Vuurwerk Orthen

Is ook helemaal geen probleem!
Echter zijn wij volgens mij een van de goedkopere winkels.
Wij zouden ook de goedkopere prijzen kunnen aanhouden,maar dan zonder korting.
Nu is men goedkoper uit omdat nu de items wel met de actie mee kunnen.

Gr

Is ook helemaal geen probleem!
Echter zijn wij volgens mij een van de goedkopere winkels.
Wij zouden ook de goedkopere prijzen kunnen aanhouden,maar dan zonder korting.
Nu is men goedkoper uit omdat nu de items wel met de actie mee kunnen.

Gr
jammer dat het pas is vanaf 200 euro.
dat heb ik dit jaar ivm kapoete auto niet beschikbaar..

Is het ook mogelijk om te bestellen en later nog een karton of product extra bij je bestelling te voegen? M'n bestelling zit sowieso boven de €500 dus daar gaat het niet om.

Is het ook mogelijk om te bestellen en later nog een karton of product extra bij je bestelling te voegen? M'n bestelling zit sowieso boven de €500 dus daar gaat het niet om.

Ja dat kan, dat hebben ze bij mij ook gedaan.
Stuur even een mailtje naar ze.:bye:

Ik kom hier de 30e nog eventjes langs met m'n beste vriendin. Die vuurwerk ook wel leuk vind om nog eventjes de laatste spulletjes te halen! Tot dan!

Heb deze week al meerdere malen contact op genomen via de mail, en via de telefoon om bij te bestellen maar geen reactie.

Hoe zit dit nu?

Heb deze week al meerdere malen contact op genomen via de mail, en via de telefoon om bij te bestellen maar geen reactie.

Hoe zit dit nu?

Momenteel zijn we veel op de zaak en druk bezig met alle leveringen.
Eventueel kun je nogmaals mailen en anders indien mogelijk langs komen.
Mocht dat ook niet lukken dan stuur mij maar even een PM met wat er moet gebeuren,Dan los ik het persoonlijk op.

gr

Wie gaat nog allemaal zijn vuurwerk halen tussen 6 en 7? Zou lachen zijn als we wat bekende 'forummers' tegen zouden komen!

Wij komen in ieder geval vanuit Limburg al tussen 6 en 7, neem aan dat we wel een bakje koffie kunnen verwachten Marchel? :D

Wie gaat nog allemaal zijn vuurwerk halen tussen 6 en 7? Zou lachen zijn als we wat bekende 'forummers' tegen zouden komen!

Wij komen in ieder geval vanuit Limburg al tussen 6 en 7, neem aan dat we wel een bakje koffie kunnen verwachten Marchel? :D

Wij komen pas tussen 10 en 11, wij gaan eerst onze 1e bestelling in Apeldoorn halen.

Toch ook nog maar besloten om hier een bestelling te plaatsen, nadat ik de goede verhalen over de Lights of Heaven hoorde.

Ook maar besloten om ze gelijk om 06.00 voor de rest van de bestellingen op te halen. Ik heb alleen nog geen afhaalbewijs gehad, maar neem aan dat hier aan gewerkt wordt.

Back
Bovenaan