Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Grappig dat de harde kern van dit forum nog niet heeft gereageerd, ohja wacht zij hebben hem ook gebanned. Ben iig benieuwd, ik hoop dat hij zich gedraagd![]()
Ik wil best even reageren hoor..
Wij staan nog altijd voor 100% achter onze beslissing om Xtremerides te bannen. Wij zijn er erg duidelijk in dat wij het niet tolereren als er filmpjes geplaatst worden waarin spullen gesloopt worden, ook al zijn het spullen van jezelf, dat weten de kijkers niet. Als je hierop dan gewaarschuwd wordt en 't niet aanpast, dan weet je dat het risico erin zit.
Daarbij denk ik niet dat wij er trots op moeten zijn dat iemand die zaken sloopt met vuurwerk, dalijk op tv als toonbeeld van de vuurwerkwereld gezien wordt. Als er ergens een vuurwerkverbod door komt is het wel door dit soort mensen. Ik wordt als liefhebber toch niet graag geassocieerd met dit soort ''liefhebbers''.
Zo.. nu heeft dus ook de harde kern (zoals jij dat zo mooi zegt) van zich laten horen.
Dit gaat waarschijnlijk weer lekker negatief uitpakken voor de echt vuurwerkliefhebber! :(
Maar VWC AVP dragen ook bij aan een vuurwerk verbod om informatie te geven over zwaar illegaal vuurwerk. Ik zou eerst de hand in je eigen boezem steken. Maar sowireso afwachten wat die te melden heeft alvorens je iemand helemaal afbrand.Ik ga het me rustig bekijken en misschien valt het mee
lachen dit topic. Iedereen jaloers, omdat zij de aandacht niet krijgen. Iedereen met een youtube kanaal wilt zoveel mogelijk kijkers.
Inderdaad, goede informatie geven zodat men in ieder geval weet wat een en ander inhoud en doet zodat men het wel "veilig" zou kunnen afsteken...dat is heel iets anders dan slopen met illegaal vuurwerk en er dan ook nog eens trots op zijn en iedereen ervan mee laten "genieten" via een youtube kanaaltje. Ik ga het programma wel bekijken, omdat het toch over vuurwerk zal gaan hea![]()
lachen dit topic. Iedereen jaloers, omdat zij de aandacht niet krijgen. Iedereen met een youtube kanaal wilt zoveel mogelijk kijkers. Dus iedereen met een youtubekanaal is aandachtgeil?
Vele vallen ook over die filmpjes waarin gesloopt wordt. Hij heeft honderden videos online staan en slechts een aantal met slope. 90% zijn normale videos,van licht legaal tot zwaar illegaal
Maar VWC AVP dragen ook bij aan een vuurwerk verbod om informatie te geven over zwaar illegaal vuurwerk. Ik zou eerst de hand in je eigen boezem steken. Maar sowireso afwachten wat die te melden heeft alvorens je iemand helemaal afbrand.Ik ga het me rustig bekijken en misschien valt het mee
Nog een reden, ik verdien er niets mee. Meneer Xtremerides wel helaas.
Nog iets anders, volgens mij loopt die al langer te zeggen dat die met zwaar vuurwerk stopt maar daar geloof ik helemaal niets van.
En vervolgens staan er videos van Cobra in een straat wat de meeste die hier reageren afschuwen. Maar ik vind alles goed. Ik blijf gewoon zijn videos volgen
Vind het wel jammer dat iedereen die gast zo afzeikt. Hij is gebanned omdat hij iets gedaan heeft wat niet mag. Maar om hem zo af te zeiken? Persoonlijk vind ik het wel een zware straf, een ban voor het leven voor het slopen van iets van jezelf, maar ik ga hier dan ook niet over en we hebben de regels van de admins en mods maar na te leven. Zo werkt dat nu eenmaal.
Wat ik dan wel een beetje jammer vind is dat mensen gaan roepen dat ze die onzin niet gaan kijken, nog voor dat er bekend is wat die Ruben allemaal te zeggen heeft. Wie weet verrast hij al die negatievelingen positief door wat hij straks gaat roepen op de treurbuis? Waarom oordelen over iets dat je niet gezien hebt. Vind ik gewoon behoorlijk dom. Je kunt immers niet over iets oordelen dat je niet gezien hebt, of niet kent. Kom wel met een gefundeerde mening.
En als we dat dan ook maar niet meer toestaan dan? Valt over na te denken hoor.
Zolang er maar geen oneigenlijke dingen met dat zware spul is er niets aan de hand. Of je het ermee eens bent of niet dat het in een doorsnee straat word afgestoken, tja, daar heeft ieder zijn mening over. Slopen of stunten met dat soort knallers is gewoon uit den boze, en dat doet/deed deze 'liefhebber' wel ermee. En dat willen wij gewoon niet zien hier. Het is je goed recht om zijn video's gewoon te volgen natuurlijk.