Vuurwerk Orthen

Erg tevreden over de spullen, al het vuurwerk was nog heel en je merkte dat er in de winkel zorgvuldig mee om werd gegaan. Is ook wel eens anders geweest in sommige winkels.
Alles werd geleverd, toen ik aan de beurt was ging het lekker snel.
Mijn pa merkte wel op dat het slim zou zijn om volgend jaar een koffiemachine en nummertjesapparaat neer te zetten, kost niks en is erg handig zei die.
Mooie producten zaten er tussen, waren mooi uitgekozen.
Heavy 5 karton later op kunnen halen was wel even balen kost toch weer anderhalf uur en redelijk wat aan benzine, maar hoefde gelukkig niet meer in de rij te staan.
Secret salvo en fatal screamers vielen erg tegen van de bestelling, maar dat gaat om de importeur.
Vriendelijke mensen die ondanks de drukte rustig aan deden.
Ik wens iedereen bij orthen een gelukkig nieuwjaar en hoogstwaarschijnlijk kom ik volgend jaar weer langs, zal dan wel meer kartonnen kopen en minder los spul.
nederlandsvuurwerk

Gisteren ook mijn Vuurwerk opgehaald bij ophaalpunt tolbrug. Ging lekker snel. Kreeg bij aankomst helaas te horen dat de event grande finale er niet was. Ik had hier gelezen dat alle freakbestellingen geteld waren. De jongen die me hielp had de bestellingen in de nacht nog bij elkaar gezocht, dus dat rijmt niet helemaal bij mij.

Nou heb ik uiteindelijk de event cake 4 meegekregen met nog wat extra gratis vuurwerk dus er is genoeg gedaan om mij te compenseren dus daar hoor je mij niet over. Alleen ik was nogal verbaasd om te horen dat de grande finale er niet was.

Maargoed, buiten dat om en als jullie weer zo een mooie actie hebben zien jullie mij gewoon weer terug.

Dan kom ik het wel ophalen bij orthen, daar kan je volgens mij een stuk beter je auto kwijt:D

Beste Gilbert... Marchel...,

Bedankt voor de mooie producten en super prijzen!
Gaan jullie de freakkorting volgend jaar ook weer doen, of was dit eenmalig?

Ik moest een stukkie rijden, maar het vuurwerk, service en prijzen waren regelrecht top!

Ben benieuwd!!! Was voor mij in principe een 1-malige ervaring, maar wie weet laat ik me weer verleiden... Een mooie actie zoals met de At Once kan ik moeilijk weerstaan. En nu maar hopen dat deze zo goed blijft en weer een silver mine heeft ipv crackling!

Als je moet kiezen tussen Rubro en Zena, dan zeker weten Zena. Prijstechnisch en kwalitatief is Zena zeer interessant. Rubro levert te veel gezeik op met levering en kwaliteitsgarantie.

Denk niet dat je dat nu al kunt bepalen, we hebben nog een jaar te gaan. Rubro was in 2011 ook de topper, en in 2012 wat problemen, wie weet wat 2013 brengt.

Rubro had dan misschien leverings problemen maar is kwalitatief toch wel een stukkie beter als Zena...

Just my 2 cents.

Had dit jaar weer eens een Zena cake, behoorlijk wat bombettes die niet knalden na het fluiten.
Weet gelijk weer waarom ik geen fan ben van dat merk. Rotzooi.

Dan liever Katan eruit.

Ben jij gek??
Als ik iets dit jaar juist wel goed vond was het spul van Katan.
Wat een monster cakes zaten daar tussen!!

Ik heb 1 dag mee gedraait bij orthen en ik moet zeggen... Een en al liefde voor het vuurwerk.
In mijn ogen de beste winkel!
En dat is niet alleen omdat ik er al een tal jaartjes kom.
Ook niet omdat ik er ff heb mee geholpen..
Nee het is door de passie en liefhebberij die deze winkel uit draagt na de klant!!

Gewoon weg de winkel van NL.

Graag tot snel Marchel en Gilbert..
En bedankt voor de mooie ervaring:p

En volgendjaar ben ik gewoon weer een tevrede klant!!

Voor mij zou Zena/vuurwerkvisie ook een toevoeging zijn. Had dit jaar een aantal dingen van Katan. Vielen me toch iets tegen. Ben ook bij 2 demo's geweest van hen en het vuurwerk klapte met enige regelmaat erg laag. Ben benieuwd wat Orthen dit jaar gaat brengen. Dan komen we de 29ste rond 3.00 even het vuurwerk ophalen :D

Ik was juist erg tevreden over Rubro spul - maar ook over de At Once van Katan.

On topic: achteraf erg blij dat ik hierheen ben gegaan - ik heb alles gekregen wat ik wilde hebben en datgene wat ik wilde omruilen, werd ook keurig geregeld tegen goede prijs(extra setje China by Night en At Once).
De wachttijd - dat was wel een beetje te, maar daar is al uitvoerig over gesproken.
Wel had ik het idee dat op Marchel en Gilbert na, de kennis bij de rest wat minder was. De vraag die ik stelde, kon door de jongen die mij hielp niet beantwoord woorden, maar gelukkig kwam Marchel toen wel van achteren.

Al met al zeker tevreden.
Nu nog wat meer parkeerplaats :)

Ik was juist erg tevreden over Rubro spul - maar ook over de At Once van Katan.

On topic: achteraf erg blij dat ik hierheen ben gegaan - ik heb alles gekregen wat ik wilde hebben en datgene wat ik wilde omruilen, werd ook keurig geregeld tegen goede prijs(extra setje China by Night en At Once).
De wachttijd - dat was wel een beetje te, maar daar is al uitvoerig over gesproken.
Wel had ik het idee dat op Marchel en Gilbert na, de kennis bij de rest wat minder was. De vraag die ik stelde, kon door de jongen die mij hielp niet beantwoord woorden, maar gelukkig kwam Marchel toen wel van achteren.

Al met al zeker tevreden.
Nu nog wat meer parkeerplaats :)

Heey ik heb er ook een dagje gewerkt.... En heb wel degelijk kennis van zaken:p haha
Bij tweifel gewoon na Marchel of Gilbert vragen!
Dan komt alles (en meestal na wens) wel weer goed!!

Heey ik heb er ook een dagje gewerkt.... En heb wel degelijk kennis van zaken:p haha
Bij tweifel gewoon na Marchel of Gilbert vragen!
Dan komt alles (en meestal na wens) wel weer goed!!
Misschien heb ik je wel over het hoofd gezien dan :)

Back
Bovenaan