Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik had ze dit jaar ook weer, zijn naar mijn mening een van de mooiste pijlen maar daarbij gelijk ook de duurste. Bij de Jaco Zinkpijlen was er iets meer afwisseling, nu zijn er nog maar twee met blinker en de rest zijn allemaal zilver/goud. Blijven toppers maar persoonlijk vind ik zie iets te duur, volgende jaarwisseling maar eens wat andere pijlen proberen.
Ik heb ze besteld bij Xena Mooi voor €39 euro. Is wel de moeite waard om erheen te tuffen met een dieseltje! En kan ik meteen even de baas goededag zeggen
Jemig, da's de helft van de prijs wat ik er hier voor zou moeten neertellen voor 40 zou ik zeker weer eens een pak de lucht injassen! Prachtpijlen! Man; dan zijn ze goedkoper dan Killing Arrow! haha
Ik had dit jaar ook voor het eerst een setje (xena, 3 gouden, 3 zwarte, 2 witte en 2 zilveren). Ik vond ze schitterend! Beste pijlen die ik ooit heb gehad (in vergelijking met Light Year, Ninja en Killing Arrow). Effecten gingen ook super lang door. Ik vond de zwarte het mooist.