Vuurwerk Orthen

Nog even een grappig nieuwtje.
VuurwerkOrthen verkoopt niet alleen sterretjes.
VuurwerkOrthen heeft er dit jaar zelf 1 :p

Tony Montana aka sterretje zal een paar uurtjes zijn dj skills vertonen op 30 dec.

gr

Erg netjes van Vuurwerk Orthen! Goed om te horen dat men alleen vuurwerk wil verkopen die van goede kwaliteit zijn. Een van de redenen dat ik dit jaar ook hier mijn vuurwerk bestel.

Echt balen inderdaad, maar prima geregeld hoor dat je zelf kan meedenken over een vervanger. Als je er nog een voor een prikkie vanaf moet denk ik dat je hier nog wel mensen kan vinden op het forum. maargoed hopen dat het weer as. vrijdag goed is!

Erg netjes van Vuurwerk Orthen! Goed om te horen dat men alleen vuurwerk wil verkopen die van goede kwaliteit zijn. Een van de redenen dat ik dit jaar ook hier mijn vuurwerk bestel.

Even voor alle duidelijkheid.

De cakes zijn niet afgekeurd op kwaliteit,Die is gewoon goed.
Dit zoals al het vuurwerk van Royal.
Echter doen ze niet wat wij zouden willen wat ze doen,Dat is de reden waardoor wij die keus hebben gemaakt.

Verder gewoon goed vuurwerk!!!

Even voor alle duidelijkheid.

De cakes zijn niet afgekeurd op kwaliteit,Die is gewoon goed.
Dit zoals al het vuurwerk van Royal.
Echter doen ze niet wat wij zouden willen wat ze doen,Dat is de reden waardoor wij die keus hebben gemaakt.

Verder gewoon goed vuurwerk!!!

Ik neem aan dat je een filmpje of sample gezien hebt? Kun je wat specifieker zijn over wat er anders aan is nu? tempo? burst niet hard ?

Update: Heb mijn bestelling naar volle tevredenheid kunnen laten aanpassen. Bij deze bedank ik Vuurwerk Orthen en dan met name Gilbert voor de TOP service!

Laatst bewerkt:
Ik ben ook heel benieuwd naar wat het verschil is tussen de bestelde en de geleverde Blue Thunder en Titanium Salute. Ze zijn nu voor een heel goeie prijs te koop bij goedkopervuurwerk.nl. Afhankelijk van wat er 'ontbreekt' ben ik nog steeds wel erg geïnteresseerd.

By the way: weet iemand waar de produktfilmpjes (van de Titanium Salute en Blue Thunder) vandaan komen die zo veelbelovend zijn? Zijn dat filmpjes uit China of zijn het samples die in Nederland gefilmd zijn?

Marchel even een tip voor volgend jaar alvast. Crystal Exclusive Cakes! Filmjes net gezien,zijn weer geweldig!

Dat is een mooie tip!

Big Gold Crystal lijkt me namelijk een topper. Naar mijn idee presteert hij beter dan de cakes van Heron (123) en de 4seasons van Rubro.

Vind dit heel erg jammer inderdaad van die salutecakes. Had me de hele finale al op de kaart gezet. Maarja ben zeer zeker blij en vind het super positief dat Orthen zelf met het verhaal naar buiten komt en probeert een juiste passende oplossing te vinden hiervoor!! Hulde aan Orthen hiervoor !!

En hoop dat er een aantal medefreaks van ons aanwezig zullen zijn, die mischien nog wel filmen of ons kunnen vertellen hoe hun de cakes hebben ervaren. Want ben nog zeer zeker nieuwsgierig na deze beauyties.

Back
Bovenaan