Shell-Martijn
VWC lid
Wilde niet reageren voordat ik het gezien had.
Nu net gekeken.
Vond het echt niet kunnen.
Voor iemand die keihard roept te stoppen met illegaal spul.
Omdat die kids heeft.
Kids waren ook in beeld, maar een kijker weet de geschiedenis niet, die ziet een vader met ukkies zwaar illegaal spul stoken.
En de constante glimlach, je ziet hem genieten.
Eerlijk gezegd zou ik ook doen als je de kans heb, maar dit soort media aandacht moet je echt niet doen.
Dit is voer voor de taskforce, de regering, de onwetende burger....
Heeele slechte stap in mijn ogen.
Ik zat stiekem vol verwachting te wachten op een krachtig pleidooi tegen illegaal spul en wat de media al snel als illegaal bestempeld, dit was een kans om alles te ontkrachten.
Goed onderbouwt, met voorbeelden, maar nee, wat doet hij....
Hij heeft het alleen maar krachtiger gemaakt...
Sorry dat ik het zeg, kraak niemand graag af, maar man, zelfs je kleding met naam, ach ach ach, je kids erbij en dan zo´n filmpje....
Voor de liefhebbers leuk, maar voor de andere 95 procent not.
Hou dit op Youtube als je zo graag wilt, maar zeker niet in de main stream media.
Heel jammer, een serieus gemiste kans!
Nu net gekeken.
Vond het echt niet kunnen.
Voor iemand die keihard roept te stoppen met illegaal spul.
Omdat die kids heeft.
Kids waren ook in beeld, maar een kijker weet de geschiedenis niet, die ziet een vader met ukkies zwaar illegaal spul stoken.
En de constante glimlach, je ziet hem genieten.
Eerlijk gezegd zou ik ook doen als je de kans heb, maar dit soort media aandacht moet je echt niet doen.
Dit is voer voor de taskforce, de regering, de onwetende burger....
Heeele slechte stap in mijn ogen.
Ik zat stiekem vol verwachting te wachten op een krachtig pleidooi tegen illegaal spul en wat de media al snel als illegaal bestempeld, dit was een kans om alles te ontkrachten.
Goed onderbouwt, met voorbeelden, maar nee, wat doet hij....
Hij heeft het alleen maar krachtiger gemaakt...
Sorry dat ik het zeg, kraak niemand graag af, maar man, zelfs je kleding met naam, ach ach ach, je kids erbij en dan zo´n filmpje....
Voor de liefhebbers leuk, maar voor de andere 95 procent not.
Hou dit op Youtube als je zo graag wilt, maar zeker niet in de main stream media.
Heel jammer, een serieus gemiste kans!