Vuurwerk Orthen

Toch ook nog maar besloten om hier een bestelling te plaatsen, nadat ik de goede verhalen over de Lights of Heaven hoorde.

Ook maar besloten om ze gelijk om 06.00 voor de rest van de bestellingen op te halen. Ik heb alleen nog geen afhaalbewijs gehad, maar neem aan dat hier aan gewerkt wordt.

Dit zul je nog toegestuurd krijgen.
Voor de mensen die ook wachten heb hier even geduld voor.
Door het wijzigen van bestellingen duurt het allemaal wat langer voor men tegenbericht krijgt,Echter zal dit altijd gebeuren.

gr

2011-12-12162428.jpg

2011-12-12162259.jpg

2011-12-12162215.jpg

2011-12-12162207.jpg

2011-12-12162148.jpg

2011-12-12162123.jpg

2011-12-01161356.jpg

2011-12-01151319.jpg

2011-12-01134125.jpg

2011-12-01133939.jpg

2011-12-01133816.jpg

2011-12-01133806.jpg

2011-12-01114349.jpg

Zo,Toch wat plaatjes voor jullie:p

Bedankt voor de leuke plaatjes Marchel!
En nog een positieve reactie: Het is een stuk mooier geworden zo met de 2 glazen deuren. Ziet er meteen een stuk professioneler uit dan door een garagedeur naar binnen te moeten komen!

Inderdaad flinke jongens.

Als ik alleen die blokken al zie, vraag ik me af of ik mijn bestelling wel in mijn auto kwijt kan. :)

Zal je na oud en nieuw,wel een pm sturen,of het goed bevallen is of niet,:) Maar Cafferata bied vaak,wat ze laten zien,dus gaat goed komen!

heheh ik ook, daarom zijn we met 2 auto´s. Al zit er 1 al bijna vol want ik kom vanuit Nijverdal naar Orthen gereden de 29e

IS het mogelijk om in de losse verkoop ook gebruik te maken van jullie kartonprijzen? Zo ja, moet ik dit dan aan iemand in het speciaal vragen of kan ik dit gewoon aan een willekeurige medewerker vragen?

Groet,
mat96matje

Door de groote toeloop is het alleen nog mogelijk om vandaag via onze freakactie te bestellen.
Hierdoor is uitlevering gegarandeerd.
Als er dus nog mensen gebruik willen maken.......Wees er dan snel bij¡!!

Gr

Door de groote toeloop is het alleen nog mogelijk om vandaag via onze freakactie te bestellen.
Hierdoor is uitlevering gegarandeerd.
Als er dus nog mensen gebruik willen maken.......Wees er dan snel bij¡!!

Gr

Ik vroeg gisteren of het mogelijk was om zaterdag nog via de freaksite te bestellen en je zei dat dit mogelijk was, en nu zie ik dat deze gesloten is... Ik zou toch graag willen bestellen! Is dit nog mogelijk?

Het is wel mogelijk,Echter moet je wel snel zijn.
Wij proberen lange wachtijden en ontbrekende producten te voorkomen.
Dus mochten er nog willen bestellen,Graag z.s.m.
We zijn superblij dat er weer veel besteld word,Maar willen dit ook logistiek goed af kunnen werken.

gr

Heb van de week besteld via de Freaksite. Helaas iets minder dan ik van plan was door een onverwachte uitgave, maar toch nog voor ruim 500 euro.

1x karton Super 6-19
1x karton Buurt Assortiment
1x Vuurwerk met een Kroon
1x Lights of Heaven
2x Silver Salute

De 29e ophalen tussen 21:00 en 22:00 :D

Ik heb de 22e bestelt, de 23e betaald maar ik heb nog geen afhaal nummer ontvangen.
Wel een bevestiging van mijn betaling gehad via multisafepay.

Ik snap dat het kerst is maar ik hoop niet dat ik na de kerst hoor dat er iets fout is gegaan! Heb ook nog een mailtje gehad 3 dagen geleden dat ze er mee bezig waren van Gilbert, maar tot op heden nog steeds geen bevestiging gehad.

Ik heb de 22e bestelt, de 23e betaald maar ik heb nog geen afhaal nummer ontvangen.
Wel een bevestiging van mijn betaling gehad via multisafepay.

Ik snap dat het kerst is maar ik hoop niet dat ik na de kerst hoor dat er iets fout is gegaan! Heb ook nog een mailtje gehad 3 dagen geleden dat ze er mee bezig waren van Gilbert, maar tot op heden nog steeds geen bevestiging gehad.

Het belangrijkste is dat je bevesteging hebt gehad,Dan loopt het automatisch mee in de stroom.
Maar stuur even een mailtje naar ons info adr dat je nog geen nr hebt gehad om af te halen,Dan heb je in ieder geval dat al gedaan.
Ik denk zelf dat je hem na kerst krijgt,Maar na de mail weet je dat zeker.

gr

Back
Bovenaan