Vuurwerk TV TIP de week van Filemon!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je mij daar dan ook mee bedoeld, dan ken jij me ontzettend slecht, bedankt he! Hij sloopt wel degelijk zaken. een van zn kanalenm is destijds niet voor niks gesloten. Daarbij.. speur zn kanaal eens goed af.. kom je nog wel iets tegen.

Ik doel niet op jou voor de duidelijkheid en lees mijn zin nog is goed.
Ik keur het juist af dat hij sloopt.:p

Laten we er lekker over ophouden, er ontstaan wederom weer misverstanden welke straks weer andere gevolgen hebben, laten we het als freaks gezellig houden met elkaar.

Wat een schijnheilige brave jongetjes zitten hier toch allemaal! Bah..

Laat die gast lekker zn YT kanaaltje beheren. Die negativiteit omtrent de vuurwerkwereld hebben we allemaal aan onszelf te danken. Iedereen wil harder en groter. Dat zie je toch ook in de nederlands markt op het moment. Iedereen verheerlijkt Rubro omdat ze groter en harder worden.

Ik heb het programma ook gezien en vond het in eerste instantie redelijk ok.
Ik ken de hele extremides niet behalve van zijn fimpjes. En hij heeft gewoon erg veel goede films. at mag gezegd worden.
Ik denk dat de meesten ook wel weten hoe ik zelf denk over zwaar illegaal vuurwerk. Cobra's en salutes hoeven van mij niet. Ik blijf erbij dat dit in handel van professionals moet blijven.
Ik ben overigens 1 van de moraalridders hier op het forum. En ook nog een schijnheilige ook. Want ik vind een nitraat afsteken ook leuk. En het belgische spul daar geniet ik ook van.
Maar ik ben fel tegen het slopen van spullen. Of het nu wel of niet van jezelf is. Als het van jezelf is en je doet het om ervan te genieten, waarom post je het dan op internet? Gewoon afsteken en filmen is informatie geven. Maar slopen ook? Of is dat informatie geven dat een koelkast kapot kan gaan als je er een cobra instopt. Dit soort filmpjes hebben niets met informatie geven te maken.
Het is alleen maar sensatie en aandacht vragen. Dat keur ik af.

Over het programma van gisteravond verder: Ik vind het van grote naiviteit getuigen dat iemand verwacht dat allerlei dingen in een programma komen die je hebt gezegd. Wat had hij idd verwacht?
Dat zijn betoog tegen verkeerde media aandacht door een mediageile aandachtgerichte omroep uitgezonden zou worden? Je weet van te voren dat dit gebeurt. Dus dat ik nu allerlei verhalen hoor dat hij het anders had gewild en meer informatie zou willen geven etc etc, daar koop ik echt helemaal niets voor. Hij maakt "ongewild" reclame voor spullen kopen via het internet. Hoe je het ook went of keert, ook als zijn hele betoog uitgezonden zou zijn, is dit het aanmoedigen van mensen om het ook te doen. En dat vind ik niet slim.
Je had het ook compleet anders kunnen doen. Misschien zelfs wel een andere omroep benaderen voor een item.
Dus ik vind het een gemiste kans om vuurwerk in een beter daglicht te zetten. En dat is jammer.
greetzzz

Snap sowieso de heisa in dit topic niet. Het is gewoon een onderhoudend itempje over illegaal vuurwerk. Ze gaan er hier nog goed mee om ook, en geven duidelijk aan dat het illegaal is en hoe zwaar de straffen zijn. Wij kunnen als liefhebbers wel willen dat zo'n programma een item van een uur maakt waarin alle voors en tegens uitgebreid aan bod komen, maar daar kijkt geen hond naar. En dat was duidelijk ook niet de bedoeling van BNN. Wij zien op zo'n filmpje niets waar we nog nooit van gehoord hadden, maar heel veel mensen waarschijnlijk wel.

Zijn "we" als vuurwerkliefhebbers geholpen met dit filmpje? Nee. Werkt het tegen ons? Nee.

Werkt het tegen ons? Nu nog niet. Maar dat komt wel. Mensen hebben de site gezien waar je kan bestellen, gaan googlen en gaan bestellen. En dan komen ze weer; de bompakket-nieuwsberichten, en de harde vroege knallen die voor meer haat zorgen.
Indirect werkt het ons dus wel tegen.

