Vuurwerk TV TIP de week van Filemon!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben neutraal maar ik weet wel dat hij heeft aangegeven (volgens mij meer dan 1 keer) dat hij filmt en niet altijd koopt.

Grappig dat de harde kern van dit forum nog niet heeft gereageerd, ohja wacht zij hebben hem ook gebanned. Ben iig benieuwd, ik hoop dat hij zich gedraagd:P

Ik wil best even reageren hoor..

Wij staan nog altijd voor 100% achter onze beslissing om Xtremerides te bannen. Wij zijn er erg duidelijk in dat wij het niet tolereren als er filmpjes geplaatst worden waarin spullen gesloopt worden, ook al zijn het spullen van jezelf, dat weten de kijkers niet. Als je hierop dan gewaarschuwd wordt en 't niet aanpast, dan weet je dat het risico erin zit.

Daarbij denk ik niet dat wij er trots op moeten zijn dat iemand die zaken sloopt met vuurwerk, dalijk op tv als toonbeeld van de vuurwerkwereld gezien wordt. Als er ergens een vuurwerkverbod door komt is het wel door dit soort mensen. Ik wordt als liefhebber toch niet graag geassocieerd met dit soort ''liefhebbers''.

Zo.. nu heeft dus ook de harde kern (zoals jij dat zo mooi zegt) van zich laten horen.

Ik wil best even reageren hoor..

Wij staan nog altijd voor 100% achter onze beslissing om Xtremerides te bannen. Wij zijn er erg duidelijk in dat wij het niet tolereren als er filmpjes geplaatst worden waarin spullen gesloopt worden, ook al zijn het spullen van jezelf, dat weten de kijkers niet. Als je hierop dan gewaarschuwd wordt en 't niet aanpast, dan weet je dat het risico erin zit.

Daarbij denk ik niet dat wij er trots op moeten zijn dat iemand die zaken sloopt met vuurwerk, dalijk op tv als toonbeeld van de vuurwerkwereld gezien wordt. Als er ergens een vuurwerkverbod door komt is het wel door dit soort mensen. Ik wordt als liefhebber toch niet graag geassocieerd met dit soort ''liefhebbers''.

Zo.. nu heeft dus ook de harde kern (zoals jij dat zo mooi zegt) van zich laten horen.

Je bevestigd wat ik insinueerde :) Bedankt:p

Ik heb zelf van Xtremerides vernomen dat hij stopt met zwaar illegaal vuurwerk zoals, Cobra's, blokken, shells en meer van dat soort vuurwerk. Dit vanwege zijn drieling en omdat de straffen tegenwoordig abnormaal hoog zijn.

Hij gaat wel door met het afsteken van vuurwerk hoor, hij koopt gewoon Nederlands, Belgisch en Duits vuurwerk.

Mijn mening is dat hij erg veel filmpjes upload die wij veelvuldig gebruiken en zelfs hier plaatsen. Hoeveel productfilms heeft hij wel niet. Ik kan me niet voorstellen dat jullie nog nooit één filmpje van hem hebben gezien?

Dat hij spullen van zijn eigendom sloopt moet hij weten, daar bemoei ik me niet mee.
Tot nu toe heb ik hem nog geen gemeentelijk eigendom of eigendom van anderen zien opblazen zoals al die 100'den filmpjes van prullenbakken die opgeblazen worden!
Daar komt nog bij dat de filmpjes die hij heeft ge-upload al heel oud en deze wel opnieuw heeft ge-upload.
Maar hierover blijf ik verder neutraal.

Het programma de week van Filemon heeft volgens mij 400.000 kijkers als hij nou een goed woordje voor ons doet zijn weer 400.000 kijkers die horen hoe het wel hoort. En ik denk dat ook daar mensen tussen zitten die alles geloven wat in de andere media wordt verteld. Nitraatbommen, auto opblazen je kent de uitspraken wel.

Ik zeg eerst kijken dan oordelen!
Vanavond na de uitzending mogen jullie oordelen :p

Laatst bewerkt:
Dit gaat waarschijnlijk weer lekker negatief uitpakken voor de echt vuurwerkliefhebber! :(

lachen dit topic. Iedereen jaloers, omdat zij de aandacht niet krijgen. Iedereen met een youtube kanaal wilt zoveel mogelijk kijkers. Dus iedereen met een youtubekanaal is aandachtgeil?

