PYROMANIAC 1975
VWC lid
Welke versie verkopen jullie van de Fast Silver Whistling?![]()
Ik heb bij Gilbert aangegeven de oude versie te willen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Welke versie verkopen jullie van de Fast Silver Whistling?![]()
Ik heb bij Gilbert aangegeven de oude versie te willen.
Dankjewel Pyromaniac,
het ziet er goed uit, ik zou het alleen wel tof vinden als jullie Youtube kanaal wat completer was, maar goed dat zijn uiteraard bijzaken want alle cakes kunnen we zelf opzoeken. Het gaat zich om het assortiment en dat is simpelweg prachtig.
Ik kom in December (ookal hebben we dan al besteld) eens even langs om een bakje koffie te drinken en de showroom te bekijken en hoop dat je er dan ook zult zijn!
![]()
Marchel hoe zit het bij jullie met de voorraad van het Buurtassortiment XXL?
Ruben geeft net aan het het topic van Steenbergen dat hij bij de leverancier is uitverkocht.
Ik wil hem graag bestellen maar wil nog wachten op jullie "verassingen", vandaar dat ik benieuwd ben naar jullie voorraad.![]()
Op 13 december gaan we los van onze Freaksite nog een spectaculaire actie ondernemen !
Tevens is het mogelijk dat het assortiment nog word uitgebreid de komende periode met 2 Top merken.
Fantastische actie weer van Vuurwerk Orthen.
Mooi dat ze dit jaar dit opnieuw voor ons geregeld hebben.
Vraagje aan de mods:
Hoort deze actie net als voorgaande jaren niet onder dit hoofdstuk thuis? :
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/forumdisplay.php?f=360
Jawel Fred. Daar heb je helemaaal gelijk in. Hij staat nu ook in desbetreffende topic! Bedankt voor het opmerken.
Dit heeft dus niks te maken me een bestelling via de freaks site?
Dit staat idd helemaal los van onze freak actie,Maar ook in deze zijn wij weer de nr1
Wanneer is het assortiment van de freaksite dan helemaal klaar? Wil graag zo snel mogelijk bestellen i.v.m de voorraad van het Buurtassortiment.