Vuurwerk Orthen

Gister ook geweest en ben netjes geholpen, alleen de winkel was wel een rommeltje. Maar ja was denk ook erg drukke dag geweest.

Ook paar foto's gemaakt.

_MG_1496.jpg

_MG_1497.jpg

_MG_1499.jpg

nog bedankt voor de mensen die mij hebben geholpen bij orthen met het inladen en ben heel blij met de prijzen die ik heb gewonnen

Even een dikke compliment aan de eigen lijn van Orthen pff de crackling purple mine is echt een dikke rammer..! Mijn vingers konden het niet laten het lontje aan te steken:$

Hallo beste kruitliefhebbers.
Nu even thuis tot om op de kleintjes te passen tot 21:00
Het was weer een flinke drukte vandaag.
Jammer dat we toch weer een aantal bestellingen niet compleet konden maken met producten die hoofdzakelijk van Rubro waren.
Echter 90% van de mensen tevreden naar huis gestuurd met duurdere vervangers of geld retour gegeven.
Straks weer terug naar zaak om na sluiting te gaan inventariseren.

Weer wat tips gehad van liefhebbers die ik in de groep zal gooien.
Waarvoor dank.

Al met al weer een geslaagde dag.

gr

Vandaag ook naar Orthen voor de eerste keer. Ik geloof ook dat ik de balie voor de freaks gemist heb, maar ach er waren meer balies:p
Wat ik wel zeer spijtig vond is dat zo ongeveer 80% niet aanwezig was waar dus een vervanger tegenover stond. Er werd niet zozeer de mogelijkheid gegeven om zelf vervangers te kiezen en ik was ook een beetje overdonderd toen ik ineens al die cakes zag staan die ik helemaal niet kende.
Vandaar toch een beetje met een vaag ontevreden gevoel de zaak verliet. Oke, achteraf thuis kom je er achter dat dat er toch wel een aantal leuke cakes tussen zitten, maar ook een paar totaal niet mijn smaak.

Nogmaals, Orthen jullie kunnen er natuurlijk ook niets aan doen dat de producten niet geleverd zijn oid, maar ik moest dit toch even kwijt omdat je niet voor niks wekenlang zorgvuldig je producten uit zit te kiezen zodat je zeker weet dat je met oud jaar een paar topproducten precies jouw smaak de lucht in kan knallen.

Hallo beste kruitliefhebbers.
Nu even thuis tot om op de kleintjes te passen tot 21:00
Het was weer een flinke drukte vandaag.
Jammer dat we toch weer een aantal bestellingen niet compleet konden maken met producten die hoofdzakelijk van Rubro waren.
Echter 90% van de mensen tevreden naar huis gestuurd met duurdere vervangers of geld retour gegeven.
Straks weer terug naar zaak om na sluiting te gaan inventariseren.

Weer wat tips gehad van liefhebbers die ik in de groep zal gooien.
Waarvoor dank.

Al met al weer een geslaagde dag.

gr

Ik moet zeggen dat jullie open en eerlijk naar buiten treden over het niet compleet hebben van bestellingen.

Erg belangrijk is natuurlijk ook de tips van de liefhebbers zie het als positieve kritiek waarmee je in de toekomst alles kunt optimaliseren om het de klant 100% naar de zin te maken, zodat ie het jaar erop weer terug komt.

Mensen moeten vertellen dat iets niet voorradig is altijd heel vervelend zowel voor de winkelier als de klant.

Verder bedankt dat jullie zo'n actie voor freaks mogelijk hebben gemaakt.

Voor de eerste keer hier besteld,had het mij toch anders voorgesteld.
Gelijk kreeg ik te horen dat er een produkt (karton) niet aanwezig was,toch raar als je op tijd besteld heb.
Neem toch aan dat als er beteld en betaald is dat dit apart wordt gezet,blijkbaar was er die avond/nacht daarvoor veel verkocht en heb toch het gevoel dat er dan ook bestelde produkten over de toonbank gaan.
Bestelde karton was onder weg en was er dus wel nu wel gelukkig,bestelling moest dus voor de rest echt nog bij elkaar gezocht worden,dit duurde erg lang iedereen liep maar een beetje door elkaar.
Gelukkig was daar wel een charmante dame die alle aanweziggen koffie aanbood.
Ik denk dat het wel beter gepland moet worden in de toekomst,maar door de grote toestroom van freaks is het misschien allemaal iets anders gelopen.
Dit was mijn ervaring met het ophalen van mijn vuurwerk.

