Vuurwerk Orthen

Ik heb bij Gilbert aangegeven de oude versie te willen.

Oke maar omdat de nieuwe versie goedkoper was, en dat bij jullie ook het geval is wilde ik het even zeker weten. :)

Is de site nu helemaal compleet? Want ik mis een aantal producten uit de Showtime lijn? Niet dat het assortiment nu niet goed is hoor, ziet er perfect uit! :wink:

Dankjewel Pyromaniac,

het ziet er goed uit, ik zou het alleen wel tof vinden als jullie Youtube kanaal wat completer was, maar goed dat zijn uiteraard bijzaken want alle cakes kunnen we zelf opzoeken. Het gaat zich om het assortiment en dat is simpelweg prachtig.

Ik kom in December (ookal hebben we dan al besteld) eens even langs om een bakje koffie te drinken en de showroom te bekijken en hoop dat je er dan ook zult zijn!

:wink:

Dankjewel Pyromaniac,

het ziet er goed uit, ik zou het alleen wel tof vinden als jullie Youtube kanaal wat completer was, maar goed dat zijn uiteraard bijzaken want alle cakes kunnen we zelf opzoeken. Het gaat zich om het assortiment en dat is simpelweg prachtig.

Ik kom in December (ookal hebben we dan al besteld) eens even langs om een bakje koffie te drinken en de showroom te bekijken en hoop dat je er dan ook zult zijn!

:wink:

De 17e dec hebben we een demo.

En als het een beetje meezit gaan we morgen online en kan men bestellen.

grtz
VuurwerkOrthen

@PYROMANIAC 1975
Klinkt geweldig laat je het ons morgen weten of je het af krijgt? Zou dan heel fijn zijn!

Marchel,super bedankt,dat de edelweiss er weer tussen staat,heb hem gelijk toegevoegd aan wat ik bij jou ga bestellen.

Vuurwerk Orthen-Tolbrug Freaks Actie !

Een aantal jaren geleden hebben we voor de echte vuurwerkliefhebbers een speciale freak korting site opgezet.
Vaak doet een goed voorbeeld snel volgen maar ook wij hebben uiteraard dit jaar weer een hele mooie actie !

Freak assortiment bestaat uit ;

Rubro Fireworks
Wolff Dynasty Collectie
Royal Red Factory
Royal Garden Collectie
The FU Collectie
GBV Proline collectie
Havana Collectie
Showtime Collectie
ZENA Collectie
Barely Legal Collectie

Tevens is het mogelijk dat het assortiment nog word uitgebreid de komende periode met 2 Top merken.
Volg daarom onze site.
Produkten welke niet op de site staan maar wel in de collectie zitten bij bovenstaande leveranciers zijn op aanvraag eventueel te bestellen.

Onze speciale freaks link : http://freaks.vuurwerk-orthen.nl

Actie kortingen :
Bij besteding van :

€ 200,- t/m € 500,- = 25% korting
€ 500,- of meer........ = 35% korting

Freak actie regels :
- Naast de korting is er geen gratis vuurwerk bij deze bestellingen.
- Bestelling kunnen afgehaald worden op een tijdstip naar eigen keuze.
Staat een tijdstip op de site niet meer in de lijst dan zit deze vol.
- Bestellingen kunnen t/m 25 december geplaatst worden.
- Het kan zijn dat een artikel niet meer leverbaar is door een leverancier.
Dan vervangen wij dit altijd door een gelijkwaardig of beter artikel.

Consumenten Demo
Onze consumenten demo is op : Vrijdag 17 december.
Locatie : Sportpark De Hambaken Het Wielsem 4 5231 BW te ‘s-Hertogenbosch
Dit is aan de overkant van onze winkel.
Aanvang : 20.30 uur

Vast assortiment artikelen :
Onze vaste artikelen welke wij in de winkel verkopen zijn te bestellen via onze gewone site.
Consumenten site : www.vuurwerk-orthen.nl
Hiermee starten we eind november.

Vuurwerk Orthen , Wel te kopieren , niet te evenaren !
Als eerste hebben we een freakskorting actie georganiseerd, als eerste hebben we een speciale freaksite gelanceerd , als eerste hebben we een freak meeting gehouden....
Ook dit jaar gaan we weer iets geheel nieuws en origineels doen........
Op 13 december gaan we los van onze Freaksite nog een spectaculaire actie ondernemen !
Waarmee je gigantisch voordeel kan doen........
Volg hiervoor de site van vuurwerkcrew ..........

