Vaessen
VWC lid
Men kan tot 24 dec bestellen op de site.
gr
Super, thanks! Dan hebben we nog wel even de tijd om te bestellen.
Kan ik nog net wat extra erbij pakken, aangezien ik met verhuizing wat krapper zit dan ik zou willen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Men kan tot 24 dec bestellen op de site.
gr
na de chaos van vwsteenbergen vanochtend was dit een verademming. bestelling stond gewoon klaar zo als het hoort. wat bij bestellen werd meteen behandeld, werd er niet voor naar een andere kassa of wat dan ook gestuurd. en kreeg ook nog een 35% korting erop van gilbert omdat me bestelling ook al die korting had. een dikke 10 van mij voor orthen
Wanneer je met de verkoopdagen losse producten in de winkel koopt, krijg je dan nog steeds de korting toegepast bestellingen?
Ik neem aan dat dit een éénmalige actie van Gilbet.
Het liefst hebben we natuurlijk dat men de bestelling zo compleet mogelijk maakt.
Reden is dat we op de ddd dagen niet al teveel tijd hebben om allerlei rekensommen te maken.
Wil men er producten bij hebben kun je dit gewoon mailen en passen wij dit op je bestelling aan.
En mocht je onverhoopt wat vergeten zijn kun je dat bij het ophalen bijnemen indien vooradig.
gr
Dag Marchel,
Als jullie het vuurwerk binnen hebben, kun je dan een foto maken van het Firebase pakket. Ik ben nieuwsgierig hoe groot de cakes zijn?
Hoe zit het met parkeermogelijkheden? Ik was er vorig jaar om de winkel is te bekijken, en volgens mij zag ik niet zo snel een parkeerplaats naast de winkel.