Voor het eerst orthen dit jaar. Was er rond 20:00 vanavond. Gelukkig de grote freak drukte ontweken door de 29e de bestelling te halen ipv 28e. Mooie grote winkel waar je je tijdens het wachten nog prima kunt vermaken met de uitgestalde dummies. Veel producten waren er niet maar dat moet men de importeurs kwalijk nemen en kan de winkelier niets aan de doen, echter zorgt orthen er wel voor dat je met prima! vervangers en een big smile weer de winkel verlaat.

EDIT: Die crackling purple mine heb ik o.a als vervanger en dat valt zo te zien zeker niet tegen :P

Foto's zijn er inderdaad een aantal (niet heel erg veel aangezien men erg druk was in de winkel ook, dit wilde ik niet in de weg staan)
Zal kijken of ik de foto's nog voor de jaarwisseling online kan knallen.

Vandaag ook naar Orthen voor de eerste keer. Ik geloof ook dat ik de balie voor de freaks gemist heb, maar ach er waren meer balies:p
Wat ik wel zeer spijtig vond is dat zo ongeveer 80% niet aanwezig was waar dus een vervanger tegenover stond. Er werd niet zozeer de mogelijkheid gegeven om zelf vervangers te kiezen en ik was ook een beetje overdonderd toen ik ineens al die cakes zag staan die ik helemaal niet kende.
Vandaar toch een beetje met een vaag ontevreden gevoel de zaak verliet. Oke, achteraf thuis kom je er achter dat dat er toch wel een aantal leuke cakes tussen zitten, maar ook een paar totaal niet mijn smaak.

Nogmaals, Orthen jullie kunnen er natuurlijk ook niets aan doen dat de producten niet geleverd zijn oid, maar ik moest dit toch even kwijt omdat je niet voor niks wekenlang zorgvuldig je producten uit zit te kiezen zodat je zeker weet dat je met oud jaar een paar topproducten precies jouw smaak de lucht in kan knallen.

Beste blouapie:p
Je had eigenlijk naar mij moeten vragen.
Dan hadden we zeker wat beters voor elkaar gekregen.

We hebben een aantal extra krachten die nog niet weten hier mee om te gaan.
Mocht je toch nog een keer willen komen en er is iets vragen naar Marchel of Gilbert.
Leg netjes je teleurstelling uit en het word piekfijn opgelos....Mocht er een teleurstelling zijn:D

gr

Wat laat Rubro dit jaar een hoop steken vallen zeg. Gelukkig word het allemaal goed opgelost door Orthen. Ben benieuwd naar de foto's. Had 28ste om 0.00 een blauw/witte jas aan.

Beste blouapie:p
Je had eigenlijk naar mij moeten vragen.
Dan hadden we zeker wat beters voor elkaar gekregen.

We hebben een aantal extra krachten die nog niet weten hier mee om te gaan.
Mocht je toch nog een keer willen komen en er is iets vragen naar Marchel of Gilbert.
Leg netjes je teleurstelling uit en het word piekfijn opgelos....Mocht er een teleurstelling zijn:D

gr

Dank je voor je reactie. Ik weet ook wel omdat ik dit topic in de gaten houd dat jullie zo goed mogelijk je best doen, maar ben als ik eenmaal in de winkel sta soms wat minder assertief dan ik graag zou willen.
Dat zal voor dit jaar te ver rijden zijn, maargoed niets aan te doen. Dank voor het meedenken en verder wil ik jullie nog meegeven dat jullie service en assortiment (als het geleverd wordt:p) helemaal top is!

Bedankt Orthen voor de goede service!
Een karton sky screamers gaat heerlijk tegelijk de lucht in vanavond dankzij jullie!

