Rijswijkse vuurwerkhal

Ik vind dat we Frits en zijn crew eerst maar eerste kerstdag moeten gunnen en daarna maar weer eens moeten gaan vragen.

Als ik Frits een beetje ken dan is hij al bezig met dit regelen

Wat een vertrouwen in Frits, komt heus wel goed, maar altijd makkelijk op een forum reageren, stuur gewoon een e-mail.

Frits heeft het veel te druk man, heb je wel eens gezien wat en hoeveel werk zo'n voorbereiding kost.

Denk je nou echt dat ik huil om het pakket nee hoor leg er een 50 euro zo bij voor een beter pakket

En ik ken Frits lang !

beide kunnen apart doen met stres :)

Frits heeft het veel te druk man, heb je wel eens gezien wat en hoeveel werk zo'n voorbereiding kost.

Denk je nou echt dat ik huil om het pakket nee hoor leg er een 50 euro zo bij voor een beter pakket

En ik ken Frits lang !

beide kunnen apart doen met stres :)

Nee hoor, Frits is top, maar sommige liepen nogal hard van stapel, terwijl denk stuur gewoon een e-mail of ga langs bij de Rijswijkse vuurwerkhal om er over te hebben, maar goed das mijn mening.

Heb afgelopen nacht mijn vuurwerk opgehaald, deed mee aan de freak actie van FPM, dus gelukkig hebben we met onze grote bestellingen niet in de drukte hoeven staan die ik net zag op RTL 4.

Frits bedankt!

Daarnet mijn vuurwerk opgehaald, was lekker druk! Kreeg ipv mijn bestelde Rocket Boom pijlenpakket een Killing Arrow pijlenpakket, jammer genoeg mocht ik deze niet houden maar werd hij weer omgewisseld ;)

Voor zo'n drukte werd je snel geholpen, ik ga morgen met mijn neefje nog een keer langs :D

Ben langs geweest en ben super geholpen.
Ipv van wonderfull sky 2 potten ben benieuwd of ze leuk zijn.
Verder vond ik het raar dat ik moet betalen voor lonten, geef ik honderde euro´s uit moet ik nog steeds lonten kopen.

Ook mijn spulletjes opgehaald kinderen van mij hebben het later zelf opgehaald met mijn broer.

Kwam op 8:15 de winkel binnen was natuurlijk te verwachten het was DRUK !
Hing een leuke sfeer, wel hoop mensen die hetzelfde als mij hadden, je moest je afhaalbewijs afgeven voor bij de ingang daar was niemand te bekennen bleek dat ze mensen aan het helpen waren de spullen naar de auto's te brengen.
Na een minuut of 35 heb ik Frits maar aangesproken en mijn blaadje gegeven, hij zei ook ''dat kon toch voorin'' gelukkig stond ik daar niet alleen met dit gegeven.

Heel veel mooie artikelen gezien,mega bestellingen oa die van mij vriendelijkheid was erg goed.

Pakketten had Frits gechecked en dat klopte,het losse daarin tegen kon ik niet controlleren het was druk, en warm binnen.
Dus ja dan moet je een risico nemen vertrouwen dat alles erin zit en weg gegaan.

Thuis gekomen was de grote bestelling top !

de 2e bestelling waar losse handel in zit en 3 kleine pakketjes was niet helemaal compleet miste paar dingetjes.

Ik kom volgend jaar zeker weer terug,maar een ander tijdstip gaat het op zeker worden niet meer zo vroeg.
Het is gewoon teveel vuurwerk om alles goed te controlleren in die drukte.

Laatst bewerkt:
Ik was er half 11 toen was het goed te doen.
1 van mijn potten is trouwens kapot aan de onderkant frits en ik kan nu niet terug voor 1 potje <.<

als 't gewoon van dat papier is wat kaduuk is; no probl, zitten toch stops onderin elke tube? Papier zit er omheen voor de sjeu, zelfs niet om het bij elkaar te houden daarvoor zitten er andere banden om de tubes :)

Drie kwartier wachten voor mijn relatief kleine bestelling er was. Dit was ik helaas niet gewend van de Rijswijkse Vuurwerkhal. De temperatuur stond mijn inziens ook iets te hoog voor het lekkere. Wel een honderd procent levering.

Uitdaging voor de jongens van de Vuurwerkhal om het volgend jaar strakker te laten lopen. Succes de komende dagen. Laatste loodjes...

:yes:

Vrijdag ook mijn vuurwerk gehaald bij RVH ivm uitverkocht ergens anders(hele grote geluk bij ongeluk :D).

Ik kwam rond 20:00 vrijdag: Lekker rustig niet veel mensen en snel geholpen door een jongedame en kreeg zelfs 4 gratis aansteeklonten. Kon gewoon doorlopen, maar de jongen maakte wel 2 foutjes maar het kon gebeuren na een lange dag werken.

