Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tip: kijk eens na het filmpje bij hot canon van royal fireworks (€5.50) dan zie je een filmpje van chins by night.
Ik ben inmiddels 2 jaar vaste klant en maak flink gebruik van de aantrekkelijke kortingsactie van Orthen. Ook vorig jaar vertrok ik daar weer met een volle kofferbak vuurwerk. Het uitgebreide assortiment en de goede service zijn 2 belangrijke pijlers in mijn ogen.
Ik ben nu met mijn lijstje voor komend jaar bezig en zag The Garden(royal) in de gewone shop staan. PYROMANIAC is het ook mogelijk om deze mee te bestellen icm de kortingactie in de freakssectie? Het lijkt mij een geschikt pakketje voor in de avond!
Is er de mogelijkheid om de Black Dragon Box te bestellen?
Jullie bieden hem niet op de site aan maar wie wet zouden jullie toch iets kunnen regelen.![]()
Heb net de folder in de brievenbus gehad! geweldig hoor.
Alleen wil je even kijken na super rainbow fantasy?
Die is in de folder (Event cake 9) 49.50 en op de freaks site is die 59.50 klopt dat wel helemaal?
Want als die 50 is zou ik er denk ik wel eentje nemen.
En het zelfde geld voor de shoks (nummer 764) die zijn 2 euro en op de freak site 3 euro.
Dit bedoel ik niet slecht maar ik wilde je het even laten zien marchel![]()
@PYROMANIAC 1975
Oke heb je deel van de folders gestopt? Want je bent denk ik verplicht om ze nu zo te verkope als er nou iemand al komt. Verder mooie folder en kijk uit na de demo!