Vele vallen ook over die filmpjes waarin gesloopt wordt. Hij heeft honderden videos online staan en slechts een aantal met slope. 90% zijn normale videos,van licht legaal tot zwaar illegaal

Maar VWC AVP dragen ook bij aan een vuurwerk verbod om informatie te geven over zwaar illegaal vuurwerk. Ik zou eerst de hand in je eigen boezem steken. Maar sowireso afwachten wat die te melden heeft alvorens je iemand helemaal afbrand.Ik ga het me rustig bekijken en misschien valt het mee

Maar VWC AVP dragen ook bij aan een vuurwerk verbod om informatie te geven over zwaar illegaal vuurwerk. Ik zou eerst de hand in je eigen boezem steken. Maar sowireso afwachten wat die te melden heeft alvorens je iemand helemaal afbrand.Ik ga het me rustig bekijken en misschien valt het mee

Inderdaad, goede informatie geven zodat men in ieder geval weet wat een en ander inhoud en doet zodat men het wel "veilig" zou kunnen afsteken...dat is heel iets anders dan slopen met illegaal vuurwerk en er dan ook nog eens trots op zijn en iedereen ervan mee laten "genieten" via een youtube kanaaltje. Ik ga het programma wel bekijken, omdat het toch over vuurwerk zal gaan hea :wink:

lachen dit topic. Iedereen jaloers, omdat zij de aandacht niet krijgen. Iedereen met een youtube kanaal wilt zoveel mogelijk kijkers.

zeker als je, zoals hij, er per view reclameinkomsten mee scoort ;)

Och, ik geef hem het voordeel van de twijfel. Ben zelf wel vies van slopen, en af en toe van zijn attitude, maar niet van (zwaar) illegaal spul en ben blij dat hij veel footage online plempt. Als hij even niet de egotripper uithangt en goeie relativerende informatie brengt, kan het best goed uitpakken. Go Ruben!

Ben blij dat ie hier gebanned is want op een niet nader te noemen ander vuurwerk forum reageert die soms echt als een dwaas....

Gelukkig kan ik me daar inhouden om er niet op in tegaan en hoef ik dat hier niet omdat ie er niet meer is ;)

Je kan zeggen wat je wilt, maar als je zegt dat de beste man aandachtsgeil is, dan helpen jullie hem flink aan zijn trekken. Iedereen kent hem, in goede of slechte zin en iedereen neemt er de tijd voor om dat even hier neer te knallen.De aandacht die krijgt hij wel zo te zien.

Inderdaad, goede informatie geven zodat men in ieder geval weet wat een en ander inhoud en doet zodat men het wel "veilig" zou kunnen afsteken...dat is heel iets anders dan slopen met illegaal vuurwerk en er dan ook nog eens trots op zijn en iedereen ervan mee laten "genieten" via een youtube kanaaltje. Ik ga het programma wel bekijken, omdat het toch over vuurwerk zal gaan hea :wink:

En vervolgens staan er videos van Cobra in een straat wat de meeste die hier reageren afschuwen. Maar ik vind alles goed. Ik blijf gewoon zijn videos volgen

lachen dit topic. Iedereen jaloers, omdat zij de aandacht niet krijgen. Iedereen met een youtube kanaal wilt zoveel mogelijk kijkers. Dus iedereen met een youtubekanaal is aandachtgeil?

Vele vallen ook over die filmpjes waarin gesloopt wordt. Hij heeft honderden videos online staan en slechts een aantal met slope. 90% zijn normale videos,van licht legaal tot zwaar illegaal

Je zal zelf wel mediageil zijn denk ik. Ik heb een youtube kanaal omdat ik het leuk vindt en omdat ik zo vrienden en mensen die er interresse in hebben kan laten zien wat voor vuurwerk ik afsteek en hoe het eruit zie.

Nog een reden, ik verdien er niets mee. Meneer Xtremerides wel helaas.

Nog iets anders, volgens mij loopt die al langer te zeggen dat die met zwaar vuurwerk stopt maar daar geloof ik helemaal niets van.

Nog een reden, ik verdien er niets mee. Meneer Xtremerides wel helaas.

Nog iets anders, volgens mij loopt die al langer te zeggen dat die met zwaar vuurwerk stopt maar daar geloof ik helemaal niets van.

Dat hij er geld mee verdient vind ik niks kwalijks mee. Vooral aan zijn gewone productfilmpjes niet. Cakes, shows, knallers en meer waar niks mee gesloopt wordt. Dat is 90% ervan (als het niet meer is)!
Dus 90% van wat hij ermee verdient is het waard.

En hij stopt echt met zwaar spul! Dat bevestig ik je. :wink:

Maar we gaan volledig off-topic. Laten we gaan afwachten tot 21:50 uur en om 22:31 uur pas oordelen!

En vervolgens staan er videos van Cobra in een straat wat de meeste die hier reageren afschuwen. Maar ik vind alles goed. Ik blijf gewoon zijn videos volgen

En als we dat dan ook maar niet meer toestaan dan? Valt over na te denken hoor.
Zolang er maar geen oneigenlijke dingen met dat zware spul is er niets aan de hand. Of je het ermee eens bent of niet dat het in een doorsnee straat word afgestoken, tja, daar heeft ieder zijn mening over. Slopen of stunten met dat soort knallers is gewoon uit den boze, en dat doet/deed deze 'liefhebber' wel ermee. En dat willen wij gewoon niet zien hier. Het is je goed recht om zijn video's gewoon te volgen natuurlijk.