Overall: lekkersnel 6min. totaal(5x red basterd). Volgend jaar zeker weer!!

En jij krijgt wel aansteek lonten lol.
Nou dat vind ik nogal schandalig hoor.
Vind leuk bij rijswijkse, maar de logica ontgaat me.

En jij krijgt wel aansteek lonten lol.
Nou dat vind ik nogal schandalig hoor.
Vind leuk bij rijswijkse, maar de logica ontgaat me.

Het is waarschijnlijk afhankelijk van de mensen massa, of het personeel lontjes in zijn zak heeft en hoeveel kinderen er lopen. Als er 100 man binnen staan, je op zoek moet gaan naar lontjes en je ondertussen je nek over 20 koters breekt die over de grond kruipen en rondrennen, dan is de kans groot dat het personeel de tweede keer je naar iemand anders verwijst zodat ze iemand anders kunnen helpen.

En om alles even te laten kalmeren, het zijn maar lontjes :wink:

Zaterdagochtend vroeg (08:15) een bestelling opgehaald.
Het was nog niet te druk en ik was binnen 5 minuten aan de beurt.
Een tafeltje gezocht om mijn bestelling te controleren, waarbij er gelijk door twee medewerkers gevraagd werd of ze mij daarbij wellicht konden assisteren. Nou graag!
Ik noemde alles op en één van de heren, streepte het af op de lijst.
Daarbij kwam naar voren, dat de gratis "Nankin Fire" ontbrak.
Dit werd toen weer heel snel in orde gebracht door één van de betreffende medewerkers.

De hulp bij het controleren is helemaal top en vermijd een hoop ingewikkeld gedoe, wanneer er onverhoopt wat ontbreekt.

Heren nogmaals bedankt!

Zoals Bram95 het al zei: Drukte! (daarbij ook tijdstip)

s'Ochtends gaan ze natuurlijk niet tot nauwelijks geven ivm drukte. In de avond daarin tegen...:D.

Maar ik zou liever 2 aansteeklonten zien per klant en dan dat elke klant er ook echt 2 krijgt. En sorry als mijn "lonten" reactie jouw heeft geirriteerd:sad:.

Welk? Zou ducktape niet helpen?
Er hoort gewoon heel materiaal geleverd te worden. Je koopt toch ook geen gescheurd pak koekjes voor de volle prijs?
Kapotte dingen moeten óf met korting verkocht worden, óf vervangen worden.

Ben misschien een zeikerd daarin, maar je betaald dan het volle pond voor iets dat eigenlijk niet 100% deugt.

Maar ik zou liever 2 aansteeklonten zien per klant en dan dat elke klant er ook echt 2 krijgt. En sorry als mijn "lonten" reactie jouw heeft geirriteerd:sad:.
2 aansteeklonten en één vuurwerkbril per bestelling zou mooi zijn natuurlijk. En voor de kids sowieso een gratis bril meegeven.

Er hoort gewoon heel materiaal geleverd te worden. Je koopt toch ook geen gescheurd pak koekjes voor de volle prijs?
Kapotte dingen moeten óf met korting verkocht worden, óf vervangen worden.

Ben misschien een zeikerd daarin, maar je betaald dan het volle pond voor iets dat eigenlijk niet 100% deugt.

2 aansteeklonten en één vuurwerkbril per bestelling zou mooi zijn natuurlijk. En voor de kids sowieso een gratis bril meegeven.

Zo, eindelijk even tijd om netjes te reageren op alle vragen en opmerkingen.

Artikelen die je koopt moeten inderdaad heel zijn.
Echter als er een gat in de folie zit boven de tube zie ik het artikel nog als heel. Misschien dat jullie daar anders over denken?
Wat betreft de Eruption kwam het regelmatig voor dat het hele omhulsel kapot was en er meestal een nieuwe werd meegegeven.
Ik heb er op oudejaarsavond dus heel veel afgestoken zonder omhulsel.
Het enige probleem is dat het er niet uitziet.

Wat betreft de lonten.
Mensen in de voorverkoop krijgen veel gratis vuurwerk bij de bestelling en betalen voor de lonten en bij de losse verkoop per 25 euro besteding 1 lont.
En als je er meer wilt koop je die of je besteed meer geld zodat je er meer gratis krijgt.

De vuurwerkbrillen hebben wij in 2006 of 2007 aan alle vaste klanten gratis weggegeven dus daar waren wij een voorloper in.
Het ging hier om duizenden Firegoogs dus niet slechtste bril die er te koop was.
Nu vragen wij 2 euro voor een bril.

Back
Bovenaan