Vuurwerk Orthen

Vandaag krijgen we de folders van de drukker voor de winkel.
Morgen lekker los in de bunker om de boel in te richten zodat alles weer makkelijk uit te leveren is:p

gr

Vandaag de 1e zending Broekhoff ontvangen.
En wat was ik blij de screamerking te zien:p

Heb ook al wat plaatsjes geschoten die z.s.m. geplaatst zullen worden.

gr

En wederom een aantal producten aan de karton voordeel actie toegevoegd o.a.

Asian Thunder Bulkpack.
Anaconda.
Colorful Crosette.
Event box 4 seasons

gr

Net de folder binnen gekregen ziet er ook weer goed uit hoor! Maar had natuurlijk als op de freak site gekeken dus was niet veel nieuws.
Goed bezig orthen! :)

Asian Thunder Bulkpack.
Anaconda.
Colorful Crosette.
Event box 4 seasons

gr

Hoeveel zitter er dan in een karton Event box 4 seasons?
Of is dit er gewoon 1 met de hele kooi er nog omheen?

Hoe gaat het met de showroom? Wanneer gaat hij open?

En is er dan ook een mogelijk om te bestellen in de showroom met de freakkorting, uiteraard wel de producten van de freaksite?

De showroom is inmiddels geopend.

Wat bestellingen betreft kunnen de freakbestellingen alleen online vanwege het grotere aanbod en systeem.

gr

Nou wat dat dan betreft binnenkort ff gauw een kijkje nemen en lopen kwijlen als een malle als ik in de buurt ben :P

Heb trouwens al 2 kartonnetjes besteld bij gilbert 1x blue thunder en 1x titanium salute. Dus de finale is al aanwezig

ltrss

Asian Thunder Bulkpack.
Anaconda.
Colorful Crosette.
Event box 4 seasons

gr

Ook Asian Burn Out karton (€180), Elite Brand No. 1 karton (€215) en een karton met Blow out (€300) zijn toegevoegd.

Wel weer zonder aantallen per karton erbij... Ik wil het best hier elke keer plaatsen, maar misschien is het beter dat het gelijk op de site geplaatst wordt, het kan voor verwarring zorgen wanneer mensen hun bestelling ophalen.

Hey pyromaniac, Weet je toevallig ook of de RFC 1411 Hot Chains dit jaar bij Orthen te koop is? Thanx alvast

Tot wanneer is er te bestellen op de freaksite? misschien dat ik eroverheen lees maar ik zie het nergens staan...

Kan het zo zijn dat jullie per telefoon niet te bereiken zijn? Ook op mails wordt er niet geantwoord..

Kan het zo zijn dat jullie per telefoon niet te bereiken zijn? Ook op mails wordt er niet geantwoord..

Wegens een overlijden zijn er mails niet/bestellingen niet beantwoord.
Dit zou echter al weer bijgewerkt moeten zijn.
Wat betreft telefoonische bereikbaarheid zou ik niet weten wat de reden is.

gr

Hmm, dat is natuurlijk altijd vervelend om te horen wat betreft dat overlijden. Mijn medeleven daarvoor.

Qua telefonische bereikbaarheid heb ik gisteren en vandaag een aantal maal het nummer gebeld wat op de freaks site staat echter na 6 keer overgaan voicemail. Tevens op vragen/bestellingen op mail wordt ricthting mij en een vriend niet gereageerd..

Ten eerste natuurlijk mijn medeleven. Ik moet toch mededelen dat ik helemaal gek word van jullie reclame op radio 8 :p Maar beter te veel dan te weinig reclame natuurlijk!

Back
Bovenaan