Vuurwerk Orthen

Even een vraag, is de freaks site nu compleet of niet? Ik zie bij zena alleen grote aantallen staan. En het lijkt me ook niet dat alle producten er al opstaan als ik sommige productnamen in dit topic zie. Hoe zit dat nou precies?

Ik denk dat de Zena producten zo worden verkocht door de overname GBV en deze dus als het kan dit jaar allemaal weg moeten. Correct me if i'm wrong. De site is inderdaad nog niet compleet, de laatste keer dat ik keek ontbrak o.a. de Sky Screamers nog. Pyromaniac zal hier wel plaatsen wanneer de site definitief compleet is.

Er komen idd nog wat aanvullingen.

Zojuist het 1 en ander met de vertegenwoordiger van Broekhoff besproken.

We zijn nog in afwachting van Beko,Maar de Sky screamers heeft idd preoriteit.

gr

Ik ga vanavond mijn volledige bestelling plaatsen en als er nog producten in het assortiment komen, neem ik die wel mee met de ophaaldagen

In onze winkel zullen ook een aantal artikelen verkrijgbaar zijn uit de Pyropowerlijn waaronder terug van weggeweest,De oh zo gewilde huilfontijn Screamer King

gr

In onze winkel zullen ook een aantal artikelen verkrijgbaar zijn uit de Pyropowerlijn waaronder terug van weggeweest,De oh zo gewilde huilfontijn Screamer King

gr

Huil/knalfontijn!?:D

Gaaf dat je deze in het assortiment hebt kunnen krijgen, een heerlijke fluit die alsmaar door blijft gaan (als hij niet knalt).

Marchel is de Pyropower lijn ook op de freaksite te koop straks? Of alleen te bestellen via de consumenten site?

Jawel heren.De kogel is door de kerk.

Er zijn inmiddels 3 toppers uit de Beko stal op de site geplaatst.
En zoals met alle importeurs die we hebben.
Staat er iets niet in ons assortiment en zoek je een bepaald product kunnen we deze per karton leveren voor een aantrekkelijke prijs.

gr

Jawel heren.De kogel is door de kerk.

Er zijn inmiddels 3 toppers uit de Beko stal op de site geplaatst.
En zoals met alle importeurs die we hebben.
Staat er iets niet in ons assortiment en zoek je een bepaald product kunnen we deze per karton leveren voor een aantrekkelijke prijs.

gr

Mag ik vragen waar precies, want ik zie het nog niet op de site staan.

Zo te zien worden de foto's / filmpjes nu toegevoegd, de site doet het bij mij op dit moment niet. Ik probeer het zometeen nog wel een keertje. Maar waat lees ik? De Sky Screamers dus definitief erbij? Dat is wat mollyman zegt eeen erg goede toevoeging!

EDIT: Ik zie dat ze toegevoegd zijn, alleen de foto's nog niet, maar dat zal nog wel komen. Ik zit nu alleen wel te twijfelen tussen de Sky Screamers en de Crocodile, 2 geweldige fluitbakken maar niet met elkaar te vergelijken. Ikzelf denk alleen wel dat de Sky Screamers veel meer indruk zou maken in de straat dan de Crocodile... Ik ga alleen wel over m'n budget met de Sky Screamers, maar ach, het is maar 1x in het jaar zullen we maar zeggen. :p

Laatst bewerkt:
Het gaat inmiddels aardig met de kartonbestellingen.
Ik denk dat vele er erg blij mee zijn.
Ik beginnen de freakbestellingen goed op gang te komen.

Binnenkort word er nog wat leuks bekend gemaakt i.s.m. Vuurwerkcrew.

gr

Dag Marcel,

Heb je mijn eerste bestelling al ontvangen :)

Ik wilde even een 2e bestelling plaatsen o.a. meterpaket en Family XXL pakket, maar nu zie ik dat de prijs op de freaksite anders is dan de consumentensite?

Welke prijs moet ik nou aanhouden?

Laatst bewerkt:
Dag Marcel,

Heb je mijn eerste bestelling al ontvangen :)

Ik wilde even een 2e bestelling plaatsen o.a. meterpaket en Family XXL pakket, maar nu zie ik dat de prijs op de freaksite anders is dan de consumentensite?

Welke prijs moet ik nou aanhouden?

Heb je inmiddels een PM gestuurd.

gr

Back
Bovenaan