Zink Raketten [JVE-collectie]

Erg goede pijlen, grote effecten, mooi uiterlijk en stevige stokken die niet tijdens het uitpakken breken. Maar €60,- + is gewoon te duur.

Wat waren ze weer mooi dit jaar. Heb 4 paketten weg geknald. vooral de witte dop is super. Een mooi groot blink boeket wat lang blijft hangen

Zou je deze ook in Duitsland kunnen kopen bij de bekende Lidl en Aldi?
En ja, zijn ze dan stuk goedkoper of maakt 't niet veel uit?

Dit blijven goede pijlen met topuitwerkingen.
Een pijlenpakketje dat zeker in het rijtje thuis hoort tussen Killing Arrow en Light Year

Heb ze ook gehad uit Elten dit jaar.
Vind persoonlijk de Blinker 't minste en zilver goud & zwart is gewoon puur genieten.

Heb ze van Jaco nooit gehad, maar daar zaten dus meerdere kleuren in? Nu in ieder geval niet meer.

Ik had ze dit jaar ook weer, zijn naar mijn mening een van de mooiste pijlen maar daarbij gelijk ook de duurste. Bij de Jaco Zinkpijlen was er iets meer afwisseling, nu zijn er nog maar twee met blinker en de rest zijn allemaal zilver/goud. Blijven toppers maar persoonlijk vind ik zie iets te duur, volgende jaarwisseling maar eens wat andere pijlen proberen.

Ik heb ze besteld bij Xena :) Mooi voor €39 euro. Is wel de moeite waard om erheen te tuffen met een dieseltje! En kan ik meteen even de baas goededag zeggen :)

Jemig, da's de helft van de prijs wat ik er hier voor zou moeten neertellen :frusty: voor 40 zou ik zeker weer eens een pak de lucht injassen! Prachtpijlen! Man; dan zijn ze goedkoper dan Killing Arrow! haha

@lars heb je 10 verschillende gekregen of ook 5x2?

productiejaar 20009? wie weet of dit goed of slecht nieuws is?

Laatst bewerkt:
Ik had dit jaar ook voor het eerst een setje (xena, 3 gouden, 3 zwarte, 2 witte en 2 zilveren). Ik vond ze schitterend! Beste pijlen die ik ooit heb gehad (in vergelijking met Light Year, Ninja en Killing Arrow). Effecten gingen ook super lang door. Ik vond de zwarte het mooist.

Back
Bovenaan