Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie liever die gast die een watje is dan de moraal ridders hier.
Dit is echter weer niet het geval hier, het gaat weer om de harde knallers, om de sensatie. Lijkt eens een echte liefhebber aan het woord, maar dan is het niet meer zo boeiend.
Die jullie nog steeds op het forum bespreken en ieder aanmoedigt om te kopen. Pot verwijt hier de ketel!
Gelukkig slaat het weer nergens op wat je zegt. Ik denk dat elke echte liefhebber wil dat zijn hobby positief in beeld komt. Dit is echter weer niet het geval hier, het gaat weer om de harde knallers, om de sensatie. Lijkt eens een echte liefhebber aan het woord, maar dan is het niet meer zo boeiend.
Wat is volgens jou dan een liefhebber?
Ik denk dat de man van het filmpje ook een liefhebber is alleen het beleeft op een andere manier.
Mischien wou de man ook wel een positief gesprek voeren met het presentatortje, en het er gewoon uitgeknipt is kan ook he.
Iedereen doet domme dingen in zijn leven en leerd van zijn fouten,nu zie je toch niks meer op het kanaal van de man?
Mischien moet jij het heft in eigen hand nemen en op de nationale tv het goede voorbeeld proberen te geven en uitleg over het gebruik van vuurwerk?
Ik denk dat het onzin is of je het nou links of rechtom probeerd te doen het werkt toch niet of je moet in een live uitzending zitten.
De media is 1 grote sensatie beluste boevenkliek!
'retard'
'zogenoemde liefhebber'
deze man het in zijn bovenkamer niet goed op orde heeft.