Vuurwerk Orthen

enig iedee wanneer ze dat gaan oplossen voor de mensen die al besteld hebben?

Daar ga ik morgen mee aan de slag samen met Gilbert.
We zullen er aardig wat werk mee hebben aangezien er al behoorlijk wat besteld waren.
We proberen dit z.s.m. op te lossen.
Ook wij vinden het jammer daar dit erg veel extra werk met zich mee brengt.
Echter gaan we alles naar tevredenheid oplossen.

gr

Aah, das erg balen om te horen van jullie eigen salute cakes! Moet nog bestellen bij orthen, maar was van plan om van de titanium salute en blue thunder elks een karton te nemen... Vanwaar dat de cakes niet door jullie test zijn gekomen? Op film lijken het echt super cakes! :D

Aah, das erg balen om te horen van jullie eigen salute cakes! Moet nog bestellen bij orthen, maar was van plan om van de titanium salute en blue thunder elks een karton te nemen... Vanwaar dat de cakes niet door jullie test zijn gekomen? Op film lijken het echt super cakes! :D

Hier ben ik ook benieuwd naar... Op de film zagen ze er goed uit maar dat waren samples. Worden ze trouwens toch nog geschoten op jullie demo of ook dat niet?

Vanwaar dat de cakes niet door jullie test zijn gekomen? Op film lijken het echt super cakes!
Op film waren ze geweldig.
Helaas presterden ze hier anders,In tegenstelling van de siercakes.

Worden ze trouwens toch nog geschoten op jullie demo of ook dat niet?
Het kan zijn dat we ze schieten omdat er ook consumenten zijn die deze besteld hebben.
Dan kan men kiezen of men deze nog wil.

gr

Tjonge... niet zo mooi om te horen!! Had deze besteld samen met de Secret salute om hier een mooie projectje van te maken. Damn... ze zagen er toch ooh zo mooi uit!! :(

Ik vind het wel getuigen van respect en eerlijkheid naar je klanten!!
Volgens mij zijn er een hoop leveranciers die ze wel gewoon hadden geleverd al kom je daar maar 1 keer mee weg, kijk maar naar de sky screamers paar jaar terug. Petje af dus.
Het blijft een risico natuurlijk iets bestellen op basis van chinese films, ik kijk wel uit.

Tot vrijdag.

Vind het ook wel netjes inderdaad.Maar zo zie je maar nooit meer op china filmpjes vertrouwen,want ben er dit jaar ook weer ingetrapt helaas.Die chinezen kijken blijkbaar niet zo nauw.:p

Vind het ook wel netjes inderdaad.Maar zo zie je maar nooit meer op china filmpjes vertrouwen,want ben er dit jaar ook weer ingetrapt helaas.Die chinezen kijken blijkbaar niet zo nauw.:p

Toch hoeft dat niet persee zo te zijn.
Royal heeft meestal toch wel beelden uit China die hier ook zo zijn qua producten.
De Evolution sier cakes zijn daarintegen wel super.
Helaas de twee knalcakes niet.

gr

Ik vind het echt balen voor jullie, en de bestellers, dat de knalcakes tegenvallen en niet zijn zoals beloofd. Wat een bummer zeg... Stijl dat jullie er gewoon eerlijk voor uitkomen en een oplossing zoeken voor de klanten. Ze toch nog tonen op de demo kan inderdaad heel wat uitmaken: sommigen kunnen alsnog besluiten ze te nemen, anderen kunnen de geboden oplossing aannemen. En je toont iedereen hoe jullie tot de moeilijke keuze kwamen wat voor nog heel wat meer begrip en vertrouwen zal zorgen. Duimen dat ze volgend jaar wel zo zijn als gewild! Of komt er geen 2e poging?

Als het aan mij ligt wel,Dit zullen we nog bespreken.
Want zeg nou eens eerlijk,Als ze doen wat ze moeten doen zijn ze gruwelijk.

gr

Precies, vandaar dat ik ook een karton had besteld. Ben benieuwd naar de oplossing die jullie gaan bieden. Had deze namelijk ook nog eens in combinatie met de Secret Salute besteld, kartonnetje... zo zit ik nu te kijken wat ik daarmee moet gaan doen.

Precies, vandaar dat ik ook een karton had besteld. Ben benieuwd naar de oplossing die jullie gaan bieden. Had deze namelijk ook nog eens in combinatie met de Secret Salute besteld, kartonnetje... zo zit ik nu te kijken wat ik daarmee moet gaan doen.

Als men zelf al een idee heeft qua vervanging kun je dat mailen naar ons info adr met vermelding van je bestel nr.

gr

Back
Bovenaan