Vuurwerkland Steenbergen

Zie je! Het kan dus wel! 4 seasons voor 120 euro!

Heb buurtassortiment nog niet gevonden.

Trouwens, vuurwerklandfreaks.nl doet het bij niet?

Buurt assortiment niet meer aanwezig lijkt het? Vreemd.
Prima site, al vind ik het niet handig dat alle producten van verschillende importeurs door elkaar staan.

mis ook Royal fireworks

Laatst bewerkt:
Gelijk even een tip, als je winkelwagen te lang is, kan je hem niet helemaal terug kijken.

Misschien dat hier iets aan gedaan kan worden?

Anders is het zo onhandig jo.

Gelijk even een tip, als je winkelwagen te lang is, kan je hem niet helemaal terug kijken.

Misschien dat hier iets aan gedaan kan worden?

Anders is het zo onhandig jo.

Volgens mij bestel je gewoon te veel! :bye:

Wat een producten! Ik zie door de bomen het bos niet meer, zoveel mooie dingen. Ook heel veel actie artikelen.

2 cakes voor 10 euro, is dat wat?

vuurwerkland-break-down-actie-vuurwerk.jpg

Dat is een toppertje kerel !

Maar ik heb even een vraag. Bij deze cake hierboven, maar ook bij andere is het 2 halen 1 betalen. Maar wat als ik nou een 2 invul op mijn bestelijst? Krijg ik er dan 4? :p

Zou het graag weten! :)

En waar blijven de spetterende freak kortingen die tegelijkertijd met de site tevoorschijn zouden komen?? ben benieuwd..........:)

Over het Buurtassortiment:

EDIT: Het is dit jaar dus niet mogelijk het buurtassortiment te krijgen via Vuurwerkland Steenbergen.

Laatst bewerkt:
Zeker een top assortiment. Veel keuze is er. Ik heb net al lijstjes zitten maken haha...

Wel jammer dat ze die paranomic palms niet verkopen. Dat is toch wel een beetje balen. Maargoed niet alles kan je hebben. Wel komt die er nu helemaal niet in, verder geen rubro hier in de buurt.

Leuk en goed assortiment plus een top aktie! Wel mis ik een hoop dingen in vergelijking met vorig jaar zoals buurtassortiment, sun warrior rockets van wolff en marijn producten... toch wel populaire producten denk ik!

Ik ben ook al bezig met lijstjes maken, maar ik wil er een keer echt voor gaan zitten. Even alle filmpjes af gaan enzovoorts!

Dan kan ik een offerte aanvragen bij VWL Steenbergen!

Nja, wat mis je van marijn?

Binkie-weg
Hoogmoed-weg
Zware meisjes-weg

Meer toppers ken ik niet.

Mooi assortiment ja, gewoon even goed als vorg jaar.
Alleen snap ik niet wrm er breeschoten is:p

Patroontje,

waar is je filmpje dan?:p

Back
Bovenaan