Vuurwerk Orthen

Bij deze kan ik het volgende melden.

Ons assortiment op de freaksite zal worden aangevuld met.

Lidu > Big Box.
Lidu > Ninja 1.
Lidu > Ninja 2.
Lidu > Ninja 3.

grtz
VuurwerkOrthen

Het is top dat jullie direct op zoek zijn gegaan naar een vervanging van het buurtassortiment, jullie hebben een aantal waardige vervangingen in jullie assortiment, bedankt!

Is er al bekend wat er in een karton zit bij de extreme salutes? ik wil misschien een karton bestellen, maar dan moeten er wel verschillende in zitten zoals jullie neem ik aan begrijpen,

gr Mart

Ik heb zojuist even contact gehad met Wolf en mij werd verteld dat alles hetzelfde blijft zoals de 2009 versie.

Verpakking dus 6x2 in een karton.

grtz

Oké bedankt, als ik het goed begrijp gaan er dus 12 stuks in een doos met daarin 2x de serie van 6 stuks.
En wanneer is het aanbod op jullie site helemaal klaar?

Oké bedankt, als ik het goed begrijp gaan er dus 12 stuks in een doos met daarin 2x de serie van 6 stuks.
En wanneer is het aanbod op jullie site helemaal klaar?

Karton verhaal klopt helemaal.

We moeten alleen nog wat Lidu paketten posten en dan is alles rond.
Binnenkort heb ik een gesprek met Gilbert om de demo in te vullen.

grtz

We gaan zaterdag onze bestelling plaatsen en uiteraard komen we ook op bezoek bij de demo. Ik wil tevens voor mijn kleine neefjes wat rotjes e.d mee bestellen, is dit mogelijk of kunnen we dit het beste gewoon apart doen in de winkel bij het ophalen?

We gaan zaterdag onze bestelling plaatsen en uiteraard komen we ook op bezoek bij de demo. Ik wil tevens voor mijn kleine neefjes wat rotjes e.d mee bestellen, is dit mogelijk of kunnen we dit het beste gewoon apart doen in de winkel bij het ophalen?

Wat betreft klein spul,Je kunt dit bestellen maar dit hebben we nagenoeg voldoende in vooraad.

Komend weekend wordt de freaksite volledig aangevuld met.

Lidu big box.
Ninja pijlen paketten.
Weco corsaire matten.

Morgen gaan we in de weer om de showroom klaar te stomen voor het nieuwe seizoen.

Dus beste Freaks,Liefhebbers,En Trouwe kopers.
Doe je voordeel en bestel bij DE winkel voor jullie:p

grtz

Nice nice! Dan ga ik voor de grootste mat, ik ken die helemaal niet. Ik zal kijken of ik het kleine spul erbij bestel, wel zo makkelijk natuurlijk!

Ik ga dit weekend bestellen zodra de site geupdate is! Ik heb er zin in, ik kom ook langs om de showroom te bekijken en naar de demo komen we ook. Het wordt weer gezellig :D

Ik hoop daar dan ook eens kennis met je te kunnen maken Marchel, je hebt me tenslotte mooi overgehaald om bij Orthen te bestellen!

:cool:

Nice nice! Dan ga ik voor de grootste mat, ik ken die helemaal niet. Ik zal kijken of ik het kleine spul erbij bestel, wel zo makkelijk natuurlijk!

Ik ga dit weekend bestellen zodra de site geupdate is! Ik heb er zin in, ik kom ook langs om de showroom te bekijken en naar de demo komen we ook. Het wordt weer gezellig :D

Ik hoop daar dan ook eens kennis met je te kunnen maken Marchel, je hebt me tenslotte mooi overgehaald om bij Orthen te bestellen!

:cool:

Dat gaat helemaal goed komen kerel:p

Weet iemand misschien wanneer de consumenten site van orthen vuurwerk online komt zodat ik kan gaan bestellen? :-)

Back
Bovenaan