Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Even een vraagje, ik ben hier nog nooit geweest, maar zijn er hier leuke kartonkortingen te behalen? want ik heb dit jaar vervoer, dus kan ik heen waar ik wil![]()
Karton kortingen in overvloed!
De standaart freak kortingen van 35% krijg je al vanaf 200 euro.
Voor karton kortingen kun je tegen die tijd mailen...
En die kortingen zijn niet mals.
Op vele artiekelen zelfs 50%korting op een karton.
Nutuurlijk is fe korting per product anders.. Vandaar dat je tegen die tijd moet mailen.
Maar een tripje is zeker de moeite waard!!
Je zal niet teleurgesteld worden.
Ik kan julie al vast een ding mede delen!
Hou dit toppic en dat van de Evo lijn dit jaar maar goed in de gaten.
Als alles mee zit zal er veel gaan veranderen.
De vuurwerk wereld zal flink beven op zijn grond vesten wanneer de nieuwe artiekelen op de nederlandse bodem aan komen.
Hou het in de gaten!
Evo zal niet zomaar een lijntje zijn...
Ik vermoed en weet dat er wat groots aan komt....
Of heb ik nu teveel gezecht Marchel?
Ik hoop echt dat de Evo lijn met een harde salute cake komt waarvan elke freak minimaal een karton van zou willen hebben.
Marchel misschien is het een idee om de karton-site vroeg online te gooien dat iedereen rustig op zijn gemak kan kijken hoe of wat.
Er zijn steeds meer winkels die erg vroeg online gaan, zo ook wij.
Echter hebben wij naar onze mening de perfecte datum in gedachten en wel 1 september.
Wat betreft de salutecake.
De Blue Thunder zal naar mijn mening een topper onder de salutecakes worden.
Wij hebben hiervoor een gerenomeerde fabriek gevonden die aan onze eisen kan voldoen.
Gr
Ik kan julie al vast een ding mede delen!
Hou dit toppic en dat van de Evo lijn dit jaar maar goed in de gaten.
Als alles mee zit zal er veel gaan veranderen.
De vuurwerk wereld zal flink beven op zijn grond vesten wanneer de nieuwe artiekelen op de nederlandse bodem aan komen.
Hou het in de gaten!
Evo zal niet zomaar een lijntje zijn...
Ik vermoed en weet dat er wat groots aan komt....
Of heb ik nu teveel gezecht Marchel?
Dan hoop ik dat jullie import inderdaad breed landelijk, in alle windstreken wel érgens, verkrijgbaar gaat zijn!Hallo beste kruitsnuivers.
Bij deze weer even een update.
Vandaag is Gilbert bezig geweest met de 1e fase voor de nieuw op te zetten vuurwerksite.
De evaluatie van 2012 was zeer positief op een paar punten na.
Punten van aanpak.
Wij zullen dit jaar waarschijnlijk meerdere dagen in de nacht open gaan om de drukte te sprijden.
We gaan afspraken maken met onze toeleveranciers wat betreft aanleverings garantie.
Ook gaan we kijken of we een uitbreiding kunnen gaan realiseren van 50.000 kilo.
Verder komt er een 3e bunker bij op de zaak.
Koffie/hot choco gaan we ook bekijken hoe we dit kunnen regelen.
Stappen zijn gestart voor eigen import en plannen zijn in de maak om ook andere winkels te gaan leveren vanwege meerdere vragen van winkels(dit zal later bij concrete afspraken bekend worden gemaakt)
gr
Dan hoop ik dat jullie import inderdaad breed landelijk, in alle windstreken wel érgens, verkrijgbaar gaat zijn!