Vind het wel jammer dat iedereen die gast zo afzeikt. Hij is gebanned omdat hij iets gedaan heeft wat niet mag. Maar om hem zo af te zeiken? Persoonlijk vind ik het wel een zware straf, een ban voor het leven voor het slopen van iets van jezelf, maar ik ga hier dan ook niet over en we hebben de regels van de admins en mods maar na te leven. Zo werkt dat nu eenmaal.

Wat ik dan wel een beetje jammer vind is dat mensen gaan roepen dat ze die onzin niet gaan kijken, nog voor dat er bekend is wat die Ruben allemaal te zeggen heeft. Wie weet verrast hij al die negatievelingen positief door wat hij straks gaat roepen op de treurbuis? Waarom oordelen over iets dat je niet gezien hebt. Vind ik gewoon behoorlijk dom. Je kunt immers niet over iets oordelen dat je niet gezien hebt, of niet kent. Kom wel met een gefundeerde mening.

Vind het wel jammer dat iedereen die gast zo afzeikt. Hij is gebanned omdat hij iets gedaan heeft wat niet mag. Maar om hem zo af te zeiken? Persoonlijk vind ik het wel een zware straf, een ban voor het leven voor het slopen van iets van jezelf, maar ik ga hier dan ook niet over en we hebben de regels van de admins en mods maar na te leven. Zo werkt dat nu eenmaal.

Wat ik dan wel een beetje jammer vind is dat mensen gaan roepen dat ze die onzin niet gaan kijken, nog voor dat er bekend is wat die Ruben allemaal te zeggen heeft. Wie weet verrast hij al die negatievelingen positief door wat hij straks gaat roepen op de treurbuis? Waarom oordelen over iets dat je niet gezien hebt. Vind ik gewoon behoorlijk dom. Je kunt immers niet over iets oordelen dat je niet gezien hebt, of niet kent. Kom wel met een gefundeerde mening.

AMEN!

Ruben is gebanned en kan zich niet meer verdedigen. Beetje triest om hem dan nu nóg aan te vallen. Geef hem dan OF de kans om zich te verdedigen OF stop met zeiken. En aangezien dat eerste mij erg onwaarschjnlijk lijkt als ik de mods zo hoor, lijkt het tweede mij de beste oplossing.

Want hij sloopt tenslotte alleen zijn éigen dingen! Misschien niet goed voor het beeld van vuurwerk, maar oke. 99.9% van de leden steekt te vroeg af, 99% van de leden stookt buitenlands vuurwerk; mag ook niet en draagt óók bij aan een vuurwerkverbod! Gaan we dat ook verbieden op VWC dan maar? En iedereen de grond in stampen die dat wel doet?

Altijd lekker makkelijk, andere afzeiken, maar zelfreflectie is te moeilijk voor sommigen.

Ik zal niet alles goedkeuren wat Ruben gedaan heeft, maar daar moet je omheen leren kijken. Hij heeft ook héél veel productinformatie en productfilms verzameld en gedeeld. Zonder hem hadden we van veel blokken, shells en knallers waarschijnlijk niet eens gehoor, of zeer weinig informatie gehad! Ook op juridisch vlak was hij één van de weinige leden die wat nuttigs uit konden brengen!
Dat moeten tegen elkaar afgewogen worden; een kleine schade tegen veel informatie. Tolereren of verbannen?
Die keuze is inmiddels gemaakt, maar ik betreur hem wel.

En als we dat dan ook maar niet meer toestaan dan? Valt over na te denken hoor.
Zolang er maar geen oneigenlijke dingen met dat zware spul is er niets aan de hand. Of je het ermee eens bent of niet dat het in een doorsnee straat word afgestoken, tja, daar heeft ieder zijn mening over. Slopen of stunten met dat soort knallers is gewoon uit den boze, en dat doet/deed deze 'liefhebber' wel ermee. En dat willen wij gewoon niet zien hier. Het is je goed recht om zijn video's gewoon te volgen natuurlijk.

Laatste dan:

Er is duidelijk een "scheiding" tussen "vuurwerkfans" waarbij de "heilige" die alleen legaal vuurwerk stoken de "illegale" markt tot de bot iedere keer uitkaffert. Andersom zie je dat dus niet. Mensen die zwaar illegaal vuurwerk afsteken. Danwel, niet zoals het hoort. Zie je niet in het legale gedeelte iemand de grond inboren. Hier reageren duidelijk mensen negatief omdat er zwaar vuurwerk vertoond wordt en gepromoot op tv wat vuurwerk een slecht aanzien geeft. Misschien is het handig om zoals vroeger het illegale gedeelte te sluiten. Aangezien jullie vuurwerk positief willen houden en illegaal vuurwerk levert nu niet echt een positieve bijdrage. Ook nitraatbommen, vlinderbommen, flitspoederbommen zijn levensgevaarlijk volgens de overheid en politie. Dus elke bom die het land in komt omdat men hier informatie over vind of zelfs reclame van ziet. Is slecht voor de reputatie van Nederlands goedgekeurd legaal vuurwerk.

Maar dit is verder aan jullie maar zeker iets om over na te denken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan