Vuurwerk Orthen

WTF....wat een mooie cake.....ik ga ook maar even informeren!

Gelijk een mailtje terug gehad, mooie prijs zo met 35% korting erop!

Begin nu wel erg enthiousiast te geraken aangaande vuurwerk Orthen!

Laatst bewerkt:
En jahoor, d'r staan weer een aantal nieuwe artikelen op de site bij de afdeling kartonnen.. Hoe kan men hier nu een fatsoenlijke keuze uit maken??? :wink:

Met 35% korting betaal je voor een karton heavy 5 (30 cakes) nog geen 120 euro, oftewel amper 4 euro per cake! :D

Een vraagje,

De asiun thunder cake die ik op de site zie staan heeft deze wel of geen fluit?
Ik kan me herinneren dat de nieuwe versie dit wel had en de oude niet.

Want ik zie namelijk op het filmpje de oude cake en die vind ik een stuk minder!
Ik zou dus graag willen weten welke jullie leveren voordat ik er een x aantal van bestel.

Mvg

Een vraagje,

De asiun thunder cake die ik op de site zie staan heeft deze wel of geen fluit?
Ik kan me herinneren dat de nieuwe versie dit wel had en de oude niet.

Want ik zie namelijk op het filmpje de oude cake en die vind ik een stuk minder!
Ik zou dus graag willen weten welke jullie leveren voordat ik er een x aantal van bestel.

Mvg

die vraag heb ik ze ook gesteld, mijn is verteld door orthen dat ze de versie met fluit hebben

Even voor alle duidelijkheid.

De cakes zijn niet afgekeurd op kwaliteit,Die is gewoon goed.
Dit zoals al het vuurwerk van Royal.
Echter doen ze niet wat wij zouden willen wat ze doen,Dat is de reden waardoor wij die keus hebben gemaakt.

Verder gewoon goed vuurwerk!!!

Je geeft aan dat ze niet doen wat jullie zouden willen. Betekend dit dat uitwerking in praktijk wel overeenkomt met de filmpjes uit China?
En anders, kun je aangegeven wat er anders aan is?

Je geeft aan dat ze niet doen wat jullie zouden willen. Betekend dit dat uitwerking in praktijk wel overeenkomt met de filmpjes uit China?

Inmiddels is de demo een feit.
Binnenkort zullen er wel wat beelden verschijnen en kun je zien waarvoor we deze keuze hebben gemaakt.

gr

Nee. Films China komen niet overeen met wat je hier krijgt.
Ik kan een heel verhaal ophouden, maar daar heb ik geen zin in. Bottom line is dat die rijstvretende spleetogen die Mao Zedong verheerlijken Royal en Orthen genaaid hebben met de cakes die ze nu leveren.

Ronduit schandalig wat zij Royal/Orthen nu sturen.

Eigenlijk zouden Royal en Orthen die zooi terug moeten sturen dat deze zooi niet is wat ze besteld hebben.

Dus degenen die Royal en Orthen willen aanvallen kan ik alvast wat zeggen: fuck you! Het ligt aan die rijstjunks in het oosten!

Laatst bewerkt:
Ik ga niemand beschuldigen maar de importeur is er zelf ook nog bij toch.
je kan zelf ( of een onafhankelijk bedrijf/persoon ) ook nog steekproefgewijs wat laten testen voordat er 100 karton van ieder product op de boot gaat of zelfs de fabriek verlaat ?

Het is namelijk allang bekend dat de chinesen de boel vaker neppen, dan kan je daar een extra controle op laten doen lijkt me om dit soort ongein te voorkomen.

Nee. Films China komen niet overeen met wat je hier krijgt.
Ik kan een heel verhaal ophouden, maar daar heb ik geen zin in. Bottom line is dat die rijstvretende spleetogen die Mao Zedong verheerlijken Royal en Orthen genaaid hebben met de cakes die ze nu leveren.

Ronduit schandalig wat de Royal/Orthen nu sturen.

Eigenlijk zouden Royal en Orthen die zooi terug moeten sturen dat deze zooi niet is wat ze besteld hebben.

Dus degenen die Royal en Orthen willen aanvallen kan ik alvast wat zeggen: fuck you! Het ligt aan die rijstjunks in het oosten!
Rijstjunks, hahaha, omg...word ik toch nog lachend wakker vanochtend :p

wel een beetje een raar en vaag bericht, misschien dat meneer een concurent is ofzo, voor de rest slaat het natuurlijk nergens op.

ik ben geen concurent, want ik ben consument.
als je pyrovoordeel etc bekijkt vind ik ze erg duur.
119 euro voor buurtassorti, 170 euro voor 4 seasons( bij kuiper koekange > 79 euro)
is gewoon bijna 100 euro meer.
zo is alles ( vind ik) echt duurder dan bij anderen.
het is ook echt geen aanval oid, maar 't viel me gewoon op.
seriously: no offence!
maar ik wilde het gewoon even gemeld hebben.
gr mart

119 euro voor buurtassorti, 170 euro voor 4 seasons( bij kuiper koekange > 79 euro)
gr mart

Ik zie de events 4 seasons er bij kuiper anders ook opstaan voor 99,95 en geen 79,95??

Prijzen verschillen nou eenmaal, en dat ligt niet altijd aan de winkelier. De importeur maakt de adviesprijzen, en soms moet je je daar als verkoper aan houden, of mag je er maar een maximale korting op geven.

Ik vind dat Orthen een prachtige collectie heeft met een geweldige korting.
Als dat niet goed is, haal je toch ergens anders?

Gewoon super wat Orthen voor ons liefhebbers extra doet!

gr mart

Zijn genoeg dingen goedkoper. Jij bent zeker zo *** ergens uit amsterdam of roterdam waar winkel volgens mij alles kopen wat van de vrachtwagen afvalt :rolleyes:

Bij Orthen is de 4seasons (kartonverkoop) € 152,- minus 35% korting = € 98,80

Bij Kuiper Koekange € 99,95

Hoe bedoel je Orthen is duur????

Zijn genoeg dingen goedkoper. Jij bent zeker zo *** ergens uit amsterdam of roterdam waar winkel volgens mij alles kopen wat van de vrachtwagen afvalt :rolleyes:
dit soort reacties vind ik nou echt belachelijk.
1: kom uit den bosch ;)
2: dit is allemaal ( zoals ik al zo vaak heb aangegeven) echt niet als kritiek bedoelt. het viel me alleen op. ik bedoel het dus echt niet kwaad of minachtend. Jammer dat ik niet eens kritiek kan geven zonder gelijk gezeur te hebben, dacht dat we allemaal volwassen genoeg waren.

Back
Bovenaan