Vuurwerk Orthen

Inmiddels zijn er weer twee producten in de standard karton verkoop gegaan.

Folder word komend weekend gedrukt en zal 4 december verspreid gaan worden.

gr

Een paar weken geleden mijn grote bestelling gedaan en betaald.

Van de week gemaild met Gilbert of ik iets kon toevoegen aan mijn lijst.
Dit was geen punt.
Vandaag toch maar weer even (voor de 2e keer) een paar prodcuten toegevoegd, weer gemaild met Gilbert, die aangaf dat dit geen probleem was.

Dit is natuurlijk niet de juiste weg van bestellen, maar ik wil hiermee even aangeven dat de service hier met één woord TOP is.

Thnx Vurrwerk-Orthen
Tot de 29e :)

na de chaos van vwsteenbergen vanochtend was dit een verademming. bestelling stond gewoon klaar zo als het hoort. wat bij bestellen werd meteen behandeld, werd er niet voor naar een andere kassa of wat dan ook gestuurd. en kreeg ook nog een 35% korting erop van gilbert omdat me bestelling ook al die korting had. een dikke 10 van mij voor orthen

Wanneer je met de verkoopdagen losse producten in de winkel koopt, krijg je dan nog steeds de korting toegepast van je bestelling?

Ik neem aan dat dit een éénmalige actie van Gilbert was.

Laatst bewerkt:
Wanneer je met de verkoopdagen losse producten in de winkel koopt, krijg je dan nog steeds de korting toegepast bestellingen?

Ik neem aan dat dit een éénmalige actie van Gilbet.

Het liefst hebben we natuurlijk dat men de bestelling zo compleet mogelijk maakt.
Reden is dat we op de ddd dagen niet al teveel tijd hebben om allerlei rekensommen te maken.
Wil men er producten bij hebben kun je dit gewoon mailen en passen wij dit op je bestelling aan.
En mocht je onverhoopt wat vergeten zijn kun je dat bij het ophalen bijnemen indien vooradig.

gr

Het liefst hebben we natuurlijk dat men de bestelling zo compleet mogelijk maakt.
Reden is dat we op de ddd dagen niet al teveel tijd hebben om allerlei rekensommen te maken.
Wil men er producten bij hebben kun je dit gewoon mailen en passen wij dit op je bestelling aan.
En mocht je onverhoopt wat vergeten zijn kun je dat bij het ophalen bijnemen indien vooradig.

gr

Je hebt ook helemaal gelijk.
Iets vergeten of niet, met de ophaaldagen neem ik altijd standaard wat geld mee om wat dingen erbij te nemen. Dat hoort nu eenmaal bij dit soort dagen.:p

Marchel,

Ik zat een terug te lezen enzo in dit topic en wat ik niet meer tegen kwam is de loterij onder alle freak bestellingen! Haha.

Grtz Rick

Er zijn toenertijd 2 prijzen opgehaald.
Echter zijn er waarschijnlijk ook mensen die de freaksite weten te vinden zonder echt freak te zijn en alleen de korting belangrijk vonden.

Ik heb echter een goed idee voor de spulletjes die over zijn.
Ik denk namelijk dat ik daar onze welbekende Davinstyle wel gelukkig mee kan maken aangezien ik hem wat heb beloofd...:p

gr

Ik wil bij deze iedereen er nog even aan herrineren dat wij extra vroeg open gaan voor de freaks.
Voor deze groep zijn wij al om 06:00 geopend.
Dus wil je je spulletjes waar je het hele jaar op heb gewacht wat eerder laat dit dan weten:p

gr

Dag Marchel,

Als jullie het vuurwerk binnen hebben, kun je dan een foto maken van het Firebase pakket. Ik ben nieuwsgierig hoe groot de cakes zijn?

Ik zie weer wat toegevoegde kartonnen zonder eenheid erbij... Dit kan voor verwarring zorgen, en misschien worden deze nog wel toegevoegd aan de site maar hier alvast de eenheden van de nieuw toegevoegde kartonnen:

Fire Emblem: 8 stuks per karton
Screaming Salute: 8 stuks per karton

Sniper en Super 4-16 heb ik een paar posts terug al vermeld maar deze staan nog niet op de site: beide 4 stuks per karton.

Ik heb besteld, niet een al te grote bestelling door omstandigheden, maar ik ben tevreden. Haal het op tussen 10 en 11 omdat ik 's ochtends wat kleinere bestellingen met de fiets of scooter ophaal.

Hoe zit het met parkeermogelijkheden? Ik was er vorig jaar om de winkel is te bekijken, en volgens mij zag ik niet zo snel een parkeerplaats naast de winkel.

Je moet in ieder geval geen zorgen dat je de winkel niet kunt vinden. Want recht voor de deur is er altijd een huis vol met kerst decoratie met lichtjes etc. Niet te missen:)

Bij deze laat ik even weten dat er door omstandigheden even geen bestellingen verwerkt zijn.
Deze zullen de komende dagen verwerkt worden.
Personen die dus een order hebben geplaatst krijgen binnenkort bevestiging.

Gr

Back
Bovenaan