Volgend jaar zie je me zeker weer terug!

Nog een paar uurtjes werken en dan zit de verkoop 2012 er weer op voor ons.

We hebben een gigantische stijging in de verkoop gerealiseerd bij zowel de freaks als de gewone consument.
De 1e dag verliep niet helemaal vlekkeloos door diverse factoren waar we op inspringen om dit volgend jaar te gaan voorkomen.
Wij hopen dat iedereen zeer veel plezier heeft vandaag met het bij ons aangekochte vuurwerk.

Verder hopen we dat jullie allen zeer veiligheid en verrantwoordelijk zullen omgaan met het vuurwerk.

Hopelijk mogen we jullie allemaal weer verwelkomen bij onze winkel in 2013

Rest ons verder dat we jullie allemaal.
Een heel gezond en Gelukkig nieuwjaar wensen en nog veel plezier aan vuurwerk zullen beleven.

gr
Team VuurwerkOrthen.

beste wensen voor het komende jaar en bedankt voor het vuurwerk dat ik bij julie gekocht heb (cracling purple was de topper)
gr mikie

Het vuurwerk was idd erg goed!
Bedankt orthen en volgend jaar zal ik zeker weer bij jullie bestellen, is erg goed bevallen :)

Mijn verhaal van mijn bezoekje aan Orthen.

Rond september had ik nog in gedachte om naar een andere winkel te gaan.
Maar toch maar gekozen voor orthen omdat ze ook veel korting gaven en niet zo heel veel rijden was.

Optijd mijn vuurwerk besteld en wachten tot het ophalen.

Tussendoor wat problemen gehad met de secret salutes. Ik was niet de enige die zijn karton wilde omwisselen.
Dit kwam raar over bij mij, toen er tegen mij gezegt werd dat er geen tijd was om bestellingen te wijzigen.
Daar zette ik mijn vraagtekens bij. Uiteindelijk na een paar mailtjes toch opgelost.

Om 00:01 de 28e was ik mijn bestelling gaan ophalen. Best druk toen ik binnen kwam.

Langzaam maar zeker werd het steeds rustiger en kwam ik aan de beurt.
Ik dacht dat de bestellingen klaar stonden?
Een beetje dan iig. Op een gegeven moment kwamen ze spullen 1 voor 1 brengen?
Duurde lekker lang. Niet echt leuk als je aan iemand zegt, die je brengt naar orthen, dat we optijd thuis zullen zijn.

Bijna alles klopte, behalve de thunder salute van rubro, zal weer eens slecht geleverd zijn door rubro.
Dit werd goed opgelost, kreeg de delicious thunder finale editie.

Dan het bijbestellen.
De jonge die mij hielp, die vroeg even aan marchel of er nog wat korting gegeven kon worden als ik nog wat bij zou halen.
Wat potjes enzovoorts.

Het antwoord was nee, ik dacht dat dat wel kon? Als er hier op vwc word gezegt dat dat wel ''geregeld'' word. Dan denk ik dat je dan bedoeld dat je wel wat korting kan geven als ik een extra lijst inlever.

Daarna toch even geregeld door Gilbert, die het zag gebeuren. Dat was wel weer top.

Best goeie winkel, mooi assortiment, en dit jaar dus jullie eigen lijn die uitgebreid gaat worden.
Ben daar vooral benieuwd naar.

Denk dat ik volgend jaar wel terugkeer. Niet zoveel rijden.
Goeie prijzen bij aanvraag enzovoorts.

Al zou ik het volgend jaar wel net wat anders aanpakken met het afhalen.
Niet iedereen om 00:01 laten komen, maar misschien steeds 10 min tussen elke bestelling. Kijkend naar de hoeveelheid bijvoorbeeld.

De showroom was iig wel mooi. Sfeervol.

Groeten en wie weet tot volgend jaar.

Kan me niet herrineren dat ik nee heb gezegt?
Of ik moet door al het getrek en gevraag aan mij er niet helemaal bij zijn geweest:p
Al met al is alles goed gekomen toch.

gr

Back
Bovenaan