Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
enig iedee wanneer ze dat gaan oplossen voor de mensen die al besteld hebben?
De salutecakes hebben we niet opgenomen daar deze teveel afweken.
Mocht er meer info bekend worden zal ik of Royal dit bekend maken.
gr
Aah, das erg balen om te horen van jullie eigen salute cakes! Moet nog bestellen bij orthen, maar was van plan om van de titanium salute en blue thunder elks een karton te nemen... Vanwaar dat de cakes niet door jullie test zijn gekomen? Op film lijken het echt super cakes!![]()
Op film waren ze geweldig.Vanwaar dat de cakes niet door jullie test zijn gekomen? Op film lijken het echt super cakes!
Biedt ze voor een habbekrats aan. , krijg je ze denk ik toch nog kwijt. :
)
Vind het ook wel netjes inderdaad.Maar zo zie je maar nooit meer op china filmpjes vertrouwen,want ben er dit jaar ook weer ingetrapt helaas.Die chinezen kijken blijkbaar niet zo nauw.![]()
Duimen dat ze volgend jaar wel zo zijn als gewild! Of komt er geen 2e poging?
Als het aan mij ligt wel,Dit zullen we nog bespreken.
Want zeg nou eens eerlijk,Als ze doen wat ze moeten doen zijn ze gruwelijk.
gr
Precies, vandaar dat ik ook een karton had besteld. Ben benieuwd naar de oplossing die jullie gaan bieden. Had deze namelijk ook nog eens in combinatie met de Secret Salute besteld, kartonnetje... zo zit ik nu te kijken wat ik daarmee moet gaan doen.
Toch hoeft dat niet persee zo te zijn.
Royal heeft meestal toch wel beelden uit China die hier ook zo zijn qua producten.
De Evolution sier cakes zijn daarintegen wel super.
Helaas de twee knalcakes niet.
gr
Weet je ook of dit voor de screaming salute zal gelden? Is daar iets over bekend?
Geen idee.
Deze is wat ik begreep ook nog niet binnen.
gr