Vuurwerk Orthen

Ik zie dat er wat kartonnen zijn toegevoegd, maar niet overal staat de hoeveelheid per karton erbij. Dus bij deze:

Silver Salute: 12 stuks per karton (staat erbij)
Secret Salute: 8 stuks per karton (staat erbij)
Sniper: 4 stuks per karton
Super 4-16: 4 pakketten per karton
Sky Screamers: 4 stuks per karton (staat erbij)

Is het bovenste filmpje van de Blue Thunder (met de rode mines) geen sample? En waar is die film gemaakt?

Wat een dreunen, en dat rode vind ik ook prachtig, al doet het de naam 'Blue Thunder' geen eer aan.

Inmiddels ook de folder klaar voor de drukker.
Komende week de showroom opbouwen.
En dan even wachten tot onze sinterklaas langs is geweest zodat we dagelijks open kunnen gaan:p

gr

Kan echt niet wachten.Zal wel weer dagen op de site gaan loeren en een uur van te voren naar sportpark orthen gaan om een goed plekje te bemachtigen. Top zaak!

Inmiddels zijn we druk bezig voor onze demo.
Hopelijk weer lekker druk,Al zal het dit jaar naar verwachting drukker worden want eigen vuurwerk trekt altijd meer bekijks:p

gr

Zit flink te twijfelen tussen orthen en steenbergen. Orthen is lekker duidelijk en flinke korting, geen ervaring verder. Steenbergen is wat onduidelijk, maar heeft voor mij wel wat aantrekkelijkere producten omdat ik niet een superhoog budget heb.
Ja dat wordt nog wat twijfelen de komende dagen! Iniedergeval veel succes met de verkoop en voorverkoop Pyromaniac1975, ik ga alles nog even goed bekijken!

Back
Bovenaan