Over het programma van gisteravond verder: Ik vind het van grote naiviteit getuigen dat iemand verwacht dat allerlei dingen in een programma komen die je hebt gezegd. Wat had hij idd verwacht?
Dat zijn betoog tegen verkeerde media aandacht door een mediageile aandachtgerichte omroep uitgezonden zou worden? Je weet van te voren dat dit gebeurt. Dus dat ik nu allerlei verhalen hoor dat hij het anders had gewild en meer informatie zou willen geven etc etc, daar koop ik echt helemaal niets voor. Hij maakt "ongewild" reclame voor spullen kopen via het internet. Hoe je het ook went of keert, ook als zijn hele betoog uitgezonden zou zijn, is dit het aanmoedigen van mensen om het ook te doen. En dat vind ik niet slim.
Je had het ook compleet anders kunnen doen. Misschien zelfs wel een andere omroep benaderen voor een item.
Dus ik vind het een gemiste kans om vuurwerk in een beter daglicht te zetten. En dat is jammer.
greetzzz

Laten we wel wezen; hij probeert het tenminste. Dat de eerste poging dan niet goed uitpakt is jammer, maar dat is met veel zaken. Ik weet zeker dat veel leden geen ruk doen om vuurwerk in goed daglicht te zetten, maar vervolgens wel zeiken op een mislukte poging van Ruben.
Cameo heeft ook ooit op een congres-achtig iets gesproken, en kreeg ook de cliché vragen tegen zich, dus dat liep ook niet volledig volgens plan. Maar dat was wel goed, en deze poging niet?

Ruben naïef zou ik niet durven zeggen. Misschien wel, misschien niet. Maar als je aan begint van "dit gaat toch niet werken" komt het helemaal niet over. Positief blijven, ten alle tijden.

Of de keuze voor BNN nou handig was weet ik niet, maar in principe is elke zender mediageil. Want meer kijkers betekend meer geld.

Het "mysterie" van de Cobra 7 is in ieder geval opgelost, die bestaat dus echt... En verder tja, wat kan ik er van zeggen...:cry:

"Ach, hij probeert tenminste iets..." Zie ik toch wel vaak langskomen. Zelf vind ie schijnbaar ook dat ie serieus probeert vuurwerk "in een goed daglicht te zetten"...

Maar ligt het nou aan mij, of pakt ie het totaal verkeerd aan?

Goed, hij wil schijnbaar vuurwerk van een andere kant laten zien en misschien zelfs wel het imago opbeuren. Allemaal leuk en prima als iemand dat probeert. Kan ik alleen maar toejuichen.

Maar ehm? Vergeten we niet even dat de beste jongen nog steeds keihard eigenwijs die sloopfilmpjes online laat staan? Ondertussen in de media wel zijn website en kanalen promoten. En wat staat daar op? Juist, die sloopfilmpjes.

Zijn, schijnbaar goedbedoelde, pogingen komen dus tien keer zo hard terug en helpen ons alleen maar in het nadeel. Laat 'm dat nu eens beseffen en die filmpjes offline halen. Dan komen we al een heel eind...

"Ach, hij probeert tenminste iets..." Zie ik toch wel vaak langskomen. Zelf vind ie schijnbaar ook dat ie serieus probeert vuurwerk "in een goed daglicht te zetten"...

Maar ligt het nou aan mij, of pakt ie het totaal verkeerd aan?

Goed, hij wil schijnbaar vuurwerk van een andere kant laten zien en misschien zelfs wel het imago opbeuren. Allemaal leuk en prima als iemand dat probeert. Kan ik alleen maar toejuichen.

Maar ehm? Vergeten we niet even dat de beste jongen nog steeds keihard eigenwijs die sloopfilmpjes online laat staan? Ondertussen in de media wel zijn website en kanalen promoten. En wat staat daar op? Juist, die sloopfilmpjes.

Zijn, schijnbaar goedbedoelde, pogingen komen dus tien keer zo hard terug en helpen ons alleen maar in het nadeel. Laat 'm dat nu eens beseffen en die filmpjes offline halen. Dan komen we al een heel eind...

Voor de buitenwereld was Ruben tot gisteren gewoon een onbekend persoon (en misschien nog wel), dus die "paar" filmpjes doen denk ik niet zo veel kwa imago. Maar je hebt wel gelijk.

