Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Oké bedankt, als ik het goed begrijp gaan er dus 12 stuks in een doos met daarin 2x de serie van 6 stuks.
En wanneer is het aanbod op jullie site helemaal klaar?
We gaan zaterdag onze bestelling plaatsen en uiteraard komen we ook op bezoek bij de demo. Ik wil tevens voor mijn kleine neefjes wat rotjes e.d mee bestellen, is dit mogelijk of kunnen we dit het beste gewoon apart doen in de winkel bij het ophalen?
Weco corsaire matten? Bestaand die dingen dan ook? hehehe
Hoop ook de 180 want heb niet zon dik budget![]()
Nice nice! Dan ga ik voor de grootste mat, ik ken die helemaal niet. Ik zal kijken of ik het kleine spul erbij bestel, wel zo makkelijk natuurlijk!
Ik ga dit weekend bestellen zodra de site geupdate is! Ik heb er zin in, ik kom ook langs om de showroom te bekijken en naar de demo komen we ook. Het wordt weer gezellig
Ik hoop daar dan ook eens kennis met je te kunnen maken Marchel, je hebt me tenslotte mooi overgehaald om bij Orthen te bestellen!
![]()
Weet iemand misschien wanneer de consumenten site van orthen vuurwerk online komt zodat ik kan gaan bestellen?![]()
Zo, de bestelling is geplaatst! Heerlijk. Waren we nu maar 1 maand verder![]()
Dan ga ik voor de grootste mat