Freaks verloting :
Onder alle freak bestellingen verloten wij 5 vuurwerk verzamelobjecten.
Deze worden door Marchel ter beschikking gesteld.
Hij zal deze posten.
De winnaars hiervan krijgen persoonlijk bericht.

Hartelijk dank,

Vuurwerk Orthen
Orthen 108
5231 XT ‘s-Hertogenbosch
0655145272

Vuurwerk Tolbrug
Tolbrugstraat 10
5211 RW ‘s-Hertogenbosch
0655145272

[email protected]
www.vuurwerk-orthen.nl
http://freaks.vuurwerk-orthen.nl

Helder en overzichtelijk Marchel. Ik ga dan ook pas bestellen,als de 2 top merken die er bij komen bekend zijn. En ik zal de freaksite dagelijks checken. Niks leuker om de al mooie lijst nog mooier te maken,:)

Weer zeer goed bezig Marchel en Gilbert! Met deze actie maken jullie jezelf toch weer waar als nummer 1! Bij Orthen zijn de ontwikkelingen die de laatste 2 jaar bezig zijn qua kortingen allemaal begonnen! Jullie maken het in beginsel "goedkoop vuurwerk" voor elke freak mogelijk. Snap ook niet dat jullie vorig jaar al niet de prijs nr1 winkel hebben gewonnen maar misschien komt dat doordat men het gewoon niet weet.Ben benieuwd naar de 13 december actie! De tijd zal het leren.

Marchel hoe zit het bij jullie met de voorraad van het Buurtassortiment XXL?
Ruben geeft net aan het het topic van Steenbergen dat hij bij de leverancier is uitverkocht.

Ik wil hem graag bestellen maar wil nog wachten op jullie "verassingen", vandaar dat ik benieuwd ben naar jullie voorraad. :wink:

Marchel hoe zit het bij jullie met de voorraad van het Buurtassortiment XXL?
Ruben geeft net aan het het topic van Steenbergen dat hij bij de leverancier is uitverkocht.

Ik wil hem graag bestellen maar wil nog wachten op jullie "verassingen", vandaar dat ik benieuwd ben naar jullie voorraad. :wink:

Heb inmiddels contact gehad met Rubro en kan bevestigen dat ze idd al zijn uitverkocht.
Mij is nog onbekend wat onze aantallen zijn maar probeer er z.s.m. achter te komen.

grtz

eindelijk, hier heb ik op gewacht. vorig jaar goed geholpen in orthen, royal heeft mij ook overtuigd en ben er wel fan van geworden. naar mijn idee ook een assortiment waar iedereen wel iets uit kan halen :)

toch maar eens fiksen dat ik mee kan doen aan die verloting, ben wel zwaar benieuwd naar die verzamelitems, weer een geweldige actie!

gilbert en marchel, succes weer dit seizoen!

2 jaar geleden ook bij Orthen gekocht met flinke korting. Echt een top zaak, goed geholpen. Jammer dat ik alleen zo'n eind er voor moet rijden.

Vorig jaar had ik niet zoveel geld te besteden dus had het geen zin om naar den bosch te rijden. Dit jaar maar is ff kijken hoe het er voor staat. 35% korting klinkt weer lekker en het assortiment is super.

Op 13 december gaan we los van onze Freaksite nog een spectaculaire actie ondernemen !

Dit heeft dus niks te maken me een bestelling via de freaks site?

Tevens is het mogelijk dat het assortiment nog word uitgebreid de komende periode met 2 Top merken.

Wanneer is het assortiment van de freaksite dan helemaal klaar? Wil graag zo snel mogelijk bestellen i.v.m de voorraad van het Buurtassortiment.

Dit heeft dus niks te maken me een bestelling via de freaks site?

Dit staat idd helemaal los van onze freak actie,Maar ook in deze zijn wij weer de nr1

Wanneer is het assortiment van de freaksite dan helemaal klaar? Wil graag zo snel mogelijk bestellen i.v.m de voorraad van het Buurtassortiment.

Het ziet ernaar uit dat we het zonder het buurtassortiment moeten doen.
Door het achterwege blijven van info over de grote verkoop van het buurtassortiment en het bericht vanuit Rubro over extra grote inkoop.

Het is nog niet definitief,Maar ik vrees het ergste.

grtz

Dat is inderdaad erg jammer. Dan moet ik eens sterk gaan nadenken welk pakket ik als vervanging hiervoor ga gebruiken.

Back
Bovenaan