Die samenloop is niet helemaal slim,
maar we kennen de manier van werken van de media allemaal, en we hebben het resultaat gezien. Dan kunnen de verhalen van dat hij het daadwerkelijk geprobeerd heeft goed kloppen. Alleen verziekt de media het weer. DAT is zo jammer, want daar ging het om.
Media verdraaid en knipt er lekker op los.

Enige manier om een beetje wat te zeggen te hebben zou een ingestuurde brief naar een gratis krant of iets dergelijks, maar die zijn altijd beperkt in ruimte. Verder is er weinig niet-bijgewerkts te behalen vrees ik.

Wat mij tegenstaat in het programma en ik val de persoon niet aan omdat iedere vuurwerkliefhebber wel eens wat heb gedaan wat niet volgens de wet kan en mag.

Maar als je vuurwerk positief in het nieuws wilt brengen vindt ik het niet handig om dan zwaar illegaal en verboden vuurwerk met een tv opnamen af te steken.Zie het meer deze programma overkomen als verheerlijking van illegaal vuurwerk en niet het positief brengen van de nederlandse consumenten vuurwerk.

Ben niet bij de opnames geweest en weet dus niet hoe de opnames zijn geweest en wat er geknipt is, maar had dan in ieder geval het zware vuurwerk achterwege gelaten.

Hoop alleen dat deze tv opnames niet negatief voor de persoon uitvalt.

Euhmmm weet niet maar deze uitzending was speciaal voor illegaal vuurwerk bedoeld. En bnn heeft ruben hier zelf voor gevraagd:wink:
Wat mij tegenstaat in het programma en ik val de persoon niet aan omdat iedere vuurwerkliefhebber wel eens wat heb gedaan wat niet volgens de wet kan en mag.

Maar als je vuurwerk positief in het nieuws wilt brengen vindt ik het niet handig om dan zwaar illegaal en verboden vuurwerk met een tv opnamen af te steken.Zie het meer deze programma overkomen als verheerlijking van illegaal vuurwerk en niet het positief brengen van de nederlandse consumenten vuurwerk.

Ben niet bij de opnames geweest en weet dus niet hoe de opnames zijn geweest en wat er geknipt is, maar had dan in ieder geval het zware vuurwerk achterwege gelaten.

Hoop alleen dat deze tv opnames niet negatief voor de persoon uitvalt.

Ont-krachtingen van handgranaten zijn toch niet voor legaal vuurwerk van toepassing? Op zijn kanaal staat er 70% illegaal vuurwerk. Is dan alleen met legaal vuurwerk, vuurwerk in een positief daglicht stellen? Legaal mag toch al? Dat is toch dan positief.

Hij neemt wel een behoorlijke risico als hij nog actief is het vuurwerk. Dan moet je wel heel aandachtsgeil zijn om dat er voor over te hebben.

@Brainiac

Xtremerides2 bestaat toch niet meer? Dus die video's zijn dan toch al offline en ik kan nergens op Xtremerides1 video's ontdekken waarin gesloopt wordt noch wat dan verkeerd is?

Ruben heeft bereikt wat hij wilde geloof ik als ik dit topic zo eens doorspit.
TE VEEL AANDACHT!

Dan heb ik het programma in een ander daglicht bekeken.Ik dacht dat het ging om vuurwerk te promoten door positief te brengen.Wist niet dat het bedoeld was dat het over illegaal ging.Dus neem ik mijn reactie hierover terug.

Jezus wat een gezeik hier zeg, ongelofelijk. Ik heb sinds tijden niet zo'n goed stuk gezien in de media. Ik vind het heel jammer dat er niks aan bod gekomen is over nitraatbommen, want daar viel ècht wat te behalen. Desondanks is het programma relatief heel positief. 99% van de programma's bestaan uit pure onzin.

En al helemaal al dat gezeik over Xtremerides zelf. Ik vraag me af van wat voor forum ik in godsnaam lid ben als we hier zo met elkaar omgaan. Xtremerides is gewoon een rebel die zelf bepaalt wat hij vindt en doet en niet iemand anders. Zulke mensen worden helaas vaak verbannen en in het verleden werden ze verbrand en gekruisigd, maar het zijn dergelijke mensen aan wie we onze vrijheid te danken hebben.

Goed, waar zal ik mee beginnen?

