Vuurwerk Orthen

Ik ben vannacht bij orthen geweest met een maat. Top geregeld uiteraard sta je ff te wachten maar wat wil je met zoveel freaks met grote bestellingen..
We hebben alles netjes geleverd gekregen en de delicious thunder zijn ze speciaal voor ons gaan halen op het andere filiaal... Dus niks anders dan lof voor Gilbert en zijn mannen!!

Ik heb vanochtend om 8.00uur ook mijn freakbestelling opgehaald,ik had 7 produkten van het lijstje die n iet voldoende geleverd waren,maar ze zaten er gelukkig allemaal bij.Eerste keer hier een freakbestelling gedaan en prima bevallen.Vuurwerk Orthen bedankt en tot volgend jaar.:D

Goede service tot nu toe. Ben er net achter gekomen dat er een cake miste. Heb meteen een melding gemaakt via de mail en hoop dan ook dat ik hem morgen even mee kan nemen. Ben er toch om een andere bestelling op te halen met een andere freak!

Ik kom net ook terug van Orthen. Was een aardig stuk rijden, wel 1,5 uur maar dat is voor die korting de moeite waard. Het was anders dan ik me had voorgesteld, maar wat maakt het uit; het gaat immers om het vuurwerk.

Ik vond het erg vervelend dat we zo lang moesten wachten, heb zeker wel een uur gewacht. Er stond ook een erg ongemakkelijke rij, terwijl de rest van de grote zaak helemaal leeg was. Ze hadden beter meerdere mensen tegelijk kunnen helpen aan de grote bar/balie. Ik weet niet wat trouwens een vent achter de balie deed, maar die stond daar maar een beetje. Kon beter helpen met sjouwen enzo. Ik werd verder goed geholpen door een vrouw met zwart haar, ie had ook wat meer verstand van het vuurwerk dan de rest merkte ik op. De gene voor mij werd geholpen door een wat jonger meisje, maar ie kon de stress niet echt aan. Was wel blij dat ik dan door die andere vrouw geholpen werd, want ie ging ook wat beter om met vervangers. En ja, er moesten bij mij echt een waslijst aan vervangers worden gekozen, was wel even ***** om zo op dat moment snel wat vervangers te kiezen. En ook van mijn vervangers moest ik weer vervangers kiezen hahaha.

Al met al lijkt het een berg commentaar, maar het gaat natuurlijk om een hoop geld en ik kwam van ver en ik ben gewoon nog redelijk met het over brengen ervan vind ik. Maar moet wel melden dat ik zeker geen negatieve ervaring heb gehad, want de korting is gewoon bizar en ik heb ook wel vervangers gekozen die iets duurder waren.

Volgend jaar zeker weer! Gewoon top producten kunnen krijgen bij jullie.

Naja, natuurlijk geven mensen negatieve reacties, maarja ik heb geen winkel gezien die zo goed ze best doet voor ze klanten. En mooie vervangers - indien nodig - meegeeft.

Ik dacht ook dat ik lang zou moeten wachten vannacht, maar het is meegevallen.

Daarnaast nog 35% korting op de freak site, dat is helemaal top!

Ik hoop volgend jaar ook op zo een actie! :D

Thnx!

Jawel! Een straatgenoot van pyromaniac1975 is de gelukkige!

Hij ging niet bepaald uit z'n dak toen hij het hoorde, zal wel beetje overdonderd zijn...

Was vannacht tegen 00.30 uur binnen, iets later dan ik wilde wegens een onbedoelde late night sightseeing, maar goed, zo kom je nog eens ergens. De rij leek niet al te lang, maar het duurde toch zo'n anderhalf uur. Dat zou wat beter geregeld kunnen worden, maar de wachttijd zelf kwam dus ook doordat niet iedereen zich had aangemeld. Gelukkig was alles van mijn bestelling er, dat en de mooie korting maken mij een tevreden klant. Vuurwerk Orthen bedankt!

Vanacht als een van de laatste uit de groep freaks naar orthen gegaan, was er om 1.30 uur en was na een uurtje voorzien van mijn complete bestelling. Alleen van de feugo's hadden ze er 20 tekort, maar wat wil je als men er 70+ besteld :cool:

Uiteraard een toffe vervanger gehad, super service.

Goede service tot nu toe. Ben er net achter gekomen dat er een cake miste. Heb meteen een melding gemaakt via de mail en hoop dan ook dat ik hem morgen even mee kan nemen. Ben er toch om een andere bestelling op te halen met een andere freak!

Heb een mail ontvangen dat ik het product,als het voorradig is gewoon mee kan krijgen en anders een mooie vervanger uit mag kiezen, Top service toch?!

Ja, top service! Hulde aan Team Orthen voor de extra inzet. Klopt hoor, normaal staan er nette rijen voor consumenten en worden de freaks vlot geholpen aan de hoge balie, juist opgemerkt. Gluhwein & Chocolademelk is 'n idee en ook opgemerkt aan het team. Nu zijn er veel meer en vooral grotere bestellingen. Gekoppeld daaraan nog de mindere hoeveelheid of late leveringen en de persoon die mij eerst hielp al vanaf 12:00 uur aan het werk was. Heb al gehoord dat zoiets vookomen gaat worden.

Ik zag duidelijk de freaks voor mij die zich ook aangemeld hadden en vond het wel belangrijk dat men iedereen genoeg aandacht schonk. Bij bijna iedereen was haast alles compleet maar moest er toch wat vervangen worden.

De winnaar werd wel overrompeld, ja, ik schrok ook. Ik keek toevallig opzij in die richting en ineens schoot Marchel de lucht vol met confetti & streamers. Personen met hem waren echt heel blij. Mooie prijzen en mede-freaks hielpen hem nog mee met inladen. Leuk nieuws dat de winkel voortaan eerder opengaat.

Vanochtend vroeg ook bij deze winkel langs geweest. Gezien mijn strakke schema vandaag en berichten over het lange wachten gisteren was ik wat benauwd, echter was het prima te doen. werd na ong. 5 min. geholpen. 4ever was op, vervanger voor geregeld en binnen 15 min. stond ik weer buiten. Medewerker Liep even netjes mee. Top service dus! Balie voor de freaks heb ik niet gezien :p en de at once helaas misgelopen door niet aanwezig te zijn op de demo (kon niet ivm storing klant) maar misschien volgend jaar met de demo weer een actie. Mijn complimenten Gilbert!

Back
Bovenaan