen.
Maakt mooie filmpjes die duidelijk zijn brengt zijn aangeschafte producten mooi in beeld.
Ik kan dat wel waarderen!!!!
Dat er een filmpje tussen staat van een wasmachine is gewoon niet slim en handig te noemen ( ik zal het hier niet neerdumpen).
Maar het meerendeel word het wel fatsoenlijk afgestoken.( of ik heb niet al zijn filmpjes gezien)
In het filmpje gaan ze naar duitsland mischien is hij wijzer geworden in zijn bovenkamer om niet naast een auto iets aftesteken.
Maar het probleem is dat je geen grens kan trekken tussen normaal en niet normaal ( iets met normen en waarden).
De een vind dat je een cobra 6 gewoon in je eigen voortuin kan afsteken en de andere roept dan gelijk dat je geen freak bent maar gewoon een retard ofzow.
100000 mensen 100000 meningen.:)

Of je nou alleen de huls van een stuk knalvuurwerk opblaast, of daar iets aan toevoegt zoals een telefoonboek, of een wasmachine, ik vind dat het niks uitmaakt. Het knalt allemaal uit elkaar. Of het nou snippers van een DJF thunder zijn of stukken computer, het is hetzelfde idee maar dan groter en heftiger, en spectaculairder. Ik vind het allemaal vet om te zien. Vuilnisbakken opblazen ziet er ook best kicken uit, maar dat is dan weer asociaal dus dat doen we niet. We gaan geen spullen van anderen opblazen. Daar ging het toch altijd om? Dat het asociaal was om iemand anders zijn eigendommen te vernielen? Een cobra met wasbenzine of een valencia 150 met extra nitraten of een doorlontproject van 20 secret saluts, ik vind het allemaal vet. En ergens denk ik dat behoorlijk veel mensen dat hier ook wel vinden.

Wat is nu het grappigste van dit hele topic? Mensen doen net alsof niemand weet dat je tegenwoordig spul kan kopen online. Check youtube man, het staat vol met filmpjes van unboxings. En alsof dat al niet erg genoeg is doen we ook nog even of we wat zogenaamd in het filmpje te zien is van Ruben of we dat allemaal nog niet konden. En alsof de gemiddelde schoolpik niet weet of er Cobra's bestaan ofzo. Nee, het is allemaal de schuld van Ruben!!111!1!!!!

Kom op man, al vanaf de BEX tijd wordt er illegaal vuurwerk gekocht en afgestoken (en daarvoor ook al). En daar kijken e meeste mensen allemaal verheerlijkend op terug, zo van wat een pracht tijd was dat! Sterker nog, het spul dat nu illegaal is en wat de meeste mensen kopen is vele malen veiliger dan het spul uit de BEX tijd. En daar hoor je dan weer niemand over. Daarnaast is het spul wat hier gekocht wordt of getoond wordt allemaal legaal in de andere landen. Je mag het alleen niet hebben in Nederland, maar dat weten we toch ook allemaal?

Mensen weten dat er illegaal-vuurwerk is. Wat voor vuurwerk dit is, of dat je laat zien waar je dit kunt bestellen maakt helemaal niets uit, want als mensen zo graag illegaal-vuurwerk willen kopen dan gaan ze daar gewoon moeite voor doen en zoeken ze het desnoods zelf wel uit.

Nee. Ga even lekker vingertje wijzen naar Ruben. Alsof hij alles even gedaan zou hebben. Ik zie zelfs verwijten dat die gozer niet goed bij zijn hoofd zou zijn. Enkel omdat hij in het verleden iets gesloopt heeft? Damn mensen. Echt. Vind dit bijzonder jammer allemaal en dat meen ik echt.

Oh ja. Nog 1 ding: Als je altijd maar in het verleden blijft leven, dan heb je geen leven. Ik moet er niet aan denken na wat ik allemaal heb mee gemaakt. Je moet ook een keer weer verder.

Laatst bewerkt:
Free ruben ! :P

ik vind het ook nergens op slaan,
ieder is een mens en maakt fouten,
ik ben wel een gepakt met vuurwerk,
me ma die is vroeger een opgepakt voor geweld,
een oude vriend van me voor diefstal,
alsof de politie nooit fouten maakt,
die roken zeker nooit een jointje,
erger nog, kijk naar die agent die zijn buurmeisje vermoorde,
of het drama in kerkedom,
heel triest allemaal,
maar we maken allen fouten,
het is vallen, opstaan en weer doorgaan,
en als andere mensen zich bezig houden met het leven van een ander,
ben je het hier niet mee eens,
ga dan van deze site af, en ga een leven zoeken,
of beter bij jezelf naagaan waarom jij je met die gene bezig houd,
dan snap je echt wel wat ik hier bedoel ;)
en ik betreur dit nogmaals, naar ruben toe,
ruben, ik vind het erg top dat je zo open en eerlijk was op de camera,
ik geniet elke keer weer, ga zo door jongen,
en ik vind het echt erg dat er zulke mensen zijn,
die hem dat niet gunnen..

Mensen:
''het gaat er niet om hoe je valt, maar om hoe je neer komt !''

te triest voor woorden !

Ruben het beste kerel

Gr.
Ajaxciedjuhh

Ik vind het goed dat ze dit uitzenden en dat ie hier wel normaal doet met vuurwerk op tv. maar minder is dat hij bijna 4 miljoen views heeft op YouTube, met video's ertussen waar die doet alsof ie de buurt mag slopen en wat er dus voor zorgt dat de overheid zich nog meer tegen vuurwerk gaat richten.. hij kan ook gewoon alleen fatsoenlijke filmpjes plaatsen zoals het hoort en wat die de laatste tijd dan wel weer doet

'retard'
'zogenoemde liefhebber'

deze man het in zijn bovenkamer niet goed op orde heeft.

Beetje jammer dat deze termen er weer tussendoor moeten komen? Dit is gewoon belediging, en een normaal lid zou hiervoor gebanned kunnen worden. Maar een mod mag dat? Of mag het ineens omdat het over Ruben gaat?

Beetje jammer. Je had het ook anders kunnen verwoorden of weg kunnen laten. Het draagt namelijk niets nuttigs bij, maar kan wel kwetsend overkomen.

Het programma is geweest. De een vond het een top stukje, de ander niet.
Aangezien het al een poos niet meer over het filmpje zelf gaat, maar over de persoon die er in voorkwam en zijn gedrag met vuurwerk, sluit ik dit topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan