nederlandsvuurwerk
VWC lid
Erg tevreden over de spullen, al het vuurwerk was nog heel en je merkte dat er in de winkel zorgvuldig mee om werd gegaan. Is ook wel eens anders geweest in sommige winkels.
Alles werd geleverd, toen ik aan de beurt was ging het lekker snel.
Mijn pa merkte wel op dat het slim zou zijn om volgend jaar een koffiemachine en nummertjesapparaat neer te zetten, kost niks en is erg handig zei die.
Mooie producten zaten er tussen, waren mooi uitgekozen.
Heavy 5 karton later op kunnen halen was wel even balen kost toch weer anderhalf uur en redelijk wat aan benzine, maar hoefde gelukkig niet meer in de rij te staan.
Secret salvo en fatal screamers vielen erg tegen van de bestelling, maar dat gaat om de importeur.
Vriendelijke mensen die ondanks de drukte rustig aan deden.
Ik wens iedereen bij orthen een gelukkig nieuwjaar en hoogstwaarschijnlijk kom ik volgend jaar weer langs, zal dan wel meer kartonnen kopen en minder los spul.
nederlandsvuurwerk
Alles werd geleverd, toen ik aan de beurt was ging het lekker snel.
Mijn pa merkte wel op dat het slim zou zijn om volgend jaar een koffiemachine en nummertjesapparaat neer te zetten, kost niks en is erg handig zei die.
Mooie producten zaten er tussen, waren mooi uitgekozen.
Heavy 5 karton later op kunnen halen was wel even balen kost toch weer anderhalf uur en redelijk wat aan benzine, maar hoefde gelukkig niet meer in de rij te staan.
Secret salvo en fatal screamers vielen erg tegen van de bestelling, maar dat gaat om de importeur.
Vriendelijke mensen die ondanks de drukte rustig aan deden.
Ik wens iedereen bij orthen een gelukkig nieuwjaar en hoogstwaarschijnlijk kom ik volgend jaar weer langs, zal dan wel meer kartonnen kopen en minder los spul.
nederlandsvuurwerk