Ik vind alles kunnen waneer je het maar normaal afsteekt. Hoe het in deze uitdzending aandacht krijgt is niet goed natuurlijk, vent met een bivakmuts, zwaar spul afsteken, snel wegrennen lijkt wel crimineel zo. en hoe je het moet bestellen bij allerlei louche sites. Nee da's niks. Zijn filmpje over de 10 redenen waarom er geen vuurwerkverbod zou moeten komen goed uitleggen had ik liever gezien. Of hoe de media vuurwerk in een kwaad daglicht steld. Hij had deze kans veel beter kunnen en moeten benutten.

En dan nog de discussies over het opblazen. Wat hij doet is stom, en niet passend bij zijn leeftijd natuurlijk. Wij weten wel dat het spullen van hemzelf zijn maar de gemiddelde gozer van 16 die informatie opzoekt over wat leukst is om op te blazen heeft heel veel aan deze gast. Dat kan en mag niet de bedoeling zijn.

En dan het punt over alle verschillende meningen. we zijn en blijven allemaal freaks en ook onder ons zit verschil van mening over bepaalde punten. Dat moet je wel accepteren. Anders zou het niet leuk en heel ongezellig zijn. Ik vind ook dat hij het niet goed doet maar dat is ook weer mijn mening. Ruben versprijd wel zeer nuttige informatie over vuurwerk en dat is ook goed en eerlijk om eens beseffen. Maar met dat slooppunt wijkt hij wel zeer af van de gemiddelde freak.

Jezus wat een gezeik hier zeg, ongelofelijk. Ik heb sinds tijden niet zo'n goed stuk gezien in de media. Ik vind het heel jammer dat er niks aan bod gekomen is over nitraatbommen, want daar viel ècht wat te behalen. Desondanks is het programma relatief heel positief. 99% van de programma's bestaan uit pure onzin.

En al helemaal al dat gezeik over Xtremerides zelf. Ik vraag me af van wat voor forum ik in godsnaam lid ben als we hier zo met elkaar omgaan. Xtremerides is gewoon een rebel die zelf bepaalt wat hij vindt en doet en niet iemand anders. Zulke mensen worden helaas vaak verbannen en in het verleden werden ze verbrand en gekruisigd, maar het zijn dergelijke mensen aan wie we onze vrijheid te danken hebben.
Helemaal mee eens er zijn hier enkele mensen, ook mensen die al enkele jaren actief zijn die ik totaal niet kan volgen, ene keer roepen ze iets, en vervolgens spreken ze zichzelf weer tegen in een andere post.
Afzeiken van mensen hebben ze een sport van gemaakt, buigen reacties altijd om n het negatieve.
Snap ook niet helemaal wat er momenteel op het forum gebeurd.

Helemaal mee eens er zijn hier enkele mensen, ook mensen die al enkele jaren actief zijn die ik totaal niet kan volgen, ene keer roepen ze iets, en vervolgens spreken ze zichzelf weer tegen in een andere post.
Afzeiken van mensen hebben ze een sport van gemaakt, buigen reacties altijd om n het negatieve.
Snap ook niet helemaal wat er momenteel op het forum gebeurd.

Zeg jij... Op het ene moment ben je blij dat een handelaar is gepakt. En nu trek je partij voor iemand die cobra 7 en salutes loopt te stoken. Nou dat kan ik niet volgen:bonk:

Zeg jij... Op het ene moment ben je blij dat een handelaar is gepakt. En nu trek je partij voor iemand die cobra 7 en salutes loopt te stoken. Nou dat kan ik niet volgen:bonk:
Wat klets jij nou ? Laat maar zien waar ik dit zeg.... Dit soort reacties is nou precies wat ik bedoel. Salutes vind ik mooi maar moedig het niet aan om af te steken door jan alleman, zit ik me hier ook nog te verdedigen moet niet gekker worden.

Alright, eventjes door het topic gehuppeld en tot de conclusie gekomen dat men hier meer butthurt is over deze Ruben. Dan dat men inhoudelijk reageerd over het filmpje van BNN.
Maar dat terzijde, Ik vond het filmpje wat oppervlakkig. Hij legt wat uit over zijn bezigheden, de consequenties en de gevaren, niets nieuws dus. Gaat naar onze oosterburen om een 5 tal dingen te laten knallen. Op de shell en Cobra na niets nieuwswaardig.

Dus al met al, begrijp ik niet helemaal wat nu de boodschap was die BNN danwel Ruben hier wil geven. Noch waarom iedereen hier in het harnas springt voor wat voor reden dan ook.

Binnenkort het filmpje thuis op mijn gemak nog eens kijken. Wellicht doet dat nog wonderen.:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan