Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hallo beste kruitliefhebbers.
Nu even thuis tot om op de kleintjes te passen tot 21:00
Het was weer een flinke drukte vandaag.
Jammer dat we toch weer een aantal bestellingen niet compleet konden maken met producten die hoofdzakelijk van Rubro waren.
Echter 90% van de mensen tevreden naar huis gestuurd met duurdere vervangers of geld retour gegeven.
Straks weer terug naar zaak om na sluiting te gaan inventariseren.
Weer wat tips gehad van liefhebbers die ik in de groep zal gooien.
Waarvoor dank.
Al met al weer een geslaagde dag.
gr
Even een dikke compliment aan de eigen lijn van Orthen pff de crackling purple mine is echt een dikke rammer..! Mijn vingers konden het niet laten het lontje aan te steken:$
Vandaag ook naar Orthen voor de eerste keer. Ik geloof ook dat ik de balie voor de freaks gemist heb, maar ach er waren meer balies
Wat ik wel zeer spijtig vond is dat zo ongeveer 80% niet aanwezig was waar dus een vervanger tegenover stond. Er werd niet zozeer de mogelijkheid gegeven om zelf vervangers te kiezen en ik was ook een beetje overdonderd toen ik ineens al die cakes zag staan die ik helemaal niet kende.
Vandaar toch een beetje met een vaag ontevreden gevoel de zaak verliet. Oke, achteraf thuis kom je er achter dat dat er toch wel een aantal leuke cakes tussen zitten, maar ook een paar totaal niet mijn smaak.
Nogmaals, Orthen jullie kunnen er natuurlijk ook niets aan doen dat de producten niet geleverd zijn oid, maar ik moest dit toch even kwijt omdat je niet voor niks wekenlang zorgvuldig je producten uit zit te kiezen zodat je zeker weet dat je met oud jaar een paar topproducten precies jouw smaak de lucht in kan knallen.
Beste blouapie
Je had eigenlijk naar mij moeten vragen.
Dan hadden we zeker wat beters voor elkaar gekregen.
We hebben een aantal extra krachten die nog niet weten hier mee om te gaan.
Mocht je toch nog een keer willen komen en er is iets vragen naar Marchel of Gilbert.
Leg netjes je teleurstelling uit en het word piekfijn opgelos....Mocht er een teleurstelling zijn
gr